• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • knyttets

Äl+10 (kanske äl+9) idag och neg test nu på morgonen med vanligt test, inte testa tidigt. Hade mycket känningar i livmodern inatt, stickningar och ilningar som inte påminde som mensvärk. Känns också tidigt för mensen att komma nu. Har känt mig varm och pulsen varit förhöjd. Är sååååå otålig 😅

• LifeGivesYouLemonade
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-05 20:38:14 följande:

Är äl+10 rimligt att testa sig på? 😊
    Har ingen koll 😂 
    Tänkte typ Äl+11/12 förutsatt att tempen fortsatt är hög dvs annars om den dalat så vet man ju 😂????

Ingen aning. Har Läst om några som plussat då så man vet aldrig 😅
  • Nanathalie

Testade ett annat typ av test idag utöver cb early och känner mig bara allmänt inbillningssjuk. Jag försöker ju mest förstå vart i menscykeln jag befinner mig just nu. Väntar jag på bim? Har jag passerat bim? Väntar jag på äl?

Har fått tid till gyn om 2v. 

• LifeGivesYouLemonade
    shimano skrev 2024-09-05 22:19:39 följande:
    ska du testa med testa tidigt eller vanliga då? Jag har två testa tidigt med CB och några vanliga test. Vet inte riktigt hur jag ska göra :)
    Testa Tidigt har jag hemma som ja ska göra: sen några vanliga stickor från Teslagrets:)
  • hej567

Vad tror ni? Ser ni ett svagt streck? Det här är rfsu testa tidigt på bim -5 så är väldigt tidigt. Ska ta ett till på söndag 😊

• Nanathalie
    hej567 skrev 2024-09-06 07:52:22 följande:

Vad tror ni? Ser ni ett svagt streck? Det här är rfsu testa tidigt på bim -5 så är väldigt tidigt. Ska ta ett till på söndag 😊

Tycker mig se något svagt streck!
  • LifeGivesYouLemonade
    hej567 skrev 2024-09-06 07:52:22 följande:

Jag ser nog ett streck 😍
  • LiljanTR

Hjälp! Har 7 dagar till bmi men tog ett tidigt test imorse. Jag tycker mig ana början till en svag linje, eller inbillar jag mig?! 
  • TrueResolution
    LiljanTR skrev 2024-09-06 08:19:12 följande:

Hjälp! Har 7 dagar till bmi men tog ett tidigt test imorse. Jag tycker mig ana början till en svag linje, eller inbillar jag mig?! 

Jag ser! Tycker det är ganska tydligt på bilden för att vara så tidigt till och med. Mina första med förra barnet såg ut såhär "svagt" 😁🤞🏼
    Om två dagar kommer det gissningsvis vara starkare 😍🙌🏽

• LifeGivesYouLemonade
    LiljanTR skrev 2024-09-06 08:19:12 följande:

Wow ett streck såhär tidigt 😍 
Svar på tråden BIM September 2024