• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anonym (Sladdis2025)
    LiljanTR skrev 2024-09-06 08:19:12 följande:

Hjälp! Har 7 dagar till bmi men tog ett tidigt test imorse. Jag tycker mig ana början till en svag linje, eller inbillar jag mig?! 
    Ser också ett streck!😍 För mig har det varit helt blankt annars , sjukt tidigt också, wow 😍
  • Anonym (Sladdis2025)
    hej567 skrev 2024-09-06 07:52:22 följande:

Vad tror ni? Ser ni ett svagt streck? Det här är rfsu testa tidigt på bim -5 så är väldigt tidigt. Ska ta ett till på söndag 😊

Ser streck här med 😍
  • TrueResolution

Vad tror ni? Ser ni ett svagt streck? Det här är rfsu testa tidigt på bim -5 så är väldigt tidigt. Ska ta ett till på söndag 😊

Tycker mig också se något svagt! Dock så svagt/ojämt att det känns svårt att avgöra. Fortsätt testa! Sålänge mensen inte kommer & kroppen spelar ett sånt här spratt med dig finns iaf hopp! 

är det hcg så ska ju hcg-nivåerna öka varannan dag. en ökning insikerar att allt fungerar som det ska med. Om du får ett streck som inte ökar alls över tid så hade jag ringt Gyn igen och försökt få en tid tidigare 😮?💨 
    Var det drygt 2v tills du skulle dit? Hoppas tiden går fort, ovissheten ääääääär ju så jobbig! 😫 Håller tummarna för dig dock, september verkar vara en dundermånad! 💕

• Anonym (Sladdis2025)
    Snorkfrökenhär skrev 2024-09-05 23:12:36 följande:
    Ja det var likt 😄 Jag blev 38 ganska nyligen. Vi försökte tidigare för typ 2-3 år sedan men gav upp då min mens då var lite oregelbunden, jag blev så stressad av allt och kände för att pausa, vi kände oss nöjda. Men så slog bebissuget till igen nu i år igen, har försökt seriöst dryga halvåret nu. Ni då? 

Då är jag med!😊
    Jag är helt ny med att försöka , första månaden!
    Men har börjat tempa nu och äter även folsyra och Q10 &?bidrottninggelé, hahha man tror på allt man läser 😄
    Men värt att testa tänker jag . 

Är på Äl+ 6 nu och känns precis som vanligt! 
    har molvärk och typ ömma bröst men det har jag alltid.
    Hur går det för dig ?

• Anonym (Sladdis2025)
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-09-06 07:16:59 följande:
    Ingen aning. Har Läst om några som plussat då så man vet aldrig 😅
    Lätt att bli testtokig eller iallafall för mig 😄
    Så tänkte först se om temp håller sig hög , dippade på Äl+ 11 sist så ska försöka ha tålamod till dess😄
  • hej567
    TrueResolution skrev 2024-09-06 08:41:45 följande:

Tycker mig också se något svagt! Dock så svagt/ojämt att det känns svårt att avgöra. Fortsätt testa! Sålänge mensen inte kommer & kroppen spelar ett sånt här spratt med dig finns iaf hopp! 

är det hcg så ska ju hcg-nivåerna öka varannan dag. en ökning insikerar att allt fungerar som det ska med. Om du får ett streck som inte ökar alls över tid så hade jag ringt Gyn igen och försökt få en tid tidigare 😮?💨 
    Var det drygt 2v tills du skulle dit? Hoppas tiden går fort, ovissheten ääääääär ju så jobbig! 😫 Håller tummarna för dig dock, september verkar vara en dundermånad! 💕

Tror du svarade till fel person nu 💕

• Anonym (Myggan89)
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-06 08:49:35 följande:
    Lätt att bli testtokig eller iallafall för mig 😄
    Så tänkte först se om temp håller sig hög , dippade på Äl+ 11 sist så ska försöka ha tålamod till dess😄
    Det är så spännande att följa er som är längre fram 😍 själv väntar jag på ägglossning om typ en vecka.. 

Men hur såg tempen ut imorse? fortsätter den vara hög ?
  • Anonym (Myggan89)
    Nanathalie skrev 2024-09-06 07:18:07 följande:

Testade ett annat typ av test idag utöver cb early och känner mig bara allmänt inbillningssjuk. Jag försöker ju mest förstå vart i menscykeln jag befinner mig just nu. Väntar jag på bim? Har jag passerat bim? Väntar jag på äl?

Har fått tid till gyn om 2v. 

Svårt med upplösningen, men jag tror inte jag ser ett streck.. kan ju vara för tidigt! Håller tummarna ❤️
  • Anonym (Myggan89)
    LiljanTR skrev 2024-09-06 08:19:12 följande:

Hjälp! Har 7 dagar till bmi men tog ett tidigt test imorse. Jag tycker mig ana början till en svag linje, eller inbillar jag mig?! 
    Jag ser också 😍😍 wow!!
  • Anonym (Myggan89)

Ja nånting är det ju 😅 men lite ojämnt så svårt att säga men fortsätt testa. Jag hejar på! 😍
Svar på tråden BIM September 2024