• Hejjsvejs

Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

• Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar
  • Anonym (Meme)
    Anonym (d) skrev 2024-08-11 17:27:52 följande:

Varför kan ni inte prata om det?

Det står ju i trådstarten. 

Hon vill inte be om det, han måste gilla det för att det ska funka och hade han gillat det hade han givetvis redan gjort det.

Duh.

Jag är ibland med en man som har en kink.

Han vill inte be om det för jag måste gilla det och verkligen njuta/dominera för att det ska funka för honom.

Han har nämnt det en enda gång i text och sen är det upp till mig vad jag ger eller inte ger.
  • Anonym (d)
    Anonym (Meme) skrev 2024-08-11 21:00:38 följande:
    Det står ju i trådstarten. 

Hon vill inte be om det, han måste gilla det för att det ska funka och hade han gillat det hade han givetvis redan gjort det.

Duh.

Jag är ibland med en man som har en kink.

Han vill inte be om det för jag måste gilla det och verkligen njuta/dominera för att det ska funka för honom.

Han har nämnt det en enda gång i text och sen är det upp till mig vad jag ger eller inte ger.
    Så enkelt är det långt ifrån alltid. Han kan lika gärna vara osäker. Men min poäng var att de måste kunna kommunicera kring sex. A
  • Anonym (Mums)
    Anonym (F) skrev 2024-08-11 00:24:16 följande:

Det finns ju inget härligare än att gå ner och göra det skönt för er! Hade inte tvekat en sekund!

Det är min favorit grej!!! Mums!!!! 
  • Anonym (Man)

Jag och min fru hade ett ganska tråkigt sexliv och jag va på väg att tröttna på samma sak varje gång. Dessutom gjorde vi det för lite. Förstod att det är jag som är problemet eftersom jag inte var nöjd. Och hon fick nog inte det hon ville ha. Började läsa på och kolla mycket forum hur tjejer vill ha det när man går ner på dem och när jag kände mig säker så gjorde jag det till slut helhjärtat. Jag märkte efter några gånger vad som funkade på henne och det är det bästa som hänt oss. Vi har helt plötsligt mycket mer sex och hon trycker ofta ner mig för att jag ska börja. Jag tror allt handlar om att ta det varsamt och känna in kvinnan. Jag har heller inga problem om det skulle vara lite hårigt.

• Gbgkillen73a

Att slicka och leka med clitoris så tjejen för underbara orgasmer är verkligen det ljuvligaste som finns. Du kan föreslå att ni rakar varandras kön, det är härligt. 

• Anonym (Clitt 4-ever)

Naturligtvis ska fittan vara helrakad vid slickning.

• Tukt

I sådana här trådar får man ofta känslan av att det mest handlar om den som ska utföra slickande och hur den vill ha det. Inte så mycket om den som ska få.

• Anonym (Skralt utan oralt)

Jag har endast en gång råkat på en man som inte velat slicka. Han har mellanösternbakgrund och hade genom olika saker under uppväxten fått lära sig att kvinnans underliv inte är "rent", gäller inte alla med samma bakgrund kan jag dock garantera. Den sexuella relationen blev självklart inte långvarig! En tönt som inte vill slicka är ingen jag vill lägga tid på. 

• Anonym (Skralt utan oralt)

Sen så pratar man väl om sex innan det händer? Jag är väldigt ärlig med att sex utan oralt är inget att hänga i granen.

• Melerad ögonfärg

Jag vill bara instämma att det är underbart att få stimulera sin kvinna oralt! Själv tänder jag nog mer på kvinnliga trädgårdar i alla dess former än rakat.
    Tyvärr gillar inte min sambo att bli slickad, vilket är bedrövligt.
    Men, jag brukar inte vara så sugen på att själv få oralsex. Gillar tanken på det men har aldrig fått utlösningar oralt.

Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar