• Siripiri

BIM Augusti 2024

Jahopp, snart är det augusti så tänkte det var dags att starta en ny tråd för oss som hoppas på att plussa i augusti☺️ 

Själv har man ÄL i helgen och BIM blir då 9/8. Vårt andra försök, första barnet, senast var i december 2023 och det slutade i kemisk graviditet. Inga nya försök av diverse anledningar sen dess.  

• Svar på tråden BIM Augusti 2024
  • ersi12
    JLFRFRE skrev 2024-08-22 06:25:47 följande:

Kunde inte låta bli och tog ett testa tidigt med svagt positivt så testade ett digitalt 🥹
    Så mycket blandade känslor just nu 😭❤️ Känns mäktigt och läskigt på samma gång. Hoppas så att den lille vill stanna kvar 🥹❤️

Åh grattis!! vad kul❤️
  • Anonym (Myggan89)
    JLFRFRE skrev 2024-08-22 06:25:47 följande:

Kunde inte låta bli och tog ett testa tidigt med svagt positivt så testade ett digitalt 🥹
    Så mycket blandade känslor just nu 😭❤️ Känns mäktigt och läskigt på samma gång. Hoppas så att den lille vill stanna kvar 🥹❤️

GRATTIS!! Hur tidigt testade du?
  • JLFRFRE
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-22 09:10:38 följande:
    GRATTIS!! Hur tidigt testade du?
    Tack! 🥹❤️ BIM-5 (säger man så?), så väldigt tidigt ändå! Det är ÄL+9. 
  • Anonym (Myggan89)
    JLFRFRE skrev 2024-08-22 09:21:22 följande:
    Åhhh vad kul! Är ett första barnet? Hur länge har ni försökt?

Är bara på ÄL+6 så typ BIM-6 och kan absolut inte testa men väntan är ju olidlig 😅
  • JLFRFRE
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-22 10:59:55 följande:
    Åhhh vad kul! Är ett första barnet? Hur länge har ni försökt?

Är bara på ÄL+6 så typ BIM-6 och kan absolut inte testa men väntan är ju olidlig 😅

Det är första barnet! Det här var första försöket 🥹 Trodde verkligen inte att det skulle bli något, har varit väldigt ödmjuka inför det pga många vänner som inte kunnat eller som försökt länge. Så det känns helt surrealistiskt och nästan som om det inte är möjligt och har blivit fel 🙈 

Jag har testat varje dag i typ tre dagar, inte kunnat låta bli 🙄 Negativt hittills men fick ett jäääättesvagt på CB ultratidigt imorse och tog ett digitalt då. När tänkte du testa? 

• Nanathalie
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-08-22 08:07:08 följande:

Min mens kom idag, 2 dagar sent😭 återigen nya tag nästa månad 

Nej! Åh. Ledsen för din skull. Nästa månad! En junibebis!
  • Anon0141
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-08-22 08:07:08 följande:

Min mens kom idag, 2 dagar sent😭 återigen nya tag nästa månad 

Min med! Skönt att man iallafall inte behöver vänta längre på mens. Nu blir det nya tag och en ny cykel. Och en junibebis för oss!!! Solig
  • Lior33
    JLFRFRE skrev 2024-08-22 09:21:22 följande:
    Åh grattis!! 😍🥹 Gud vad kul med ett positivt i augusti! Det känns hoppfull!
  • Lior33
    Nanathalie skrev 2024-08-22 11:25:07 följande:
    Nej! Åh. Ledsen för din skull. Nästa månad! En junibebis!
    Jag är också 99% säker att det inte blir nått för mig denna månad men en juli bebis låter fint 😃 Satsar på nästa försöket 🤩
Svar på tråden BIM Augusti 2024