• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anonym (Sladdis2025)
    Siripiri skrev 2024-09-05 08:50:04 följande:

Har haft typ noll symtom denna lutealfasen förutom hård i magen som vanligt, lite dåligt tålamod sen igår och började få ömmande bröst i typ förrgår samt vart lite krasslig sen i lördags men behövt jobba i veckan ändå så känns inte hoppfullt 🙄 ingen aning om hur min lutealfas brukar se ut heller pga första månaden jag tempar. 
    Tusan! grafen ser ju magiskt ut just nu iallafall 😍
  • hej567

Idag har jag fått en rosafärgad flytning, funderar på om det kan vara nidblödning men kan man verkligen få det så sent som 10 dagar efter ÄL? Kan även vara början till spottings då jag brukar få det innan mens 🥲 spännande.. 

• Anonym (Sladdis2025)
    hej567 skrev 2024-09-05 09:46:29 följande:

Idag har jag fått en rosafärgad flytning, funderar på om det kan vara nidblödning men kan man verkligen få det så sent som 10 dagar efter ÄL? Kan även vara början till spottings då jag brukar få det innan mens 🥲 spännande.. 

Känns ju absolut möjligt, hur länge till bim?
  • Anonym (Sladdis2025)

Någon som vill gissa utifrån dagens graf, lovande eller dåligt ?😂

• mothertotwo

Nu kändes det verkligen kört. Trodde den skulle lysa ännu starkare idag. Den där nere är idag och den där uppe var igår. Tror ni det är kört fast vi hade mys natten till måndag? Känns som för många dagar emellan 🙄 Idag är min flytning mer åt vitt och krämigt typ. Känns inte jätte fertilt eller? Har ingen aning! 😅
  • mothertotwo
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-05 09:53:33 följande:
    Om tempen ska hålla sig uppe så ser det lovande ut :) 
  • Anonym (Sladdis2025)
    MammaIda00 skrev 2024-09-05 10:30:27 följande:

Hoppar gärna på här! Har bim 18/9! Har en son född 2020.

Välkommen Madame!😁
    Så kul att följas åt allihopa 😍
Svar på tråden BIM September 2024