• Anonym (Funderande)

Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?

Ja som titeln säger hur många av er har sett en i verkligheten och hur vanligt är det i eran upplevelse? Vad tycker ni om det om man också får fråga?

• Svar på tråden Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?
  • Anonym (Mvh)
    Anonym (Tror snarare) skrev 2024-09-16 11:56:42 följande:
    Tror snarare att en del äldre etniskt svenska män som ser omskurna ut har naturligt kort förhud
    Ja möjligt
  • Henke81

På högstadiet var 1 av 5 bland killarna i klassen omskurna. Det är ganska mycket. Ren slump bara

• Mrs Moneybags

Min exman var omskuren. Det är den enda jag stött på.

Han är amerikan och ca 80% av amerikanska män är omskurna. Nu har det gått ner till ca 60% av alla nyfödda pojkar. 

• Anonym (Hena)

Jag tycker att omskurna är fräschare och snyggare. Sedan är det ingen skillnad i själva känslan när det är inne.

• Anonym (Q55)

Inte en aning hur det är med omskärelse. Tycker att det borde vara upp till var och en att få bestämma i vuxen ålder. 

Min man var tvungen att i vuxen ålder ta bort förhuden pga lichen. Han pratar om att efter ett tag så har ollonet blivit mindre känsligt. Mycket glid vid onani och smekningar. Tyckte var lite svårt i början att fatta rätt grepp. Oralt funkar toppen. 

• Anonym (Hena)
    Cathariiina skrev 2024-09-16 09:24:13 följande:
    Ja, våra politiker är mesiga. Ingen vågar ta itu med frågan, för att man inte får säga att våra invandrargrupper - judar och araber i detta fall - gör något fel. Därför offrar vi de här småpojkarna. 

Fast egentligen är det märkligt, för kvinnlig omskärelse KUNDE vi tydligen förbjuda i Sverige. Då borde steget inte vara så stort till att förbjuda manlig också. Jag undrar om det handlar om judarna i första hand - att det är DEM man inte får kritisera? För judar omskär ju pojkar men inte flickor, så de var inte en issue när vi förbjöd den kvinnliga omskärelsen. 
    Jag har läst dig i flera andra trådar och med tanke på dina extremt invandrarfientliga kommentarer är det mycket tveksamt att du bryr dig om invandrarbarnen. Jag tror att du snarare bara passar på och spyr mer av ditt hat mot invandrare. Du själv skrev i andra trådar att du vill kasta ut invandrarbarnen. 
  • Anonym (git)

Min svenska partner är omskuren (inte av religiösa skäl) och både han och jag är jättenöjda. Han ångrar inte en sekund.

Jag har både varit med omskurna och icke omskurna och skillnaden är STOR.
    Omskurna killars penisar är såå rena och luktar aldrig illa medan de med förhud faktiskt luktar illa och penisen ser inte lika fin ut.

• Cathariiina
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-16 17:56:08 följande:
    Jag har läst dig i flera andra trådar och med tanke på dina extremt invandrarfientliga kommentarer är det mycket tveksamt att du bryr dig om invandrarbarnen. Jag tror att du snarare bara passar på och spyr mer av ditt hat mot invandrare. Du själv skrev i andra trådar att du vill kasta ut invandrarbarnen. 
    Jag har aldrig skrivit att jag vill kasta ut några barn, det får du länka till i så fall. Låtsasbarn på 18-30 år är dock inte "barn", så de ska förstås återvända om det blir styrkt att de ljugit om sin ålder. Eller andra asylskäl. Vår regering är starkt inne på återvandring nu, så det är liksom ingen konstig åsikt. 

Jag tycker för övrigt alltid att det är fel att tvinga på sina barn sina extrema åsikter och konstigheter, oavsett vad det gäller. Jag tycker t.ex. att det är fel att infödda svenskar får föda upp sina barn på en vegansk kost, också. Där borde samhället steppa in och säkra barnens tillgång till kött, fläsk, fisk, ägg, smör, mjölk o.s.v. under uppväxtåren. 

Jag tycker även att det är fel att låta sina barn växa upp i extrema sekter med en massa konstiga regler, t.ex. Jehovas, Hare krishna. Även om föräldrarna är infödda svenskar. Även där borde samhället steppa in, och se till att barnen får uppleva saker som är normala för svenska barn, även om det är förbjudet i sekten. T.ex. att fira jul, fira sin egen och kamraternas födelsedag. 
  • Aliona

Jag har haft en pojkvän som med säkerhet var omskuren. Sen vet jag faktiskt inte. En del kan ju ha ganska lite förhud utan att vara omskurna, medan en del som blivit omskurna har fått det mest symboliskt, där man tagit bort ytterst lite eller tom inget alls, bara rispat under ceremonin. Det är inget som jag någonsin har frågat och det har på noll och inget sätt påverkat hur bra sex har varit. 

• Anonym (Hena)
    Anonym (git) skrev 2024-09-16 18:02:36 följande:

Min svenska partner är omskuren (inte av religiösa skäl) och både han och jag är jättenöjda. Han ångrar inte en sekund.

Jag har både varit med omskurna och icke omskurna och skillnaden är STOR.
    Omskurna killars penisar är såå rena och luktar aldrig illa medan de med förhud faktiskt luktar illa och penisen ser inte lika fin ut.

Det är precis min åsikt också! Omskurna luktar nästan aldrig illa och är faktiskt mycket snyggare och sexigare utan det där överflödiga skinnet. På icke omskurna killar är det nästan alltid "svettigt" under skinnet och det luktar illa.
Svar på tråden Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?