• Hejjsvejs

Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

• Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar
  • Anonym (Linn)

Intressant. Har aldrig träffat någon som inte gjort det, däremot många som gjort det liksom "pliktskyldigt" och inte känts vare sig särskilt engagerade eller lyhörda. Några som gillat det men också gjort som det görs på porrfilm och kanske inte på ett sätt som jag faktiskt njutit av. Ett par stycken som varit helt tokiga i det och verkligen varit riktigt bra - och den senare är jag gift med nu.
    Men inte gjort det överhuvudtaget har jag aldrig stött på.

• Anonym (Linn)
    Anonym (LL) skrev 2024-08-16 12:23:18 följande:

Jag har lyckats träffa på EN man som inte ville slicka för han tyckte det var "äckligt". Då sa jag att bra, då är det inget oralsex för någon alls. Det blev inga fler dejter. 

Helt rätt. Givetvis är det helt i sin ordning att inte gilla allt och man ska aldrig ställa upp något man inte själv tycker om. Men vill man inte ge ska man inte förvänta sig att få.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Elin) skrev 2024-08-11 08:18:35 följande:

Mitt ex gjorde aldrig det ?det ger inte mig något? sa han tidigt. Det har förstört mycket för mig; min nuvarande sambo som gillar att göra det får nästan aldrig för jag tänker bara på vilken vidrig person jag är som man inte vill slicka.

Exet kommenterade också att jag hade könhår, om jag ser annorlunda ut för att jag fött barn, att blod är avtändande. Allt det där gjorde så ont att höra och jag kan inte slappna av alls under oralsex. Även fast min nuvarande är toppen på alla sätt

Så ledsen . Det inte rättvist att du har det så.
    se om du kan låte de tankarna gå bort. Öppna upp, ta emot hans mun och tunga 
  • Anonym (Sara)

Blev så jädra less på att kilen vägrar att slicka mig så jag rakade blygdläpparna  och ansade håret på venusberget så nu går han ner och slickar igen   

• hejsvejs1978

Jag slickar gärna min fru men hon suger inte mig. Det är lite deppigt men bara att acceptera tänker jag. Skulle jag ställa krav på det skulle det bli väldigt konstigt, jag vill absolut inte att någon ofrivilligt ska ta min kuk i munnen. Man kan inte få allt. Men visst tänker jag ibland att någon annan som ville kanske kunde få göra det, om tillfälle uppstod.

• Anonym (Mmm)
    Hejjsvejs skrev 2024-08-11 00:16:43 följande:
    Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

Jag älskar att slicka så jag kan gärna hjälpa dig
  • Anonym (Q)

Så märkligt. Har aldrig träffat någon som inte slickat. Men jag vet att det finns, är glad att jag sluppit dem.

• Anonym (Tungan)

Min sambo är ibland små trött på mig som ibland försöker slicka henne bakifrån när hon ligger i sängen o försöker vila inför att sova. Eller i soffan osv. 2 ggr har man slickat henne o lekt med satizfyer till orgasm sen har vi lagt oss utan att jag fått nånting. Men åt andra sidan så får jag inte samma behandling tillbaka vilket är synd. Man sitter ju o ävertänker på vad man vill hon ska göra utan att man ber henne hehe

• Anonym (Vi)

Jag har också erfarenhet av oralsex från olika män..Men känner personligen inte att det är så viktigt. 

Kan inte slappna av och inte ha ett huvud mellan benen.Även om.männen gillat det. För mig är det bara stressande och märkligt.- känns typ mer komiskt än upphetsande. Men herregud "där ligger han mellan benen och slickar mig"

På honom är det helt okej att suga men jag vill inte ha någon sats i munnen  Så jag drar mig undan. . När jag var yngre svalde jag däremot. Varför jag inte längre är okej med att svälja kan jag inte svara på. Vet inte. Vill inte bara. Det är stopp där.

Men i övrigt gillar jag sex och ätt ligga flera gånger I veckan.

Hoppas du får uppleva en man som älskar att slicka. För de som gillar detta är det förstås en härlig upplevelse och upphetsade män är ju underbart att vara med.  Men själv kan jag leva utan det.

• Osynlige jag

Jag skulle rekommendera BC eller Darkside om du vill hitta någon som vi slicka dig spontant och kravlöst. Två hemsidor för likasinnade :)

Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar