• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Meddelande borttaget
  • hej567
    TrueResolution skrev 2024-09-05 10:53:31 följande:

Hur går det för er som har BIM i dagarna?
    Tycker det är helt galet att vi fått så många plus redan så tidigt in i September 🥹🤍 

Så nyfiken på hur ni mår ni som väntar BIM det närmaste om det har testats eller om det väntas tålmodigt på BIM!? 😁 

Cheryblossom, kom din mens? 
    Siripiri, din graf ser ju toppen ut, har du planer på att testa tidigt eller du inväntar BIM? 

Hej567? Knyttets? Ni andra? 🥳

Går inte så bra här tyvärr, fått spottings som jag alltid får innan mens (fick inte förra gången jag blev gravid). Men hade inte så höga förväntningar heller, vi bestämde oss väldigt sent att börja försöka denna månaden så hade inte riktigt koll på ÄL. Nytt försök nästa månad 😄

• Emlan93

Och grattis till er som har plussat!! 😍

till oss andra, kämpa på!

Någon mer som har en känsla att det kommer ta lite tid? Har typ också ställt in mig på att det inte kommer hända igen,  Tankarna är överallt. Dock känner jag igen det här från förra gången, allt är med skräckblandad förtjusning.. Men det är ju det, det är verkligen inte bara att bestämma att man vill ha barn, det är väldigt mycket annat som ska spela in. Det är med stor respekt och ödmjukhet till att försöka mig på en andra graviditet. ❤️

• Anonym (Sladdis2025)
    Emlan93 skrev 2024-09-05 19:50:48 följande:

Någon mer som har en känsla att det kommer ta lite tid? Har typ också ställt in mig på att det inte kommer hända igen,  Tankarna är överallt. Dock känner jag igen det här från förra gången, allt är med skräckblandad förtjusning.. Men det är ju det, det är verkligen inte bara att bestämma att man vill ha barn, det är väldigt mycket annat som ska spela in. Det är med stor respekt och ödmjukhet till att försöka mig på en andra graviditet. ❤️

Jag känner verkligen det! Att det kommer att ta tid.
    Har dock två sen innan, 8 & 12 år . Men skulle sååå gärna vilja ha en tredje.

är på ÄL+ 5 och känner verkligen inget annorlunda 😅
    tyvärr. 

Vilken dag är alla på?😊
    Känner du något speciellt ?

• Snorkfrökenhär
    Emlan93 skrev 2024-09-05 19:50:48 följande:

Jag har två barn på 9 och 12 och är äldre idag än förut när jag blivit gravid så jag tar det lite för givet att det kan ta tid att försöka få till denna sladdis, om vi ens lyckas. Har regelbunden ÄL och mens så känns ju som att det borde gå tillsist men vet inte hur länge vi känner att vi vill försöka? Börjar känna att tiden går snabbt och att livet med större barn är rätt så najs, blir ju verkligen att börja om, kommer inte ihåg ett skvatt om graviditet och bebisliv, men samtidigt känns de så kul att få göra det en sista gång nu 😄💕 
  • Snorkfrökenhär
    Anonym (syskonlängtan) skrev 2024-09-05 16:57:21 följande:

Nu sitter jag här ca ÄL+6, visst MÅSTE det vara för tidigt för grav-symptom?

Har molvärk i magen, smått illamående, trött, OTROLIGT känslosam och precis som tidigare graviditeter så vänder kaffet lika fort som det kommer in i munnen .. tror jag ska ha mens runt den 12/9

Låter tidigt för så kraftiga gravsymtom 😅 Men vad vet man, kanske ÄL skedde tidigare? Spännande väntan framöver för dig 😄🙏🏻
  • LifeGivesYouLemonade

När kommer ni alla testa er? Jag skall test när jag är på ÄL+10. Har flera teststickor kvar som jag vill bli av med för att nästa månad enbart köra på digitalt test som jag tar på BIM dagen.

• Anonym (Myggan89)
    Annpor skrev 2024-09-05 07:05:43 följande:

Overkligt. Efter så mycket sorg och smärta plussade jag äntligen imorse, 10 dagar efter ÄL. Känslan efter att ha fått begrava sitt första barn, och att nu förhoppningsvis få ta med ett syskon hem?En regnbåge till våren?❤️🤞🏻 🌈 

Wow!!! Känslan är otrolig!! Grattis 😍😍😍
  • cheryblossom
    TrueResolution skrev 2024-09-05 10:53:31 följande:

Hur går det för er som har BIM i dagarna?
    Tycker det är helt galet att vi fått så många plus redan så tidigt in i September 🥹🤍 

Så nyfiken på hur ni mår ni som väntar BIM det närmaste om det har testats eller om det väntas tålmodigt på BIM!? 😁 

Cheryblossom, kom din mens? 
    Siripiri, din graf ser ju toppen ut, har du planer på att testa tidigt eller du inväntar BIM? 

Hej567? Knyttets? Ni andra? 🥳

Ingen mens än så man kan ju inte låta bli att hoppas.. Uppdaterar vad som händer. Skrattande
  • Anonym (Sladdis2025)
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-09-05 20:28:39 följande:

När kommer ni alla testa er? Jag skall test när jag är på ÄL+10. Har flera teststickor kvar som jag vill bli av med för att nästa månad enbart köra på digitalt test som jag tar på BIM dagen.

Är äl+10 rimligt att testa sig på? 😊
    Har ingen koll 😂 
    Tänkte typ Äl+11/12 förutsatt att tempen fortsatt är hög dvs annars om den dalat så vet man ju 😂????

Svar på tråden BIM September 2024