Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?
Ja som titeln säger hur många av er har sett en i verkligheten och hur vanligt är det i eran upplevelse? Vad tycker ni om det om man också får fråga?
Ja som titeln säger hur många av er har sett en i verkligheten och hur vanligt är det i eran upplevelse? Vad tycker ni om det om man också får fråga?
Jag är själv biologilärare. Nej inte så väldigt "lite". Talgen bidrar till mjukhet och smidighet i huden. Det andra sekretet, det från Cowpers körtlar, är det som ger lite naturligt glidmedel och ofta kallas för försats.
Sedan är det väl ändå lite magstarkt att anklaga oomskurna generellt för att lukta jätteäckligt. Det FINNS faktiskt oomskurna som är noga med intimhygienen, men du anklagar dem för det motsatta.
Sedan finns en 3:e grupp också, dvs oomskurna som har kort förhud, som anatomiskt ser ut som omskurna, men där en skillnad är att de har både körtlar och nervändar kvar i den korta o mindre synliga förhud som finns.
Jag har erfarenhet av båda, men mest oomskurna, rätt naturligt eftersom de flesta män i Sverige inte är omskurna.
Har aldrig varit med en kille/man som luktat äckligt. Eller jo, pungsvett någon gång, men det har ju inte med omskärelse att göra.
Ni som säger att män luktat äckligt av kiss och smuts, jag undrar verkligen vad det är för män ni hittat egentligen?