Aldrig träffat nån som slickar
Min erfarenhet är att väldigt få människor är tankeläsare och att ofta tolkar andras önskningar fel. Våga fråga för det värsta som kan hända är att man får nej och man kan om man har en konstruktiv diskussion få en förklaring till varför och att det kanske finns något man kan ändra på för att nå dit man vill
Är heller inte helt otroligt att din vill utföra oralsex men på något sätt tolkar dina signaler fel och tror att du inte är intresserad.
Förändringen kommer med största sannolikhet inte att komma av sig självt utan man måste själv ta lite initiativ för att få det sexliv man vill ha.
Det hör egentligen inte hit men jag har ett motsatt problem då jag inte alls tycker att det är givande och skönt att bli skickad. Men jag talar om vad jag tycker och säga att jag ställer upp är fel ord men jag låter mig ibland blir skickad då många män tycker om att slicks och enligt min uppfattning har någon fix ide om att alla kvinnor vill bli slickade och att alla njuter av det vilket är helt felaktigt då vi alla är individer och har olika preferenser och önskemål så åter igen mitt råd är att våga fråga och vänligt framförs önskemål för som sagt väldigt få är tankeläsare och signaler feltolkas.
Det bästa TS kan göra är att fråga om han kan göra det.