• Anonym (N)

Nej tack till ons och sexuella kontakter.

Någon mer som väljer bort ons och sexuella kontakter, och som tycker att sex hör ihop med kärlek? 

Det verkar som flesta tänker tvärtom, vilket gör det även svårt att skaffa partner för jag tycker det är väldigt ofräscht med folk som ligger med främlingar och bara har sex för skojs skull.
    Jag vill ha en partner som har samma tankesätt som mig, 

Jag har ingen respekt för killar som ligger runt, och skulle inte vilja ta i dessa med tång. Skulle inte kunna njuta av att ha sex med en man som jag vet ligger runt och med vem som helst i princip.

Folk träffar någon på Tinder ,eller krogen etc och bestämmer att dom ska ha sex, dom vet ingenting om personen ens, och skaffar sig en massa sjukdomar, dom tycker inte sex är något speciellt.
    Jag skulle inte låta någon njuta av mig som jag inte är kär och tillsammans med. Och jag vill inte röra en kille som ligger runt och äcklar ner sig. 

Någon mer? 

Jag tycker samma om killar och tjejer som beter sig så. 

• Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.
  • Mia04
    Anonym (N) skrev 2024-08-01 13:55:16 följande:
    Det är både ofräscht med hygien och för beteendet. 

För det första så sprider ni runt sjukdomar, vilket man inte tänker ta någon risk att få, sedan kan man såklart inte veta hur en främling sköter sin hygien heller, folk bara; yes jag kommer till dig nu och vi har sex. Så är det ett riktigt äckel som inte duschat och haft sex med någon annan kanske 1 dag sedan. 

Och sedan beteendet att ni värderar inte ha sex med partnern, utan med vem som helst, varför skulle jag då tycka det vore speciellt att ha sex med min partner om jag vet att han ligger runt och har sex med vem som helst. glöm det, då vill jag inte ha honom,
    då kan han fortsätta ha ha ons och ligga runt med folk han inte ens gillar och respekterar. Fine, men försök inte komma nära mig,

Fast det finns väl dom som är trogna i förhållanden som inte har bra hygien heller? 

Jag duschar 1 - 2 ggr i veckan och knullar med olika kk:s ca 4-5 ggr i veckan olika kk varje gång. När jag är upptagen sånär det + min pojkvän. Så du menar att vi är äckel bara för att gillar att knulla olika personer? 

Du är nog väldigt ensam att tycka det. Du kommer nog ha ett väldigt tråkigt sexliv om du tänker så

Tixter
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:03:06 följande:

Fast det finns väl dom som är trogna i förhållanden som inte har bra hygien heller? 

Jag duschar 1 - 2 ggr i veckan och knullar med olika kk:s ca 4-5 ggr i veckan olika kk varje gång. När jag är upptagen sånär det + min pojkvän. Så du menar att vi är äckel bara för att gillar att knulla olika personer? 

Du är nog väldigt ensam att tycka det. Du kommer nog ha ett väldigt tråkigt sexliv om du tänker så

Varför hakar du upp dig på hygienen. Kan du inte läsa eller. 
  • Anonym (Ofräscht)

Haha.. du är inte sann ju. 
  • Mia04
    Anonym (N) skrev 2024-08-01 14:10:53 följande:
    Varför hakar du upp dig på hygienen. Kan du inte läsa eller. 

Moget, var du som även tog upp det i ditt sista inlägg. 

Jag tror bara att vi som kanske knullar runt mer har bättre hygien en någon som är präktig och lever för sin partner. Oftast blir ni slappa och slarviga med hygien mm.

Tror också att ni som tycker det är äckligt att knulla runt även kanske är mer avundsjuka för vi justa får ligga

Tixter
  • Mia04
    Anonym (Ofräscht) skrev 2024-08-01 14:12:04 följande:
    Haha.. du är inte sann ju. 
    Det är precis det jag är och vågar stå för det också. 
    Tixter
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:17:24 följande:

Moget, var du som även tog upp det i ditt sista inlägg. 

Jag tror bara att vi som kanske knullar runt mer har bättre hygien en någon som är präktig och lever för sin partner. Oftast blir ni slappa och slarviga med hygien mm.

Tror också att ni som tycker det är äckligt att knulla runt även kanske är mer avundsjuka för vi justa får ligga

Jag kan ta upp 100 orsaker om du vill. Det handlar inte om någon hygien , det är bara en punkt av allt. 
  • Mia04
    Anonym (N) skrev 2024-08-01 14:18:57 följande:
    Jag kan ta upp 100 orsaker om du vill. Det handlar inte om någon hygien , det är bara en punkt av allt. 
    Ok, vad bra att du kan det. Ta upp dom ?100 orsaker som gör oss äckliga då? Fast vet redans att du inte kommer göra det och fegar ur.
    Tixter
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:26:14 följande:
    Ok, vad bra att du kan det. Ta upp dom ?100 orsaker som gör oss äckliga då? Fast vet redans att du inte kommer göra det och fegar ur.
    Då får du först läsa genom tråden och skriva upp allt jag redan har berättat om. Varför jag inte gillar ons och sex med främlingar samt varför jag inte vill ha er som partner. 
  • Mia04
    Anonym (N) skrev 2024-08-01 14:29:44 följande:
    Då får du först läsa genom tråden och skriva upp allt jag redan har berättat om. Varför jag inte gillar ons och sex med främlingar samt varför jag inte vill ha er som partner. 
    Jag har redan läst och i mina ögon så verkar det som  du är en väldigt känslig och lätt äcklad person. Men det var inte 100 orsaker . Så fortsätt du med anledningar vad som gör oss så äckliga enligt dig. 

Jag tror du bara vill provocera oss som gillar att ligga runt
    Tixter
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:40:07 följande:
    Jag har redan läst och i mina ögon så verkar det som  du är en väldigt känslig och lätt äcklad person. Men det var inte 100 orsaker . Så fortsätt du med anledningar vad som gör oss så äckliga enligt dig. 

Jag tror du bara vill provocera oss som gillar att ligga runt
    Det jag är mest intresserad av är att höra om det finns någon som har samma tankesätt som mig.

Att ni stora massan gillar att ligga runt, det vet jag redan, det är ingen nyhet för mig. Men hur många finns som mig är frågan, det är mer intressant. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Ofräscht) skrev 2024-08-01 08:58:23 följande:
    Alla har sin personliga åsikt. Min är att det är ofräscht att leva så. Det är dock inte hygieniskt ofräscht jag menar.
    Det är ofräscht att leva så, samt ofräscht att vilja leva så. 

Jag har dissat en oskuld för att han gillade tjejer som ligger runt och ville ha ons med första bästa. 
  • Mia04
    Anonym (N) skrev 2024-08-01 14:44:20 följande:
    Det jag är mest intresserad av är att höra om det finns någon som har samma tankesätt som mig.

Att ni stora massan gillar att ligga runt, det vet jag redan, det är ingen nyhet för mig. Men hur många finns som mig är frågan, det är mer intressant. 
    Ja, fast i våran diskussion så skulle du ta upp 100 orsaker vad som gör oss äckliga och du har inte tagit upp from ännu. Tror du bara vill provocera oss då du just kallar oss för äckliga
    Tixter
  • Anonym (....)

Träffar du dina KK:s även när du är i ett förhållande, alltså? Vet din pojkvän om det? Och 4-5 gånger i veckan, hur hinner och orkar du detta..? Jag menar, det är ju inte som när man delar säng med sin partner, då kan det ju bli så ofta i början. Men du måste organisera detta, boka tid, resa till dem eller vara hemma en viss tid och vänta in dem? Har du inget annat i ditt liv?

Jag tror att det är du som är rätt ensam om din livsstil, faktiskt, eller i alla fall i den omfattningen. Om du inte trollar såklart.
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:54:11 följande:
    Ja, fast i våran diskussion så skulle du ta upp 100 orsaker vad som gör oss äckliga och du har inte tagit upp from ännu. Tror du bara vill provocera oss då du just kallar oss för äckliga
    Du kan läsa trådstarten. Där står allt du behöver veta. 
  • Anonym (Ofräscht)
    Mia04 skrev 2024-08-01 14:54:11 följande:
    Jag tror att du har för mkt ledig tid nu på sommaren och tycker det är lagom underhållande att hålla en halvdan tråd vid liv med kontroversiella beteenden.
  • Anonym (....)
    Kirenaj68 skrev 2024-07-28 23:22:44 följande:

Svar till TS (N).

Sex och kärlek behöver inte höra ihop. De som inleder KK-förhållanden gör ju oftast det för sexets skull. Dock håller jag med om att engångsligg och andra tillfälliga sexuella kontakter går bort. Nu är det inte aktuellt för mig eftersom jag är gift och verkligen älskar min fru, men även som ogift var jag aldrig lockad av engångsligg även om tillfällen fanns. Lite koll vill man ju ha om tjejen. Gummi i all ära, men den ger inte 100% skydd och även om sjukdomar är det sista man vill tänka på när man ligger där stenkåt och precis ska trycka in den borde man ha de i åtanke med tanke på eventuella konsekvenser. Till exempel klamydia är lurig eftersom bara 1 av 3 tre fall ger symptom. Jag läste i GP för några veckor sedan där man intervjuade en infektionsläkare som sa att ofrivillig barnlöshet i många fall har sin orsak i en symtomfri klamydia-eller gonorreinfektion. Hur många testar sig efter varje engångsligg om man är symptomfri? Inte så många, tror jag... Även syfilis kan vara symptomfri och den sjukdomen kan obehandlad verkligen ställa till det, liksom HIV. Dock brukar HIV:s primärsymptom efter 2 veckor vara flunsaliknande symptom, men hur många vet det idag?

Ja, och det blir även väldigt dyrt för skattebetalarna samt tar upp resurser i vården, när personerna senare får göra IVF-försök inom den skattefinansierade vården. Egentligen tycker jag inte att det är någon självklarhet att de ska få göra det, när de själva dragit på sig sin barnlöshet.
  • Mia04
    Anonym (....) skrev 2024-08-01 14:57:48 följande:
    Träffar du dina KK:s även när du är i ett förhållande, alltså? Vet din pojkvän om det? Och 4-5 gånger i veckan, hur hinner och orkar du detta..? Jag menar, det är ju inte som när man delar säng med sin partner, då kan det ju bli så ofta i början. Men du måste organisera detta, boka tid, resa till dem eller vara hemma en viss tid och vänta in dem? Har du inget annat i ditt liv?

Jag tror att det är du som är rätt ensam om din livsstil, faktiskt, eller i alla fall i den omfattningen. Om du inte trollar såklart.
    Nej. när jag är i förhållande så vet inte min pojkvän vad jag gör då jag gör det i smyg. Ibland så knullar jag föret med min pojkvän och antingen tidigare eller senare sammandrag så knullat jag med en kk. Kan se olika ut i början på förhållandet naturligtvis. Jag hinner då vi inte är sambos så kan man ibland skylla på att man ska träffa vänner eller liknande . Jag gillar inte att på kolla på två, så tid finns om man vill. Jag är som sagt bara 19?år. jJag hinner med vänner och övriga aktiviter också. Men jag har ju tyvärr också blivit påkommen och då är det tyvärr kört.

Tror det är vanligare en man tror
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Ofräscht) skrev 2024-08-01 15:01:38 följande:
    Jag tror att du har för mkt ledig tid nu på sommaren och tycker det är lagom underhållande att hålla en halvdan tråd vid liv med kontroversiella beteenden.
    Sådan är inte jag. Men eftersom du tog upp det så kanske du är sådan. Jag är ärlig i vad jag skriver, säger och gör.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-08-01 00:18:43 följande:
    Om hon tycker att du är snuskig.
    Ja, hon tyckte tydligen att jag var snuskig.

nöjd nu? Förstår inte varför du ville att jag skulle fråga min syster?
    Tixter
Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.