• ersi12

BIM Augusti 2024

Hallå! Hoppar också in i tråden! precis som många andra i denna och andra trådar så har bim passerat med +3 Och inget positivt test. Plussade på ÄL och har alltid haft punklig mens med diff på max en dag. Just nu känns det som att hjärnan inbillar sig att man är gravid och därav ingen mens. Börjar bli otålig redan och då har jag sett att flera plussat över bim+10

• ersi12
    JLFRFRE skrev 2024-08-22 06:25:47 följande:

Kunde inte låta bli och tog ett testa tidigt med svagt positivt så testade ett digitalt 🥹
    Så mycket blandade känslor just nu 😭❤️ Känns mäktigt och läskigt på samma gång. Hoppas så att den lille vill stanna kvar 🥹❤️

Åh grattis!! vad kul❤️
  • ersi12

Är det ingen kvar i tråden som är över bim? Hur går det för er?

Jag är bim+5 och ingen mens, trodde jag skulle få idag då jag hade mensvärk igårkväll

• ersi12
    Anonym (HFM) skrev 2024-08-23 20:11:39 följande:
    Kan ju också vara livmodern som gör att det känns som mensvärk då den växer snabbt i böjan och det kan mola och dra i den. Du har inte tagit något test? ❤️
    Jo tog testa tidigt två dagar innan bim och även varje dag efter tills igår. Har slut på test och beställt nya så får vänta några dagar till ☺️ men kanske bara bra, man blir ju lite manisk haha
Svar på tråden BIM Augusti 2024