• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Supermario91
    Emzor1 skrev 2024-11-01 06:36:48 följande:

Det blev en födelsedagspresent för vår del🤯 
    Wow grattis!!! 🤩🤩
  • Anonym (Ella-Bella)
    Siripiri skrev 2024-11-01 14:31:05 följande:

Jaa 10 tabletter med 2500 😅 nej nej bara just precis innan ÄL, hade blivit helt urkalkad annars. 

Har ätit d-vitamin hela månader innan, men inte märkt något direkt skillnad kring ÄL så tänkte jag testar att verkligen boosta innan ÄL. 

Ja enligt Jenny Koos ska det de😃 har inte kollat hennes seminarium men läste i en annan tråd att en tjej tog 70 000 ie men för mig räckte det med 25 + 12500 😌 

Haha ja nu när du säger det, väldigt mycket att äta hela månaden 😂 jag tar 2500IE varje dag nu när vi närmar oss vintern, men då kanske man ska boosta på lite extra då precis innan ÄL nästa månad om det inte tar sig denna 😄 jättespännande ju!
  • Siripiri
    mothertotwo skrev 2024-11-01 14:50:26 följande:
    Det kallar jag ett välkomnande💪😂 Brukar göra likadant för min sambo, inga ord och visor haha. Hoppas det nu kan sätta sig för dig igen. 
    Jaa jag hade ?varnat? han på dagen så han såg väldigt nöjd ut när han kom innanför dörren 😂 
  • Siripiri
    Anonym (Ella-Bella) skrev 2024-11-01 15:53:01 följande:
    Haha ja nu när du säger det, väldigt mycket att äta hela månaden 😂 jag tar 2500IE varje dag nu när vi närmar oss vintern, men då kanske man ska boosta på lite extra då precis innan ÄL nästa månad om det inte tar sig denna 😄 jättespännande ju!
    Jaa 😅 Det hade fyllt artärerna med kalcium 🙃 

Jag skulle satsa på att antingen eller för att inte överdosera♥️
    Hoppas verkligen man får ett plus igen 🥹
  • Anonym (En till)
    Siripiri skrev 2024-11-01 12:48:48 följande:

Ägglossning igår och som tur kommer mannen hem på torsdagar så han fick gå rakt till sängs innan middag 😂 sen mys imorse igen innan jag skulle iväg på utbildning med jobbet. Kan intyga att d-vitaminhacket gör en VÄLDIGT juicy iallafall😅
    Tog 25 000 ie i onsdags och typ 12 500 igår, samt har ätit rosenrot denna månaden. Eventuellt anledningen till ÄLen kom en dag tidigare än i vanliga fall. Annars kommer den typ alltid på CD15, så nu väntar bara 12 dagars väntan och analyserande av symptom 😂 

Nejmen siripiri, är vi synkade denna månad också?! Även min ÄL kom en dag tidigt denna månad, vad sjukt 😂
  • Anonym (En till)
    Emzor1 skrev 2024-11-01 13:28:02 följande:
    Nej, detta var första försöket????❤️
    Underbart!!! Så glad för er skull 😍
  • Emzor1
    Supermario91 skrev 2024-11-01 15:51:17 följande:
    Wow grattis!!! 🤩🤩
    Tack 😍
  • Emzor1
    Anonym (En till) skrev 2024-11-01 16:52:46 följande:
    Underbart!!! Så glad för er skull 😍
    tack!! är chockad, inte smält det än 😅 håller nu tummarna för alla er andra ❤️
  • Emzor1
    Siripiri skrev 2024-11-01 12:48:48 följande:

Ägglossning igår och som tur kommer mannen hem på torsdagar så han fick gå rakt till sängs innan middag 😂 sen mys imorse igen innan jag skulle iväg på utbildning med jobbet. Kan intyga att d-vitaminhacket gör en VÄLDIGT juicy iallafall😅
    Tog 25 000 ie i onsdags och typ 12 500 igår, samt har ätit rosenrot denna månaden. Eventuellt anledningen till ÄLen kom en dag tidigare än i vanliga fall. Annars kommer den typ alltid på CD15, så nu väntar bara 12 dagars väntan och analyserande av symptom 😂 

Jag åt också rosenrot, det fungerade ju för oss! Eller vet inte hur det hade gått utan såklart ☺️ Fick med senare äl, hoppas det är ett gott tecken och innebär plus för er också 😍
  • Anonym (K Anonym)

Någon som testat bisolvon? Kan det verkligen hjälpa, vad gör det isåfall? ❤️

Något jag reflekterat över är att jag hade mer äl flytningar när jag plussade med sonen. Kan det ha någon påverkan, kan man öka dessa på något sätt? Numera är det mest vattniga och pyttelite älflytning (iaf vad jag märkt av), får fram någon bro som jag hittar i mig haha. Sist kom det ut i trosan. 

Svar på tråden BIM November 2024