Anonym (En till) skrev 2024-11-08 12:32:43 följande:
Hej och välkommen!!
spännande dagar nu framåt 😍 hur många barn har du?
jag befinner mig nästan i exakt samma skede. Jag är på ÄL+9 och testade med ett early-test och fick ett svagt men synligt plus. Har väl egentligen nästan inga symptom, förutom en pirrande känsla i brösten (typ som när man ammar). I vanliga fall har jag vid det här laget massvis med PMS-symptom, så känns som att uteblivna sådana också kan vara ett graviditetstecken?
jag ska testa med ett digitalt test i helgen 😃 hoppas vi plussar!
Hej!
Åh vad spännande! Jag kan absolut tro att uteblivna PMS-symtom kan vara ett tecken. Jag brukar inte känna av ngt sådant utom eventuella humörsvängningar, kan känna mej nedstämd dagen innan mens & det är för mej helt nytt & har kommit senaste halvåret typ.
Jag plussade inte dagen som jag skrev mitt första inlägg. Jag har fortsatt att blöda men det är inte alls i den utsträckning som mensen brukar te sej. Känner mej väldigt förvirrad i detta 🤭
Min cykel är alltid 24 dgr, på dagen. Så att min mens skulle komma på ÄL+10 & BIM-6 får jag inte alls ihop. Då skulle i så fall min cykel vara endast 21(!) dgr den här månaden.
Jag funderar på om jag ändå ska ta ett till test om några dagar. Jag har ju BIM idag.