Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

BIM Augusti 2024

Gud vad härligt det är med en sånhär tråd! Man känner sig så jävla ensam (förutom att man kan prata med sin partner då, men ändå...) Vi är på försök nummer 8. Nummer två med letrozol. Försöker hålla hoppet uppe men det är svårt. Fick starkt utslag på ägglossningstestet den 6/8. Testade imorse men negativt.

• Anonym (anonym)

Inget för mig heller. Bara att invänta mens för min del 😭

• Anonym (anonym)
    Anonym (Anonym 10) skrev 2024-08-18 19:37:14 följande:

Jag fick mens idag och känner att jag vill ge upp :(

Men vad tråkigt! Hur länge har ni försökt? Skickar positiva vibbar! Hjärta
  • Anonym (anonym)

Till er som oroar er för alkoholen: Jag har försökt få barn ett bra tag nu. Har fått rekommendationen att fortsätta "som vanligt" under de två veckorna man väntar på bim. Mest för att inte göra sig själv galen. Sen om man nu plussar efter festhelgen skulle jag inte vara orolig att barnet påverkats på något sätt. 

• Anonym (anonym)
    OtroligtAnonym1989 skrev 2024-08-25 11:20:41 följande:

Ett svagt svagt streck dök upp efter många timmar (så ska inte läsas av egentligen?.) på ett CB testa tidigt. Tror att det är färgbortfall så tror inget om det. Läst mig till att CB ibland gör så, fast har aldrig hänt mig tidigare.

Tempade för första gången, 38,15 så antingen feber eller något annat.

ÄL + 9
    BIM - 3 till - 6

Vill så gärna att det är en liten därinne! Har lite ont i livmoder och har kräkts tre gånger på nätterna senaste två veckorna ( mycket känsligare mage än vanligt?). 

Tror att allt är psykosomatiskt så idag känner jag att det blir som det blir. Vågar inte tro på något!

Dedär testen är superdåliga och visar 9 gånger av 10 spökstreck när man läser av dem efter för länge tid.
Svar på tråden BIM Augusti 2024