• Anonym (Funderande)

Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?

Ja som titeln säger hur många av er har sett en i verkligheten och hur vanligt är det i eran upplevelse? Vad tycker ni om det om man också får fråga?

• Svar på tråden Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 18:37:46 följande:
    Ja, det kanske borde vara förbjudet?
    Kanske förbjudet? Vad får dig att tveka och vilka andra kroppsdelar på bebisar tycker du det är ok att skära bort?
  • Anonym (Tror snarare)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 19:45:15 följande:
    Va? Förklara lite mer tack. Det är första gången jag hör om det.
    Talg från talgkörtlarna på insidan av förhuden som smörjer huden som gör den mer mjuk och sedan förstås sekret från Cowpers körtlar strax nedanför prostatan i samband med sex.
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-17 18:35:53 följande:
    Nämen på riktigt. Du som är så smart kan väl förklara för dumma mig. Vad jag vet finns ingen inbyggd penisinsmörjning men det finns svett och kissrester som samlas under förhuden. Ja, jag har lite erfarenhet av penisar och tycker att det luktar äckligt. Därför vägrar jag suga av ickeomskurna killar. Men killar som är omskurna, JA. 😊
    Jag håller med dig. Omskuren alla dagar i veckan. 👍👍
  • Anonym (Hena)
    Anonym (Tror snarare) skrev 2024-09-18 11:39:08 följande:
    Talg från talgkörtlarna på insidan av förhuden som smörjer huden som gör den mer mjuk och sedan förstås sekret från Cowpers körtlar strax nedanför prostatan i samband med sex.
    Talg? Nja, väldigt lite. Sekret? Svammel! Döda hudrester svett och kiss samlas under förhuden. Luktar nästan altid jätteäckligt. Omskurna är mycket renare.
  • felicityporter
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-19 00:37:23 följande:
    Talg? Nja, väldigt lite. Sekret? Svammel! Döda hudrester svett och kiss samlas under förhuden. Luktar nästan altid jätteäckligt. Omskurna är mycket renare.
    Vilka stolpskott till män du råkar välja då, om de tvättar sig normalt luktar könet verkligen inte illa. Fittor luktar mer.
  • Anonym (Hena)
    felicityporter skrev 2024-09-19 01:01:02 följande:
    Vilka stolpskott till män du råkar välja då, om de tvättar sig normalt luktar könet verkligen inte illa. Fittor luktar mer.
    Min erfarenhet är att icke omskurna är rena bara efter duschen, men redan exter 4 timmar och när de har kisssat börjar det lukta illa. Omskurna killar luktar aldrig illa.
  • felicityporter
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-19 01:31:25 följande:
    Min erfarenhet är att icke omskurna är rena bara efter duschen, men redan exter 4 timmar och när de har kisssat börjar det lukta illa. Omskurna killar luktar aldrig illa.
    What?! Jag delar då verkligen inte dina erfarenheter, kanske dina män haft någon könssjukdom? 
  • Anonym (Sally)

Ett par omskurna har jag träffat på.   Vid samlag har det ingen betydelse,  men att runka och oralsex blir konstigare.
    Jag är helt emot omskärelse av barn om det inte är av medicinska skäl.   Vuxna får göra som de vill. 

• Anonym (Sally)
    Anonym (Hena) skrev 2024-09-19 00:37:23 följande:
    Det är inte alls min erfarenhet.   Du har kanske gökat med män som är ohygieniska eller har könssjukdom?
  • felicityporter
    Anonym (Sally) skrev 2024-09-19 02:03:47 följande:
    Det är inte alls min erfarenhet.   Du har kanske gökat med män som är ohygieniska eller har könssjukdom?
    Min tanke också, hon måste ju valt några väldigt udda män om deras könsorgan verkligen luktar illa fyra timmar efter dusch! Det är verkligen inte normalt! 😱
Svar på tråden Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?