• Anonym (Funderande)

Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?

Ja som titeln säger hur många av er har sett en i verkligheten och hur vanligt är det i eran upplevelse? Vad tycker ni om det om man också får fråga?

• Svar på tråden Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 16:29:23 följande:
    inbyggda smörjsystem? Kan du förklara lite närmare vad du menar med det? Hur skapas detta smörjmedlet? 
    Pratas om försatsen och inte en aning om det påverkas på en omskuren man. Jag är inte omskuren och förmodligen varit rätt så arg på mina föräldrar om dom hade könsstympat mig utan mitt medgivande som bebis.
  • Anonym (Tänk om)

Tänk om en man hade skrivit att han föredrar omskurna kvinnor, då skulle det bli rabalder på forumet. Men tydligen OK att en kvinna skriver att hon föredrar omskurna män.. 

• Cathariiina
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 16:29:23 följande:
    inbyggda smörjsystem? Kan du förklara lite närmare vad du menar med det? Hur skapas detta smörjmedlet? 
    Gör dig inte dum. Om du inte vet det får du googla på det. Det här är inte en tävling i vem som har mest erfarenhet av penisar. 
  • Anonym (Hena)
    Cathariiina skrev 2024-09-17 18:26:44 följande:
    Gör dig inte dum. Om du inte vet det får du googla på det. Det här är inte en tävling i vem som har mest erfarenhet av penisar. 
    Nämen på riktigt. Du som är så smart kan väl förklara för dumma mig. Vad jag vet finns ingen inbyggd penisinsmörjning men det finns svett och kissrester som samlas under förhuden. Ja, jag har lite erfarenhet av penisar och tycker att det luktar äckligt. Därför vägrar jag suga av ickeomskurna killar. Men killar som är omskurna, JA. 😊
  • Anonym (Hena)
    Anonym (Tänk om) skrev 2024-09-17 18:08:07 följande:

Tänk om en man hade skrivit att han föredrar omskurna kvinnor, då skulle det bli rabalder på forumet. Men tydligen OK att en kvinna skriver att hon föredrar omskurna män.. 

Ja, det kanske borde vara förbjudet?
  • Anonym (Tror snarare)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 18:35:53 följande:
    Nämen på riktigt. Du som är så smart kan väl förklara för dumma mig. Vad jag vet finns ingen inbyggd penisinsmörjning men det finns svett och kissrester som samlas under förhuden. Ja, jag har lite erfarenhet av penisar och tycker att det luktar äckligt. Därför vägrar jag suga av ickeomskurna killar. Men killar som är omskurna, JA. 😊
    Det finns också olika körtlar o sekret. 
  • Anonym (Hena)
    Anonym (Tror snarare) skrev 2024-09-17 18:59:59 följande:
    Det finns också olika körtlar o sekret. 
    Va? Förklara lite mer tack. Det är första gången jag hör om det.
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Jenny) skrev 2024-09-07 22:05:24 följande:

Min man är omskuren, eftersom jag ville att han skulle göra det. Kyss

Bleker du rövhålet om han vill det?
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 18:35:53 följande:
    Vad har du träffat för män? Så länge man tvättar ollonet och särskilt under det är man ren och luktar inte ett dugg med förhud.
  • Anonym (CT)

Omskärelse hör såklart inte hemma i vår kultur och upplevs av många som barbariskt övergrepp (förutom av medicinska skäl). 
    Jag har aldrig varit med en omskuren man, inte ens de två amerikanska män jag varit med. 

Har sett några omskurna småpojkar på nära håll och det ser sjukt ut. Läderaktig hud på ollonet redan som småbarn. Jag blev illa berörd även om jag dolde det. Stackars, stackars barn som inte får välja själva.

Att denna onödiga stympning av spädbarn tillåts i Sverige anser jag är fel och något jag hoppas kunna påverka (som politiskt engagerad).

Svar på tråden Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?