• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (En till)
    Elvaa11 skrev 2024-10-31 19:44:33 följande:

Är ÄL +6 gissar jag på, slutat tempa så har inte bekräftat ägglossningen som jag brukar göra. Men fick positivt ägglossningstest 23/10 och hade väldigt mycket känningar i magen. 
    Jag undrar lite vilka graviditetstest ni använder? Tänker vanliga stickor då. Har bara cb digitala hemma o man vill gärna inte testa med dem ?i onödan? när BIM närmar sig 😊

Jag använder graviditetskollen. Har gjort vid två graviditeter och de har plockat upp HCG så tidigt som ÄL+9/10 och tidigare än så behöver jag inte veta känner jag 😂 har bara fått spökstreck en enda gång på 5 år. 
  • Elvaa11
    Anonym (En till) skrev 2024-10-31 20:11:27 följande:
    Jag använder graviditetskollen. Har gjort vid två graviditeter och de har plockat upp HCG så tidigt som ÄL+9/10 och tidigare än så behöver jag inte veta känner jag 😂 har bara fått spökstreck en enda gång på 5 år. 
    Ja just spökstreck vill man gärna undvika 😅 nej jag har aldrig testat massor av dagar innan BIM men man är ju alltid såååå nyfiken när man närmar sig haha 😝
  • Anonym (K Anonym)
    Emzor1 skrev 2024-10-31 19:55:54 följande:
    Menade bara att det kan likväl innebära att ägget fäst sent även denna gång eller att du kanske hade äl senare (om du inte tempar då) ☺️ Tycker ådrorna på bröstet talar för graviditet, om det inte är något du är van vid? Såg på ditt testa tidigt ett svag streck men inte på de andra - tycker som tidigare skrev, ta ett digitalt 🙏 håller tummarna 😍

Så kan det ju vara! Jag brukar inte få så tydliga ådror vid mens nej, men är osäker ändå. Jag blöder fortfarande lite från tappen efter att jag irriterat den, men är bara lite och klarrött.. Det är ljusrött/orange just nu, känns inte som mensen även om den är beräknad nu. Är kluven med andra ord, får se om den sätter igång. Sätter den inte igång så ska jag testa! 🙏🏼

• Emzor1
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 20:36:32 följande:

Så kan det ju vara! Jag brukar inte få så tydliga ådror vid mens nej, men är osäker ändå. Jag blöder fortfarande lite från tappen efter att jag irriterat den, men är bara lite och klarrött.. Det är ljusrött/orange just nu, känns inte som mensen även om den är beräknad nu. Är kluven med andra ord, får se om den sätter igång. Sätter den inte igång så ska jag testa! 🙏🏼

Det tycker jag låter klokt! Håller tummarna 🤞☺️
  • Anonym (K Anonym)

Misstänker att mensen kom, kommer mer och mer blod tyvärr :( ÄL ca den 13e så ett bra tag kvar isåfall..

• Yasen

Wow det gick från 26 till 42 sidor på ett dygn. grattis till er som plussat 💞 och ni som fortfarande letar streck, tror ni är låghormonare, osv. ? ta ett steg tillbaka, ta en paus från familjeliv, ibland är det bästa att bara vänta eller ta ett digitalt istället för att spamma tråden 😊 massa kärlek 🌸

• Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 22:15:31 följande:

Misstänker att mensen kom, kommer mer och mer blod tyvärr :( ÄL ca den 13e så ett bra tag kvar isåfall..

nej va tråkigt :( 

• Pandan14

Ni som tempar/har tempat, kan ni hjälpa mig o se hur mitt diagram ser ut, om de ser ?rätt? ut.. positiv cb äl test 27 om de har betydelse 

• Pandan14
    Pandan14 skrev 2024-11-01 06:12:45 följande:

Ni som tempar/har tempat, kan ni hjälpa mig o se hur mitt diagram ser ut, om de ser ?rätt? ut.. positiv cb äl test 27 om de har betydelse 

Glömde ju bilden 🤦🏽?♀️
  • Pandan14

Kan ju så tydligt se att andra som tempar får en baslinje men de har inte kommit någon på min för man ska väll inte lägga till de själv? Premom appen

Svar på tråden BIM November 2024