• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • TrueResolution
    BIM September 2024

1/9 - Sucken (+)
    1/9 - Angermanlandskan (-) 
    3/9 - Anonym (kakan) (+
    3/9 -  Kapybaran (+
    5/9 - Lilo1212 (+
    6/9 - cheryblossom 
    6/9 - Annpor (+
    7-9/9 - Siripiri 
    10/9 - hej567
    10/9 - knyttets
    11/9 - Anonym (Nr3)
    11/9 - Snorkfröken
    11/9 - shimano
    13/9 - Supermario91
    13/9 - clarababa
    13/9 - Sandtrollet 
    13/9 - LiljanTR
    13/9 - Anonym (Sladdis2025) 
    13-14/9 - Linmathi
    14/9 - Anonym (syskonlängtan)
    15/9 - LifeGiveYouLemonade
    16/9 - Anon0141 
    16/9 - motheroftwo
    16/9 - LokaHallon88
    16/9 - TrueResolution 
    18/9 - Froglet
    18/9 - Mammalda00
    19/9 - Björkskogen 
    20/9 - EJT (oregelbunden cykel) 
    20/9 - Augustilejon
    22/9 - Anonym(Lollo)
    23/9 - Yasade
    26/9 - Emlan93
    27/9 - Heybae (oregelbunden cykel)
    27/9 - Anonym(myggan89)
    27/9 - Mikaaelaa
    28/9 - Popcorn1990
    30/9 - Angermanlandskan 
    30/9 - Babybooom24
     ?     - Nanathalie (Ingen mens alls i augusti, oklar äl och bim) 
     ?     - Anonym(trean)
  • Anonym (Sladdis2025)

Många som har BIM 13/9!😁
    Hur är feelingen/temp/grafer Idag för alla här?😍

• TrueResolution

Hur går det för er som har BIM i dagarna?
    Tycker det är helt galet att vi fått så många plus redan så tidigt in i September 🥹🤍 

Så nyfiken på hur ni mår ni som väntar BIM det närmaste om det har testats eller om det väntas tålmodigt på BIM!? 😁 

Cheryblossom, kom din mens? 
    Siripiri, din graf ser ju toppen ut, har du planer på att testa tidigt eller du inväntar BIM? 

Hej567? Knyttets? Ni andra? 🥳

• clarababa
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-05 10:53:05 följande:

Många som har BIM 13/9!😁

Min situation är lite annorlunda då min ?riktiga? bim är 7/9 men då jag går på progesteronvagitorier ska jag inte ta ett test förens den 13/9 OM inte min mens kommit innan dess. Men det kliar i fingrarna, har sån lust att ta ett test imorgon men ska försöka vänta till nästa vecka i allafall.

De enda symptomen jag har är att jag drömmer hela nätterna och har gjort i 6 nätter nu och det brukar jag inte göra, så sover väldigt dåligt. Har även sjukt ont i mina bröstvårtor men det brukar jag få innan mens.
    Tempar inte just nu då jag blir så stressad över det. Men ska börja igen när mensen kommit för att sedan bekräfta ÄL🥰 kommer köra denna och nästa cykel med progesteron och sedan blir det att spola äggledarna😮?💨
  • Siripiri
    TrueResolution skrev 2024-09-05 10:53:31 följande:

Hur går det för er som har BIM i dagarna?
    Tycker det är helt galet att vi fått så många plus redan så tidigt in i September 🥹🤍 

Så nyfiken på hur ni mår ni som väntar BIM det närmaste om det har testats eller om det väntas tålmodigt på BIM!? 😁 

Cheryblossom, kom din mens? 
    Siripiri, din graf ser ju toppen ut, har du planer på att testa tidigt eller du inväntar BIM? 

Hej567? Knyttets? Ni andra? 🥳

Testade tidigt igår med CB testa tidigt så känns inte som det kommer bli något om man inte är låghormonare 🙃 som sagt mår väldigt bra för att vara i lutealfasen. När jag blev kemisk gravid i vintras hade jag ändå lite Random hits av illamående och annat. 
  • Siripiri
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-05 09:53:33 följande:

Kommer det en inplantations(?)-dipp känns det ju lovande eller?! 😃 

• Snorkfrökenhär
    Annpor skrev 2024-09-05 07:05:43 följande:

Overkligt. Efter så mycket sorg och smärta plussade jag äntligen imorse, 10 dagar efter ÄL. Känslan efter att ha fått begrava sitt första barn, och att nu förhoppningsvis få ta med ett syskon hem?En regnbåge till våren?❤️🤞🏻 🌈 

Vilken lycka, så glad för er ❤️ Lycka till med denna lilla regnbåge 🙏🏻🌈😍 Stort grattis
  • Anonym (Sladdis2025)
    Siripiri skrev 2024-09-05 12:50:53 följande:

Kommer det en inplantations(?)-dipp känns det ju lovande eller?! 😃 

Men måste en sådan dipp ske ? För om du ser på min graf förra månaden hade jag en rejäl dipp (se samma bild) men var inte gravid 😄 så vette tusan.
    vad säger alla om dipp efter ÄL, är det ett måste?😁
  • Snorkfrökenhär
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-05 10:53:05 följande:

Många som har BIM 13/9!😁

Din graf ser ju bra ut, hög temp brukar ju betyda bra ÄL 😄 Jag har också rätt så hög temp den här gången men har glömt tempa två dagar 😆 Får se imorrn om den ligger fortsatt högt.

Jag har rätt mkt flytningar den här gången,  brukar inte kännas så ?blött? och vara så mkt 🙈 Har också lite svag, svag värk nertill i magen typ hela tiden och har haft senaste dagarna, men har lärt mig att allt kan vara lur eller inbillning 😂🙈
  • LifeGivesYouLemonade
    Annpor skrev 2024-09-05 07:05:43 följande:

Overkligt. Efter så mycket sorg och smärta plussade jag äntligen imorse, 10 dagar efter ÄL. Känslan efter att ha fått begrava sitt första barn, och att nu förhoppningsvis få ta med ett syskon hem?En regnbåge till våren?❤️🤞🏻 🌈 

Stort grattis 😍😍
Svar på tråden BIM September 2024