• Siripiri

BIM Augusti 2024

Jahopp, snart är det augusti så tänkte det var dags att starta en ny tråd för oss som hoppas på att plussa i augusti☺️ 

Själv har man ÄL i helgen och BIM blir då 9/8. Vårt andra försök, första barnet, senast var i december 2023 och det slutade i kemisk graviditet. Inga nya försök av diverse anledningar sen dess.  

• Svar på tråden BIM Augusti 2024
  • trefaldigmästareikärlek
    Anonym (Längtar) skrev 2024-08-15 07:43:57 följande:
    spännande! har du några symptom?

Här är min! Har glömt att mäta ett antal gånger men temphöjningen kom dagen efter positiva ägglossningstester så känner mig relativt säker på att den var på CD 14 och att vi tyvärr missade att ha sex just då 😆
    Nä inte mer än pms-symtom, sockersuget, humöret, lite ryggvärk. Fick dock yrsel idag och det var ett av första symtomen med lillebror som nu är 6m. Dock förväntar jag mig inte att det ska ta sig så snabbt då vi kämpade närmre 11m med förra ☺️ Temphöjningen ser ju fin ut för dig!! Och ko dr ut att ha fått till det bra i närheten av äl med 🤭😉 Håller tummarna för plus för båda! 
  • mothertotwo
    Nanathalie skrev 2024-08-15 15:05:38 följande:
    Jag har aldrig fått utslag innan om jag inte varit gravid så blir lite besviken över detta helt ärligt..
    Hur ser det ut på andra test? :) 
  • Nanathalie
    mothertotwo skrev 2024-08-15 15:13:22 följande:
    Hur ser det ut på andra test? :) 
    Jag har bara testat med detta. Kan ta ett nytt med morgonurin imorgon och se om jag fortfarande har ett streck på cb, känns ju otroligt med 2 spök på raken. Tänkte köra cb digital senare, tror jag har bim söndag, vill inte slösa på de dyra testen. Samtidigt vill man ju inte få felaktiga svar på sin önskan. Jaja. Hur ser dina ut? Om du testat med andra märken?
  • mothertotwo
    Nanathalie skrev 2024-08-15 15:50:17 följande:
    Jag har bara testat med detta. Kan ta ett nytt med morgonurin imorgon och se om jag fortfarande har ett streck på cb, känns ju otroligt med 2 spök på raken. Tänkte köra cb digital senare, tror jag har bim söndag, vill inte slösa på de dyra testen. Samtidigt vill man ju inte få felaktiga svar på sin önskan. Jaja. Hur ser dina ut? Om du testat med andra märken?
    Jag testade med testlagrets men visar ingenting. Tyckte se något svagt på babyplans test och clearblue. Men får testa igen om några dagar om inte mensen dyker upp. Känner mig yr och har mensvärk hela tiden. Drar och hugger i tjej magen. Igår kväll kändes det som sammandragningar ovanför bäckenet. Vet inte ens om man kan känna sånt tidigt 😅. Jag är rädd att jag inbillar mig. 
  • Anonym (anonym)

Gud vad härligt det är med en sånhär tråd! Man känner sig så jävla ensam (förutom att man kan prata med sin partner då, men ändå...) Vi är på försök nummer 8. Nummer två med letrozol. Försöker hålla hoppet uppe men det är svårt. Fick starkt utslag på ägglossningstestet den 6/8. Testade imorse men negativt.

• Nanathalie
    Nanathalie skrev 2024-08-15 20:41:12 följande:

Tog ett digitalt nu men såklart negativt.

Och med rejäl jäkla mensvärk kan jag nog bara förlika mig med att den är mens på G.
  • EJT
    Nanathalie skrev 2024-08-15 20:54:40 följande:
    Och med rejäl jäkla mensvärk kan jag nog bara förlika mig med att den är mens på G.
    Har du fortsatt ta Äl-test iaf? Jag får jättemycket mensvärk dagen/dagarna kring äl. 
  • EJT

ÄL+11 idag. Har exakt samma symtom som vid denna tidpunkten förra månaden. Rapig, uppblåst, lätt illamående, lite lätt ömmande bröst osv (allt av progresteronet). Väldigt säker på att jag inte är gravid. Förra månaden trodde jag nog det men nu när jag har precis samma symtom känns det ju givet att det inte är så. Tempen har dessutom börjat vända neråt tyvärr :( 

Nya tag nästa månad då...

Svar på tråden BIM Augusti 2024