Inlägg från: Anonym (Bella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bella)

Aldrig träffat nån som slickar

Anonym (Våga fråga) skrev 2024-08-11 06:47:11 följande:

Min erfarenhet är att väldigt få människor är tankeläsare och att ofta tolkar andras önskningar fel. Våga fråga för det värsta som kan hända är att man får nej och man kan om man har en konstruktiv diskussion få en förklaring till varför och att det kanske finns något man kan ändra på för att nå dit man vill 

Är heller inte helt otroligt att din vill utföra oralsex men på något sätt tolkar dina signaler fel och tror att du inte är intresserad. 

Förändringen kommer med största sannolikhet inte att komma av sig självt utan man måste själv ta lite initiativ för att få det sexliv man vill ha.

Det hör egentligen inte hit men jag har ett motsatt problem då jag inte alls tycker att det är givande och skönt att bli skickad. Men jag talar om vad jag tycker och säga att jag ställer upp är fel ord men jag låter mig ibland blir skickad då många män tycker om att slicks och enligt min uppfattning har någon fix ide om att alla kvinnor vill bli slickade och att alla njuter av det vilket är helt felaktigt då vi alla är individer och har olika preferenser och önskemål så åter igen mitt råd är att våga fråga och vänligt framförs önskemål för som sagt väldigt få är tankeläsare och signaler feltolkas.

Håller med. Alla tjejer gillar faktiskt inte det. Jag gillar inte det , förut brukade jag låta killar göra det ändå men med min nuvarande sambo sa jag direkt att jag inte gillar det och han har aldrig gjort det.

Det bästa TS kan göra är att fråga om han kan göra det. 
  • Anonym (Bella)
    Melerad ögonfärg skrev 2024-08-11 22:57:01 följande:

Jag vill bara instämma att det är underbart att få stimulera sin kvinna oralt! Själv tänder jag nog mer på kvinnliga trädgårdar i alla dess former än rakat.
    Tyvärr gillar inte min sambo att bli slickad, vilket är bedrövligt.
    Men, jag brukar inte vara så sugen på att själv få oralsex. Gillar tanken på det men har aldrig fått utlösningar oralt.

Jag gillar inte heller att bli slickad , skulle bli lite ledsen om min sambo hade sagt att han tycker det är bedrövligt. Alla gillar inte det helt enkelt. 

Just därför tycker jag också som många har sagt att TS ska be om det. Det är inte alls säkert att hennes kille vet att hon skulle vilja det.
Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar