Fundersammen skrev 2024-08-20 13:51:22 följande:
Ja exakt, jag försöker inte stressa mig för hårt på negativa test då min väninna fick gå till BM för att få positivt test över 2 veckor efter bim
fick precis ljusljusrosa blod i flytningarna jag haft i en vecka men inget mer sen dess :/ så ännu mer osäker på vad som händer i livmodern XD tog negativt test på lunchen men mest för jag var otålig, borde varit plus men som sagt, känner en som plussade extremt sent och såg en tråd här på familjeliv där en kvinna fick plus vecka 12 hos BM och en annan som testade positivt i vecka 8
så håller tummarna hårt, min magkänsla säger att jag är gravid men man har ju lurat sig själv förr :/
Ja det kan ju vara så att du är en ?låghormonare? och att det inte visar. Hoppas din magkänsla stämmer! tänkte du fortsätta testa hemma eller boka in en tid för att testa hos BM?
Har känt mig svullen idag, stämmer väl in med hur jag brukar känna mig lite mindre än en vecka innan mens. Svullen/låg självkänsla. Känns som inga kläder passar. känner så väl igen det, om än några dagar tidigt denna gång, så får nog bara ställa in mig på att mensen kommer om några dagar 😔