Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?
Ja som titeln säger hur många av er har sett en i verkligheten och hur vanligt är det i eran upplevelse? Vad tycker ni om det om man också får fråga?
Ja som titeln säger hur många av er har sett en i verkligheten och hur vanligt är det i eran upplevelse? Vad tycker ni om det om man också får fråga?
Tänk om en man hade skrivit att han föredrar omskurna kvinnor, då skulle det bli rabalder på forumet. Men tydligen OK att en kvinna skriver att hon föredrar omskurna män..
Tänk om en man hade skrivit att han föredrar omskurna kvinnor, då skulle det bli rabalder på forumet. Men tydligen OK att en kvinna skriver att hon föredrar omskurna män..
Min man är omskuren, eftersom jag ville att han skulle göra det.
Omskärelse hör såklart inte hemma i vår kultur och upplevs av många som barbariskt övergrepp (förutom av medicinska skäl).
Jag har aldrig varit med en omskuren man, inte ens de två amerikanska män jag varit med.
Har sett några omskurna småpojkar på nära håll och det ser sjukt ut. Läderaktig hud på ollonet redan som småbarn. Jag blev illa berörd även om jag dolde det. Stackars, stackars barn som inte får välja själva.
Att denna onödiga stympning av spädbarn tillåts i Sverige anser jag är fel och något jag hoppas kunna påverka (som politiskt engagerad).