• Siripiri

BIM Augusti 2024

Jahopp, snart är det augusti så tänkte det var dags att starta en ny tråd för oss som hoppas på att plussa i augusti☺️ 

Själv har man ÄL i helgen och BIM blir då 9/8. Vårt andra försök, första barnet, senast var i december 2023 och det slutade i kemisk graviditet. Inga nya försök av diverse anledningar sen dess.  

• Svar på tråden BIM Augusti 2024
  • drömmenomfamiljelivet
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-18 09:57:26 följande:
    Hur har det gått? ❤️
    Testade mig imorse igen, både med rfsu sticka samt BC digital. Negativt på båda :( vet inte om jag borde vänta några dagar till (vet inte hur många dagar efter nidis som man borde vänta innan man testar). Iallafall ingen mens i sikte ännu & molande värken är kvar. Vet inte om jag borde ge upp hoppet denna månad också☹️❤️
  • Anonym (anonym)

Inget för mig heller. Bara att invänta mens för min del 😭

• Anonym (Myggan89)
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-08-18 11:15:28 följande:
    Testade mig imorse igen, både med rfsu sticka samt BC digital. Negativt på båda :( vet inte om jag borde vänta några dagar till (vet inte hur många dagar efter nidis som man borde vänta innan man testar). Iallafall ingen mens i sikte ännu & molande värken är kvar. Vet inte om jag borde ge upp hoppet denna månad också☹️❤️
    När jag var gravid (tyvärr missfall) testade jag negativt på bim -2 och positivt på bim!! Så det kan ju absolut finnas chans 🙏❤️

Men du testar med vanliga test och inte tidiga test alltså?
  • Lior33

Hoppas på nästa månad för er som inte plussat denna 🤞🏼❤️

Hur många är vi som fortfarande inväntar BIM? 

Min är 25/8 (kommer inte testa förrän BIM +1)

• drömmenomfamiljelivet
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-18 17:33:19 följande:
    När jag var gravid (tyvärr missfall) testade jag negativt på bim -2 och positivt på bim!! Så det kan ju absolut finnas chans 🙏❤️

Men du testar med vanliga test och inte tidiga test alltså?
    Ja jag har kört vanliga stickor! kanske borde satsa på ?ultratidig? varianter. Vet egentligen inte om jag kan lita på att bim är tisdag som jag tänkt, men tänker att jag får köpa stickor som är mer känsliga och kanske testa på torsdag eller något! annars får jag nog tyvärr inse att detta skepp har seglat denna gång😓❤️
  • JLFRFRE
    Lior33 skrev 2024-08-18 18:01:42 följande:

Hoppas på nästa månad för er som inte plussat denna 🤞🏼❤️

Hur många är vi som fortfarande inväntar BIM? 

Min är 25/8 (kommer inte testa förrän BIM +1)

Jag inväntar BIM fortfarande! Har BIM 27/8! Tänkte nog testa tidigt i veckan 🙈 Men vi får se hur jag gör! 

• Nanathalie

Jag vet inte när bim är eller om jag ens haft äl så är i ingemansland just nu 🙃

Svar på tråden BIM Augusti 2024