Kvinnor hur vanligt är det med omskurna i eran upplevelse?
Jag tycker att omskurna är fräschare och snyggare. Sedan är det ingen skillnad i själva känslan när det är inne.
Jag tycker att omskurna är fräschare och snyggare. Sedan är det ingen skillnad i själva känslan när det är inne.
Min svenska partner är omskuren (inte av religiösa skäl) och både han och jag är jättenöjda. Han ångrar inte en sekund.
Jag har både varit med omskurna och icke omskurna och skillnaden är STOR.
Omskurna killars penisar är såå rena och luktar aldrig illa medan de med förhud faktiskt luktar illa och penisen ser inte lika fin ut.
Fanatiker eller inte (och i USA är omskärelse oftast icke religiös), men mellan 100 & 200 barn /år har hävdats dör per år i USA pga omskärelse. Jag har läst om 1 fall i Sverige och 1 fall i Norge.
Jag är inte för rutinomskärelse av barn utan fysiska fel, och ser religiös omskärelse av barn snarare som motsatsen till religionsfrihet än religionsfrihet-eftersom religiös omskärelse av barn är vuxnas religionsutövning på barns kroppar, inte barns eget utövande.
Och vad i frågan känselförlust pga bortskurna nervändar så har den som omskurits som barn inget att jämföra med.
Så du gör skillnad på om det är religiöst eller icke religiöst? Föräldrar i USA som väljer att omskära sina barn pga. bättre hygien är bättre än religiös omskärelse?
De som jag varit med och som varit omskurna lider inte alls av känslobortfall.
Om jag förstått rätt så finns det fördelar med att vara omskuren. Några av dessa är:
Tänk om en man hade skrivit att han föredrar omskurna kvinnor, då skulle det bli rabalder på forumet. Men tydligen OK att en kvinna skriver att hon föredrar omskurna män..