Inlägg från: Anonym (Skralt utan oralt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skralt utan oralt)

Aldrig träffat nån som slickar

Jag har endast en gång råkat på en man som inte velat slicka. Han har mellanösternbakgrund och hade genom olika saker under uppväxten fått lära sig att kvinnans underliv inte är "rent", gäller inte alla med samma bakgrund kan jag dock garantera. Den sexuella relationen blev självklart inte långvarig! En tönt som inte vill slicka är ingen jag vill lägga tid på. 

Sen så pratar man väl om sex innan det händer? Jag är väldigt ärlig med att sex utan oralt är inget att hänga i granen.

Tänk om det ligger nån sanning i det som Gaskarl är inne på?
    Vilken ålder är du i ts? Eller rättare sagt vilken ålder och vilken typ av män är det du träffar som är så ovilliga att slicka?

OlleSQ skrev 2024-10-04 11:20:42 följande:
    Är det nått som skulle få mig att tvärvägra är om det skulle lukta parfym mellan benen på henne. I övrigt så slickar jag gärna.
    Ja fy fan vad äckligt! 

Jag gillar också att slicka, men aldrig en parfymerad!
    Tom Araya skrev 2024-09-30 12:51:12 följande:

Jag hoppas jag även i framtiden slipper träffa kvinnor som inte gillar oralsex, för det vill jag gärna ha, åt båda hållen.

Jag tycker att oralsex är superviktigt,  det är det för många. Förstår inte vad som skulle vara så konstigt med det att ditt inlägg blir så ogillat?

Är det någon här i tråden som ens har träffat på en kvinna som parfymerat könet? Det låter helt sjukt, jätteäckligt och andas väldigt mycket 1700-tal, typ parfymerar sig på konstiga ställen eftersom inget vatten finns:D

Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar