• Tom Araya

Aldrig träffat nån som slickar

Alla tycker inte lika och gillar inte samma.

Men för mig är oralsex en oerhört viktig del av sexlivet, både att ge och få. Jag älskar båda och vill helst inte vara utan det. 
    Jag vet att jag inte är ensam om det, så att träffa en partner som gillar det borde inte vara så mycket svårare än att träffa en partner överhuvudtaget.

• Tom Araya

Jag hoppas jag även i framtiden slipper träffa kvinnor som inte gillar oralsex, för det vill jag gärna ha, åt båda hållen.

• Tom Araya
    Amadeus2 skrev 2024-10-06 17:25:00 följande:

Jag gillar att slicka men om kvinnan inte vill göra jag det så klart inte. En del tror att om jag slickar den skall de ta och suga mig men det är inte något krav, vill inte att de skall göra något det inte vill. Är nog mycket porrens fel är både kvinnor och män som suger och slickar varandra.
    Att komma i munnen på en kvinna är ovanligt har haft två kvinnor som gjort det men bara en gillade det, den andra spotta ut det fast hon hade sagt hon skulle svälja det.
    Sex måste ju båda vara med om det är oral, vaginalt eller analt vad man en gör för att det skall bli bra. 

4 puckon ogillade din uppfattning att man ska ha den sex man vill och gillar. De vill nog ha mer tvång eller kanske ingen sex alls.
  • Tom Araya
    viarellivirgin skrev 2024-10-13 11:37:33 följande:

Kan skicka dig nu ❤️

Jobbar du på Postnord?
  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2024-10-14 17:44:33 följande:
    4 puckon ogillade din uppfattning att man ska ha den sex man vill och gillar. De vill nog ha mer tvång eller kanske ingen sex alls.
    6 pers ogillade att jag påpekade denna för mig udda inställning. Skrattande
Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar