Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?

Anonym (Jenny) skrev 2024-09-07 22:05:24 följande:

Min man är omskuren, eftersom jag ville att han skulle göra det. Kyss

Låter ju helt sjukt
  • Anonym (Man)
    Anonym (Funderande) skrev 2024-09-14 12:13:20 följande:
    Varför tycker du det är ett övergrepp?
    Varenda vettigt funtad människa måste väl ändå inse att det är ett grovt övergrepp att skära bort delar från ett barns kropp utan dess medgivande. Tyvärr verkar vidrigheter som dessa barbariska seder vara helt lagligt i Sverige 2024.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man) skrev 2024-09-14 18:21:40 följande:
    Varenda vettigt funtad människa måste väl ändå inse att det är ett grovt övergrepp att skära bort delar från ett barns kropp utan dess medgivande. Tyvärr verkar vidrigheter som dessa barbariska seder vara helt lagligt i Sverige 2024.
    Ovan handlar enbart om när det görs på barn som inte har ett problem med förhuden. Omskärelse av medicinska skäl är så klart en helt annan sak.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-16 20:29:29 följande:
    Det är precis min åsikt också! Omskurna luktar nästan aldrig illa och är faktiskt mycket snyggare och sexigare utan det där överflödiga skinnet. På icke omskurna killar är det nästan alltid "svettigt" under skinnet och det luktar illa.
    Det finns ju en del veck på kvinnor också. Tänk vad hygienisk och snyggt det skulle bli om det skars bort lite. Eller så låter man könet vara som det är skapt och det röstar jag för.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 16:29:23 följande:
    inbyggda smörjsystem? Kan du förklara lite närmare vad du menar med det? Hur skapas detta smörjmedlet? 
    Pratas om försatsen och inte en aning om det påverkas på en omskuren man. Jag är inte omskuren och förmodligen varit rätt så arg på mina föräldrar om dom hade könsstympat mig utan mitt medgivande som bebis.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 18:37:46 följande:
    Ja, det kanske borde vara förbjudet?
    Kanske förbjudet? Vad får dig att tveka och vilka andra kroppsdelar på bebisar tycker du det är ok att skära bort?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 18:35:53 följande:
    Nämen på riktigt. Du som är så smart kan väl förklara för dumma mig. Vad jag vet finns ingen inbyggd penisinsmörjning men det finns svett och kissrester som samlas under förhuden. Ja, jag har lite erfarenhet av penisar och tycker att det luktar äckligt. Därför vägrar jag suga av ickeomskurna killar. Men killar som är omskurna, JA. 😊
    Jag ska börja att bara slicka omskurna fittor, mycket fräschare med en klitoris där det kan samlas svett och flytningar.

Är du omskuren, annars tycker jag du ska göra det.
Svar på tråden Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?