• Anonym (N)

Nej tack till ons och sexuella kontakter.

Någon mer som väljer bort ons och sexuella kontakter, och som tycker att sex hör ihop med kärlek? 

Det verkar som flesta tänker tvärtom, vilket gör det även svårt att skaffa partner för jag tycker det är väldigt ofräscht med folk som ligger med främlingar och bara har sex för skojs skull.
    Jag vill ha en partner som har samma tankesätt som mig, 

Jag har ingen respekt för killar som ligger runt, och skulle inte vilja ta i dessa med tång. Skulle inte kunna njuta av att ha sex med en man som jag vet ligger runt och med vem som helst i princip.

Folk träffar någon på Tinder ,eller krogen etc och bestämmer att dom ska ha sex, dom vet ingenting om personen ens, och skaffar sig en massa sjukdomar, dom tycker inte sex är något speciellt.
    Jag skulle inte låta någon njuta av mig som jag inte är kär och tillsammans med. Och jag vill inte röra en kille som ligger runt och äcklar ner sig. 

Någon mer? 

Jag tycker samma om killar och tjejer som beter sig så. 

• Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.
  • Smecker
    molly50 skrev 2024-07-31 14:54:23 följande:
    Jaz,det står dig ju fritt att tycka,förstås.
    Men jag står fast vid min åsikt att jag tycker det är onödigt att ta till invektiv såsom frigid,lösaktig,utnyttja andra för sex eller inskränkt. Oavsett vilken sida man står på.
    Jag tycker det är rena personangrepp.'

Men ska vi vara helt ärliga så finns det ju de som lurar andra att de söker något seriöst enbart för att få ligga. Och därmed utnyttjar.
    Och det tycker,i alla fall jag,inte är ok.
    Men det gäller ju såklart inte alla.
    Är båda parter med på det så är det ju en helt annan sak.
    Då är det väl bara att köra på.
    Har inget som helst med tyckande att göra, det räcker med att läsa dina inlägg för att se vad du väljer att låta passera och vad du väljer att anmärka på.

Det är klart att det inte är okej att luras, vad har det med saken att göra? Skall vi vara helt ärliga så finns det frigida kvinnor som låtsas gilla sex för att få relationer, det gäller såklart inte alla men det tycker i alla fall jag inte är okej. Såhär kan vi hålla på i oändlighet.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (N) skrev 2024-07-31 15:17:12 följande:
    Tror inte det har så mycket med karma att göra.

Om jag inte vill ha en smutsig äcklig kuk nära mig så vill jag inte . Och det anser jag att främlingar och killar som ligger runt har. 
    Det är helt okej, de vill inte ha en dammig intorkad fitta nära sig, så win-win för alla. Lycka till i ditt sökande!
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • molly50
    Smecker skrev 2024-07-31 16:07:17 följande:
    Har inget som helst med tyckande att göra, det räcker med att läsa dina inlägg för att se vad du väljer att låta passera och vad du väljer att anmärka på.

Det är klart att det inte är okej att luras, vad har det med saken att göra? Skall vi vara helt ärliga så finns det frigida kvinnor som låtsas gilla sex för att få relationer, det gäller såklart inte alla men det tycker i alla fall jag inte är okej. Såhär kan vi hålla på i oändlighet.
    Nu var det väl du som började med att hoppa på TS och kalla henne frigid och inskränkt?
    Samtidigt som du hakar upp dig på att TS kallar sexuellt frigjorda människor för lösaktiga,äckliga och utnyttjande.
    Då är ju ingen av er bättre än den andra.
    Ligger det inget i det som sägs så finns det ju ingen anledning för någon av er att ta till sådana saker.
  • Mia04
    Anonym (N) skrev 2024-07-31 15:17:12 följande:
    Tror inte det har så mycket med karma att göra.

Om jag inte vill ha en smutsig äcklig kuk nära mig så vill jag inte . Och det anser jag att främlingar och killar som ligger runt har. 
    Eh, tror du inte killarna tvättar sig? Jag har kk och det är inte äckligt alls.

Finns dom som har partner dör hygien rent ut är snuskig och där ska både killar och tjejer skämmas
    Tixter
  • Anonym (Z)
    Mia04 skrev 2024-07-31 16:54:46 följande:
    Eh, tror du inte killarna tvättar sig? Jag har kk och det är inte äckligt alls.

Finns dom som har partner dör hygien rent ut är snuskig och där ska både killar och tjejer skämmas
    Men du är snuskpelle.
  • Mia04
    Anonym (Z) skrev 2024-07-31 17:00:25 följande:
    Men du är snuskpelle.
    Tyvärr jag kan inte vara en snuskpelle då jag är en tjej
    men sedan är jag inte snuskig heller
    Tixter
  • Anonym (N)
    Smecker skrev 2024-07-31 05:05:12 följande:
    Precis som frigida och inskränkta kvinnor inte kommer bli mindre frigida och få ett mer avslappnat förhållningssätt till sex bara för att de är i en relation. 100%.
    Sen finns det såna som mig. som blir jättesugen med en partner på grund av kärlek. 

men som sagt inte annars, eftersom jag bara ser nackdelar med ons att ligga runt och blir äcklad av det. och jag vill såklart inte ha en partner jag äcklas av heller såklart.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-07-31 17:20:36 följande:
    Tyvärr jag kan inte vara en snuskpelle då jag är en tjej
    men sedan är jag inte snuskig heller
    Med tanke på att du knullade din systers kille för typ en månad sedan så ska du nog inte säga för mycket nu.
  • Anonym (N)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-31 15:35:06 följande:
    Men du skulle vara helt ok med om killen hade legat med 10+ tjejer, så länge de var ett par under tiden?
    Sure. Om han gjorde det av kärlek. Nu tror jag inte att en kille i min ålder hunnit med 10+ seriösa förhållanden men ja. Du förstår 
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-07-31 17:23:17 följande:
    Med tanke på att du knullade din systers kille för typ en månad sedan så ska du nog inte säga för mycket nu.
    Men lilla gubben, bara för jag gjorde det misstaget så betyder inte det att jag är snuskig. Eller vad vill du ha sagt?
    Tixter
Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.