• Anonym (Funderande)

Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?

Ja som titeln säger hur många av er har sett en i verkligheten och hur vanligt är det i eran upplevelse? Vad tycker ni om det om man också får fråga?

• Svar på tråden Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 18:35:53 följande:
    Nämen på riktigt. Du som är så smart kan väl förklara för dumma mig. Vad jag vet finns ingen inbyggd penisinsmörjning men det finns svett och kissrester som samlas under förhuden. Ja, jag har lite erfarenhet av penisar och tycker att det luktar äckligt. Därför vägrar jag suga av ickeomskurna killar. Men killar som är omskurna, JA. 😊
    Jag ska börja att bara slicka omskurna fittor, mycket fräschare med en klitoris där det kan samlas svett och flytningar.

Är du omskuren, annars tycker jag du ska göra det.
  • Anonym (Tror snarare)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-19 00:37:23 följande:
    Talg? Nja, väldigt lite. Sekret? Svammel! Döda hudrester svett och kiss samlas under förhuden. Luktar nästan altid jätteäckligt. Omskurna är mycket renare.

Jag är själv biologilärare. Nej inte så väldigt "lite". Talgen bidrar till mjukhet och smidighet i huden. Det andra sekretet, det från Cowpers körtlar, är det som ger lite naturligt glidmedel och ofta kallas för försats.

Sedan är det väl ändå lite magstarkt att anklaga oomskurna generellt för att  lukta jätteäckligt. Det FINNS faktiskt oomskurna som är noga med intimhygienen, men du anklagar dem för det motsatta.

Sedan finns en 3:e grupp också, dvs oomskurna som har kort förhud, som anatomiskt ser ut som omskurna, men där en skillnad är att de har både körtlar och nervändar kvar i den korta o mindre synliga förhud som finns.

• Anonym (Sally)
    felicityporter skrev 2024-09-19 02:19:52 följande:
    Min tanke också, hon måste ju valt några väldigt udda män om deras könsorgan verkligen luktar illa fyra timmar efter dusch! Det är verkligen inte normalt! 😱
    Precis, inte normalt alls,  de män hon har haft sex med har förmodligen haft problem antingen med hygien eller könssjukdom.
  • Cathariiina
    Anonym (Sally) skrev 2024-09-20 02:12:57 följande:
    Precis, inte normalt alls,  de män hon har haft sex med har förmodligen haft problem antingen med hygien eller könssjukdom.
    Hon kanske kör runt och plockar upp hemlösa, utslagna missbrukare för att få ett ligg..? Tomte
  • Aliona
    Cathariiina skrev 2024-09-20 02:59:29 följande:
    Hon kanske kör runt och plockar upp hemlösa, utslagna missbrukare för att få ett ligg..? Tomte
    Cathariiin, det finns ingen anledning att hålla på med personangrepp. Det tillför inget till diskussionen och det är ingen bra nätetikett. 
  • Anonym (En omskuren)
    Anonym (Funderande) skrev 2024-09-07 19:13:19 följande:
    Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?

Ja som titeln säger hur många av er har sett en i verkligheten och hur vanligt är det i eran upplevelse? Vad tycker ni om det om man också får fråga?

Jag har inte haft sex med särskilt många, åtta personer totalt, alla européer, fem från Sverige och tre från andra europeiska länder. En av dem har varit omskuren och detta på grund av religion. 

Vad jag tycker om det? Inget speciellt. Den omskurne hade lika lätt, om inte lättare att komma än de andra jag haft sex med. Visst, han fick onanera lite annorlunda men verkade njuta av sex lika mycket som icke omskruna. 
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-19 01:31:25 följande:
    Min erfarenhet är att icke omskurna är rena bara efter duschen, men redan exter 4 timmar och när de har kisssat börjar det lukta illa. Omskurna killar luktar aldrig illa.
    Jag håller med dig. Vi har precis samma åsikt! 🙂
  • Anonym (Afrodite)
    Anonym (Jenny) skrev 2024-09-20 07:08:45 följande:
    Jag håller med dig. Vi har precis samma åsikt! 🙂
    Visst men då ska männen få ha samma åsikt om kvinnors könsorgan. Omskurna kvinnor är bättre och icke omskurna är smutsiga och luktar vidrigt. Du tillhör säkerligen inte de omskurna kvinnorna. Så att göra påstående om mäns illaluktande könsorgan är som att kasta sten i glashus.

Obs jag är själv kvinna, men tycker det är sjuka påståenden ni gör om männen.
  • Anonym (Afrodite)
    Anonym (Afrodite) skrev 2024-09-20 09:56:20 följande:
    Visst men då ska männen få ha samma åsikt om kvinnors könsorgan. Omskurna kvinnor är bättre och icke omskurna är smutsiga och luktar vidrigt. Du tillhör säkerligen inte de omskurna kvinnorna. Så att göra påstående om mäns illaluktande könsorgan är som att kasta sten i glashus.

Obs jag är själv kvinna, men tycker det är sjuka påståenden ni gör om männen.
    Tillägg. Min man sedan 30 år har aldrig luktat illa, så jag undrar vad ni egentligen är med för män.
  • Cathariiina
    Aliona skrev 2024-09-20 04:55:50 följande:
    Cathariiin, det finns ingen anledning att hålla på med personangrepp. Det tillför inget till diskussionen och det är ingen bra nätetikett. 
    Nä, men nu har hon som jag svarade inte varit varken saklig eller trevlig i tonen, hon heller.
  • Emala

Jag har erfarenhet av båda, men mest oomskurna, rätt naturligt eftersom de flesta män i Sverige inte är omskurna.
    Har aldrig varit med en kille/man som luktat äckligt.  Eller jo, pungsvett någon gång, men det har ju inte med omskärelse att göra.
    Ni som säger att män luktat äckligt av kiss och smuts, jag undrar verkligen vad det är för män ni hittat egentligen?  

• Emala
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 18:35:53 följande:
    Nämen på riktigt. Du som är så smart kan väl förklara för dumma mig. Vad jag vet finns ingen inbyggd penisinsmörjning men det finns svett och kissrester som samlas under förhuden. Ja, jag har lite erfarenhet av penisar och tycker att det luktar äckligt. Därför vägrar jag suga av ickeomskurna killar. Men killar som är omskurna, JA. 😊
    Det verkar snarare som att du har rätt stor erfarenhet av att suga av penisar,  du har ju så pass tillräcklig erfarenhet att du kan sammanställa en liten personlig studie av omskurna och oomskurna penisar.     Och du har kommit fram till att de oomskurna du sugit av har luktat av svett och kiss och dessutom har du kommit fram till att oomskurna män överlag  börjar lukta 4 timmar efter att de duschat.
    Medan de omskurna aldrig luktat illa. 
    Jag undrar var du hittat dessa illaluktande män som du haft sex med,   är det på krogen efter att han kissat 10 gånger efter 15 öl? 
  • Man 78
    Emala skrev 2024-09-21 01:28:47 följande:
    Det verkar snarare som att du har rätt stor erfarenhet av att suga av penisar,  du har ju så pass tillräcklig erfarenhet att du kan sammanställa en liten personlig studie av omskurna och oomskurna penisar.     Och du har kommit fram till att de oomskurna du sugit av har luktat av svett och kiss och dessutom har du kommit fram till att oomskurna män överlag  börjar lukta 4 timmar efter att de duschat.
    Medan de omskurna aldrig luktat illa. 
    Jag undrar var du hittat dessa illaluktande män som du haft sex med,   är det på krogen efter att han kissat 10 gånger efter 15 öl? 
    Ja den empiriska studien kan man ju undra lite över. 
Svar på tråden Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?