• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • mothertotwo
    karinkarinkarin skrev 2024-09-06 14:56:51 följande:

Hej alla!

Jag har följt denna tråden slaviskt då jag själv har BIM 9 september. Jag är 30 år och jag och min kille försöker få vårt första barn. Detta är tredje försöket för oss.
    Idag fick jag ett ryck och tog ett testa tidigt-test. Hur skulle ni tolka detta test?? Är det ett spökstreck?

jag ska ha gäster ikväll?. borde jag försöka skita helt i alkoholen kanske?

Det är ett positivt test 🙂 Grattis 🙂
  • Linmathi

Så roligt med så många plus hittills😍 Åå vad jag så gärna vill plussa också denna månad. ÄL+6 idag. Känner inget specifikt hittils. Försöker att ej känna efter för mycket, har haft endel spöksymtom tidigare cykler😂 tänker nog testa vid ÄL+11-12 som tidigast. 

• Anonym (Myggan89)
    karinkarinkarin skrev 2024-09-06 14:56:51 följande:

Hej alla!

Jag har följt denna tråden slaviskt då jag själv har BIM 9 september. Jag är 30 år och jag och min kille försöker få vårt första barn. Detta är tredje försöket för oss.
    Idag fick jag ett ryck och tog ett testa tidigt-test. Hur skulle ni tolka detta test?? Är det ett spökstreck?

jag ska ha gäster ikväll?. borde jag försöka skita helt i alkoholen kanske?

Ser absolut positivt ut 😍 men ibland blir man tokig på att tolka streck. Mitt råd är att köpa ett digitalt så får du svart på vitt. Stort lycka till!
  • karinkarinkarin

Tack för tips! Ska köpa ett digitalt också och testa.
    jag kan säga att jag har NOLL symptom eller ömma bröst så det är därför jag verkligen inte tror på det. Trodde verkligen man skulle känna tydligt? Någon annan som också har noll symptom men plussat?

hoppas det är ett positivt test😊

• Meddelande borttaget
  • Nanathalie
    karinkarinkarin skrev 2024-09-06 15:49:56 följande:
    Sprang och köpte digitalt. OMG😭😭😭😭😭
    Grattis😍😍
  • Meddelande borttaget
  • Supermario91
    karinkarinkarin skrev 2024-09-06 15:49:56 följande:

Sprang och köpte digitalt. OMG😭😭😭😭😭
    Grattis!! 🤩🤩
Svar på tråden BIM September 2024