• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2024-11-02 11:53:34 följande:

Kunde absolut inte hålla mig så tog ett nytt fast clear blue. Trots vad jag ser vågar jag inte hoppas på något förrän jag  gått över BIM🥺
    Ååhhh stort grattis 😍😍
  • Siripiri

Kunde absolut inte hålla mig så tog ett nytt fast clear blue. Trots vad jag ser vågar jag inte hoppas på något förrän jag  gått över BIM🥺
    Grattis 😍♥️
  • Siripiri
    Pandan14 skrev 2024-11-02 09:40:44 följande:

Fick min peak idag! Glömde ju att jag va tvungen att gå in o ändra så de dagens temp är samma tid som annars också! lägger in en bild 😍 åh fick lite hopp nu från att ha trott att de va HELT kört 😍
    Ser ju bra ut ju 😍 ÄLen har definitivt skett på CD17.
    Vilken temp brukar du komma i under lutealfasen? ☺️
  • Nanathalie

Detta måste vara positivt!!!
  • Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-02 12:09:28 följande:
    ååh tror du?! Hade verkligen tappat typ allt hopp om att Jag hade äl denna månaden:/ men blev så glad nu när du med ser att den visst har vart där 😍 detta är första månaden jag tempar så jag har ingen aning 🤷🏽?♀️
  • Anonym (Syskonlängtan)

Tack snälla för alla grattis!! Det går många tankar i huvudet nu, mestadels pga vi har en MA i bagaget så nu har jag en massa katastroftankar, så som kemisk graviditet osv🥺

MEN om det skulle visa sig att mensen uteblir så har jag tänkt försöka hålla mig till farsdag innan jag berättar för min sambo , som en kul grej liksom 🥹

• Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-02 12:09:28 följande:
    Menar du att jag hade ägglossningen 1 dag senare, alltså CD 17? Hade sån äl värk 29/10 (CD16) 
  • Anonym (En till)

Ni som plussat, kan inte ni uppdatera i BIM-listan och ge oss alla lite hopp när vi ser alla plus? 😍

• Anonym (Syskonlängtan)
    Anonym (En till) skrev 2024-11-02 13:58:08 följande:

Ni som plussat, kan inte ni uppdatera i BIM-listan och ge oss alla lite hopp när vi ser alla plus? 😍

Jag gör det efter BIM, ifall att liksom 🥹
  • Anonym (En till)
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2024-11-02 15:16:34 följande:
    Jag gör det efter BIM, ifall att liksom 🥹
    Det förstår jag! tror det går bra för dig, ditt plus var ju starkt! 😍
Svar på tråden BIM November 2024