• Anonym (N)

Nej tack till ons och sexuella kontakter.

Någon mer som väljer bort ons och sexuella kontakter, och som tycker att sex hör ihop med kärlek? 

Det verkar som flesta tänker tvärtom, vilket gör det även svårt att skaffa partner för jag tycker det är väldigt ofräscht med folk som ligger med främlingar och bara har sex för skojs skull.
    Jag vill ha en partner som har samma tankesätt som mig, 

Jag har ingen respekt för killar som ligger runt, och skulle inte vilja ta i dessa med tång. Skulle inte kunna njuta av att ha sex med en man som jag vet ligger runt och med vem som helst i princip.

Folk träffar någon på Tinder ,eller krogen etc och bestämmer att dom ska ha sex, dom vet ingenting om personen ens, och skaffar sig en massa sjukdomar, dom tycker inte sex är något speciellt.
    Jag skulle inte låta någon njuta av mig som jag inte är kär och tillsammans med. Och jag vill inte röra en kille som ligger runt och äcklar ner sig. 

Någon mer? 

Jag tycker samma om killar och tjejer som beter sig så. 

• Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-08-01 09:27:33 följande:
    Du spär verkligen på ts fördomar! Tur att inte alla är som dig.
    Och vad menar du med det? Vad är jag menar du?
    Tixter
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-08-01 10:13:55 följande:
    Och vad menar du med det? Vad är jag menar du?
    Exakt alla fördomar som ts har om personer som har ons och kk bekräftar du. NOLL moral och klarar inte av att hålla sig trogen, knullar runt med allt och alla utan urskiljning, till och med din egen systers kille.
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-08-01 10:17:53 följande:
    Exakt alla fördomar som ts har om personer som har ons och kk bekräftar du. NOLL moral och klarar inte av att hålla sig trogen, knullar runt med allt och alla utan urskiljning, till och med din egen systers kille.
    Ja, och?
    Tixter
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-08-01 10:21:33 följande:
    Ja, och?
    Det var ett konstaterande mest, men det är synd att det finns sådana som du som ger alla andra dåligt rykte.
  • Anonym (Hmm)
    Mia04 skrev 2024-08-01 10:21:33 följande:
    Ja, och?
    Iofs, ts fattar förhoppningsvis att du är väldigt avvikande. Hon verkar iaf ha en viss tankeförmåga på så sätt.
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-08-01 10:22:39 följande:
    Det var ett konstaterande mest, men det är synd att det finns sådana som du som ger alla andra dåligt rykte.
    Vad är  det för dåliga rykten? Och vadå synd att det finns sådana som jag? Återigen vad är jag?
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-08-01 10:24:15 följande:
    Iofs, ts fattar förhoppningsvis att du är väldigt avvikande. Hon verkar iaf ha en viss tankeförmåga på så sätt.
    Och hur vet du att jag är avvikande?
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Elin) skrev 2024-07-31 03:39:03 följande:

Jag håller med dig helt och hållet, TS! 
    Många ligger runt hur som helst och har ONS,  och det är helt upp till dem.
    Men det är inget för mig.

Så du tycker inte om att knulla menar du? De flesta killar är bra på olika saker och beroende vad man är sugen på ställning mm så tar jag och väljer utöver det. Även om jag är singel nu så älskar jag känslan över att smussla och smyga med att vara otrogen. 
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Hmm) skrev 2024-08-01 00:18:43 följande:
    Om hon tycker att du är snuskig.
    Sen är det en annan sak. Varför ska jag frågande min syster tycker att jag är snuskig? Vi alla är väl snuskiga mer eller mindre? Eller menar du att det är fult att vara snuskig?
    Tixter
  • Anonym (N)
    Mia04 skrev 2024-08-01 08:28:48 följande:
    Men vad är det som är så ofräscht? Jag kan garanater att både tjejer och killar som har partners har snuskigare hygien en vi som har kk. Man slarvar man hygien bara förnamn har en och knulla och är då skit samma.

Jag har flera kk själv och dom är fräscha. Jag kan inte vara i förhållande för jag har vart otrogen i förhållanden 
    Det är både ofräscht med hygien och för beteendet. 

För det första så sprider ni runt sjukdomar, vilket man inte tänker ta någon risk att få, sedan kan man såklart inte veta hur en främling sköter sin hygien heller, folk bara; yes jag kommer till dig nu och vi har sex. Så är det ett riktigt äckel som inte duschat och haft sex med någon annan kanske 1 dag sedan. 

Och sedan beteendet att ni värderar inte ha sex med partnern, utan med vem som helst, varför skulle jag då tycka det vore speciellt att ha sex med min partner om jag vet att han ligger runt och har sex med vem som helst. glöm det, då vill jag inte ha honom,
    då kan han fortsätta ha ha ons och ligga runt med folk han inte ens gillar och respekterar. Fine, men försök inte komma nära mig,
Svar på tråden Nej tack till ons och sexuella kontakter.