• Hejjsvejs

Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

• Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar
  • OlleSQ
    KimLinnefeldt skrev 2024-08-11 12:18:44 följande:

Prata med honom. Om han är orolig över smak och lukt så finns det musparfym att beställa.

lustjakt.se/sv/artiklar/i-love-you-vanilla-massage.html

Är det nått som skulle få mig att tvärvägra är om det skulle lukta parfym mellan benen på henne. I övrigt så slickar jag gärna.
  • lillsnorre

Jag älskar att slicka mus.. 
    De är så mjukt,varmt,lent o härligt.
    När man ligger där med trynet mellan benen på tjejen o man ser hur hon njuter.. De är nått man går igång på något galet mkt.

• Anonym (F)

Det som är sån njutning att slicka, suga, smeka och pulla!

• Meddelande borttaget
  • Amadeus2

Jag gillar att slicka men om kvinnan inte vill göra jag det så klart inte. En del tror att om jag slickar den skall de ta och suga mig men det är inte något krav, vill inte att de skall göra något det inte vill. Är nog mycket porrens fel är både kvinnor och män som suger och slickar varandra.
    Att komma i munnen på en kvinna är ovanligt har haft två kvinnor som gjort det men bara en gillade det, den andra spotta ut det fast hon hade sagt hon skulle svälja det.
    Sex måste ju båda vara med om det är oral, vaginalt eller analt vad man en gör för att det skall bli bra. 

• SannnaB

Min älskare brukar slicka mig i båda hålen. Det är så skönt. Flört

• Tom Araya
    Amadeus2 skrev 2024-10-06 17:25:00 följande:

Jag gillar att slicka men om kvinnan inte vill göra jag det så klart inte. En del tror att om jag slickar den skall de ta och suga mig men det är inte något krav, vill inte att de skall göra något det inte vill. Är nog mycket porrens fel är både kvinnor och män som suger och slickar varandra.
    Att komma i munnen på en kvinna är ovanligt har haft två kvinnor som gjort det men bara en gillade det, den andra spotta ut det fast hon hade sagt hon skulle svälja det.
    Sex måste ju båda vara med om det är oral, vaginalt eller analt vad man en gör för att det skall bli bra. 

4 puckon ogillade din uppfattning att man ska ha den sex man vill och gillar. De vill nog ha mer tvång eller kanske ingen sex alls.
  • Anonym (Hanna)
    SannnaB skrev 2024-10-13 11:40:09 följande:

Min älskare brukar slicka mig i båda hålen. Det är så skönt. Flört

Min man också, det är sååå skönt!!
Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar