• Hejjsvejs

Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

• Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar
  • Anonym (F)

Det finns ju inget härligare än att gå ner och göra det skönt för er! Hade inte tvekat en sekund!

• Graipus

Är det som inspirerar mest..se, känna njutningen det ger..ger också mångfalt tillbaks oftast..

• Anonym (Våga fråga)

Min erfarenhet är att väldigt få människor är tankeläsare och att ofta tolkar andras önskningar fel. Våga fråga för det värsta som kan hända är att man får nej och man kan om man har en konstruktiv diskussion få en förklaring till varför och att det kanske finns något man kan ändra på för att nå dit man vill 

Är heller inte helt otroligt att din vill utföra oralsex men på något sätt tolkar dina signaler fel och tror att du inte är intresserad. 

Förändringen kommer med största sannolikhet inte att komma av sig självt utan man måste själv ta lite initiativ för att få det sexliv man vill ha.

Det hör egentligen inte hit men jag har ett motsatt problem då jag inte alls tycker att det är givande och skönt att bli skickad. Men jag talar om vad jag tycker och säga att jag ställer upp är fel ord men jag låter mig ibland blir skickad då många män tycker om att slicks och enligt min uppfattning har någon fix ide om att alla kvinnor vill bli slickade och att alla njuter av det vilket är helt felaktigt då vi alla är individer och har olika preferenser och önskemål så åter igen mitt råd är att våga fråga och vänligt framförs önskemål för som sagt väldigt få är tankeläsare och signaler feltolkas.

• Anonym (Sanna)

Oj! Nu har jag enbart erfarenhet från långa förhållanden (jag har alltid väntat länge med sex - tills man känner sig seriösa med varann - så min man är den tredje jag varit med i hela mitt liv). I alla fall har samtliga av mina partners varit totalt sålda på att slicka, i synnerhet min man. Jag kan inte ens föreställa mig ett sexliv UTAN att oralsex är en stor del av det. Vad säger din man när du tar upp saken?

• Anonym (Krille)
    Hejjsvejs skrev 2024-08-11 00:31:18 följande:

De verkar ju som att en stor majoritet känner så..
    Blir så nedstämd...

Om man är fräsch därnere så är det nog rätt vanligt. Om det på något sätt inte är det så vill man inte vara där.

Sen kan du ha träffat några som inte gillar det helt enkelt.
  • Anonym (Elin)

Mitt ex gjorde aldrig det ?det ger inte mig något? sa han tidigt. Det har förstört mycket för mig; min nuvarande sambo som gillar att göra det får nästan aldrig för jag tänker bara på vilken vidrig person jag är som man inte vill slicka.

Exet kommenterade också att jag hade könhår, om jag ser annorlunda ut för att jag fött barn, att blod är avtändande. Allt det där gjorde så ont att höra och jag kan inte slappna av alls under oralsex. Även fast min nuvarande är toppen på alla sätt

• Anonym (34år)

Min kille vägrar att slicka mig efter att jag slutade att raka musen  

• Tecum

Du har nog haft otur TS, de flesta män gillar att slicka och jag skulle gärna göra det oftare. Och du har missat något...

Så jag tycker ändå du ska fråga, han kanske tror att du inte vill. Och även om han inte är supertänd på att just slickandet älskar han säkert att höra hur du njuter. Många män är beredda på att gå långt för att göra det skönt för sin kvinna.

Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar