• Hejjsvejs

Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

• Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar
  • Gaskarl
    Hejjsvejs skrev 2024-08-11 00:31:18 följande:

De verkar ju som att en stor majoritet känner så..
    Blir så nedstämd...

Jag älskar att gå ner på en kvinna, har gjort det i alla mina relationer, även bara gett..Är det en generationsfråga tro, att yngre män inte har det i sig, vissa såklart, men börjar det försvinna att slicka??
  • Anonym (Skralt utan oralt)

Tänk om det ligger nån sanning i det som Gaskarl är inne på?
    Vilken ålder är du i ts? Eller rättare sagt vilken ålder och vilken typ av män är det du träffar som är så ovilliga att slicka?

• Allan 1

Det är ju det bästa som finns,  att få höra och känna hur hon njuter.  Ju våtare desto bättre.  När det riktigt rinner.  Orgasmen kommer,  flera efter varandra.  Åhh så härligt de är.  

• Anonym (Bella)
    Melerad ögonfärg skrev 2024-08-11 22:57:01 följande:

Jag vill bara instämma att det är underbart att få stimulera sin kvinna oralt! Själv tänder jag nog mer på kvinnliga trädgårdar i alla dess former än rakat.
    Tyvärr gillar inte min sambo att bli slickad, vilket är bedrövligt.
    Men, jag brukar inte vara så sugen på att själv få oralsex. Gillar tanken på det men har aldrig fått utlösningar oralt.

Jag gillar inte heller att bli slickad , skulle bli lite ledsen om min sambo hade sagt att han tycker det är bedrövligt. Alla gillar inte det helt enkelt. 

Just därför tycker jag också som många har sagt att TS ska be om det. Det är inte alls säkert att hennes kille vet att hon skulle vilja det.
  • Anonym (Man79)

Att slicka fitta är nog det bästa som finns. Tyvärr tycker min fru att det är för jobbigt att komma, så blir bara 1-3 gånger i månaden som jag får slicka. Smaken, doften och känslan är helt obeskrivligt underbar.

• Anonym (Clitt 4-ever)
    Anonym (Man79) skrev 2024-08-12 07:52:25 följande:

Att slicka fitta är nog det bästa som finns. Tyvärr tycker min fru att det är för jobbigt att komma, så blir bara 1-3 gånger i månaden som jag får slicka. Smaken, doften och känslan är helt obeskrivligt underbar.

Fittsaft är helt enkelt det godaste finns!
  • Queen81

Jag skulle nog säga att 70-80% av de jag varit med har slickat, så klar majoritet. Däremot är långt ifrån alla bra på det. Inte ens efter guidning från mig. Men tror också det handlar mycket om ifall de faktiskt gillar att göra det eller bara gör det för min skull. 
    Och jag kan definitivt inte slappna av och njuta om han inte verkligen gillar det.

• Gaskarl
    Queen81 skrev 2024-08-12 13:44:21 följande:

Jag skulle nog säga att 70-80% av de jag varit med har slickat, så klar majoritet. Däremot är långt ifrån alla bra på det. Inte ens efter guidning från mig. Men tror också det handlar mycket om ifall de faktiskt gillar att göra det eller bara gör det för min skull. 
    Och jag kan definitivt inte slappna av och njuta om han inte verkligen gillar det.

Blir aldrig bra om inte givaren själv tycker det är härligt, gäller i princip allt.
  • Anonym (Oh no)

Jag skulle inte kunna leva med en man som inte går igång på att slicka. Utan oralsex skulle min sexlust dö ut totalt. Sexet skulle tappa all mening. 

• Tom Araya

Alla tycker inte lika och gillar inte samma.

Men för mig är oralsex en oerhört viktig del av sexlivet, både att ge och få. Jag älskar båda och vill helst inte vara utan det. 
    Jag vet att jag inte är ensam om det, så att träffa en partner som gillar det borde inte vara så mycket svårare än att träffa en partner överhuvudtaget.

Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar