• Hejjsvejs

Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

• Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Våga fråga) skrev 2024-08-11 06:47:11 följande:

Min erfarenhet är att väldigt få människor är tankeläsare och att ofta tolkar andras önskningar fel. Våga fråga för det värsta som kan hända är att man får nej och man kan om man har en konstruktiv diskussion få en förklaring till varför och att det kanske finns något man kan ändra på för att nå dit man vill 

Är heller inte helt otroligt att din vill utföra oralsex men på något sätt tolkar dina signaler fel och tror att du inte är intresserad. 

Förändringen kommer med största sannolikhet inte att komma av sig självt utan man måste själv ta lite initiativ för att få det sexliv man vill ha.

Det hör egentligen inte hit men jag har ett motsatt problem då jag inte alls tycker att det är givande och skönt att bli skickad. Men jag talar om vad jag tycker och säga att jag ställer upp är fel ord men jag låter mig ibland blir skickad då många män tycker om att slicks och enligt min uppfattning har någon fix ide om att alla kvinnor vill bli slickade och att alla njuter av det vilket är helt felaktigt då vi alla är individer och har olika preferenser och önskemål så åter igen mitt råd är att våga fråga och vänligt framförs önskemål för som sagt väldigt få är tankeläsare och signaler feltolkas.

Håller med. Alla tjejer gillar faktiskt inte det. Jag gillar inte det , förut brukade jag låta killar göra det ändå men med min nuvarande sambo sa jag direkt att jag inte gillar det och han har aldrig gjort det.

Det bästa TS kan göra är att fråga om han kan göra det. 
  • Adolfobic

Finns inget härligare än att gå ner på en tjej/kvinna. Och man kan bara hoppas att det är ok att sticka in tungan i baken också♥️Personligen tycker jag att det är det bästa som finns. Se sin partner njuta och sedan komma!!!! 👍😋
    Ligga på sidan i en 69:a är så jäkla mysigt och upphetsande.

• Anonym (Clitt 4-ever)

Fitta som är så gott! Missar aldrig ett tillfälle att slicka och suga klittan!

• Anonym (Mmm)

Skulle gärna hjälpa dig med de

• Anonym (Meme)

Ge inte upp.

Jag hann bli 50 (!) innan jag hittade en man som både ville göra det och var bra på det men det gör skillnad, helt klart!

Oralsex av en man som egentligen inte uppskattade det hade jag tyckt var helt värdelöst men den här beter sig som om jag är hans favoriträtt och -dryck på hela planeten jorden och det är svårt att inte bli charmad och tänd av det.

• Robert 832

Jag vågar påstå att du träffat på flera sådana män men att du aldrig haft den typen av relation med en sådan man. Du kanske attraherar fel sort eller att din svårighet att be eller säga till en man att slicka dig ställer till problemet.

• Anonym (Clitt 4-ever)

Sen ska naturligtvis även röven skickas.

• Anonym (Meme)
    Robert 832 skrev 2024-08-11 16:49:49 följande:

Jag vågar påstå att du träffat på flera sådana män men att du aldrig haft den typen av relation med en sådan man. Du kanske attraherar fel sort eller att din svårighet att be eller säga till en man att slicka dig ställer till problemet.

Problemet i mitt fall var att efter dåligt oralsex som dessutom gav urinvägsinfektion och att kissa taggtråd i en hel vecka blir man inte direkt sugen på att försöka igen.
  • Anonym (d)

Varför kan ni inte prata om det?

Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar