• Hejjsvejs

Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

• Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar
  • Tom Araya
    viarellivirgin skrev 2024-10-13 11:37:33 följande:

Kan skicka dig nu ❤️

Jobbar du på Postnord?
  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2024-10-14 17:44:33 följande:
    4 puckon ogillade din uppfattning att man ska ha den sex man vill och gillar. De vill nog ha mer tvång eller kanske ingen sex alls.
    6 pers ogillade att jag påpekade denna för mig udda inställning. Skrattande
  • Anonym (Skralt utan oralt)
    OlleSQ skrev 2024-10-04 11:20:42 följande:
    Är det nått som skulle få mig att tvärvägra är om det skulle lukta parfym mellan benen på henne. I övrigt så slickar jag gärna.
    Ja fy fan vad äckligt! 

Jag gillar också att slicka, men aldrig en parfymerad!
    Tom Araya skrev 2024-09-30 12:51:12 följande:

Jag hoppas jag även i framtiden slipper träffa kvinnor som inte gillar oralsex, för det vill jag gärna ha, åt båda hållen.

Jag tycker att oralsex är superviktigt,  det är det för många. Förstår inte vad som skulle vara så konstigt med det att ditt inlägg blir så ogillat?

Är det någon här i tråden som ens har träffat på en kvinna som parfymerat könet? Det låter helt sjukt, jätteäckligt och andas väldigt mycket 1700-tal, typ parfymerar sig på konstiga ställen eftersom inget vatten finns:D

• Anonym (A)
    Anonym (Skralt utan oralt) skrev 2024-11-13 20:43:46 följande:

Är det någon här i tråden som ens har träffat på en kvinna som parfymerat könet? Det låter helt sjukt, jätteäckligt och andas väldigt mycket 1700-tal, typ parfymerar sig på konstiga ställen eftersom inget vatten finns:D

Aldrig hört talas om det.
  • Anonym (M)

Tror min sambo har fått någon obalans därnere. Sista åren har det varit svårt att gå ner med tanke på doften, innan var det inga problem. Tack för denna tråd som uppmuntrat mig till att ta upp detta med henne. Vill gärna slicka och vet att det är uppskattat 

• Blåtand

När den som tar emot verkligen njuter är det super skönt att slicka. Båda hålen...😋

• Zfinx

Helt underbart att slicka en kvinna och leda henne till en ordentlig orgasm. Hennes safter gör mig galen....

• felicityporter

Men du måste ju kommunicera med din partner om vad du vill. Ingen kan läsa tankar, prata! Det är inte farligt, jag lovar! 😉

Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar