Inlägg från: drömmenomfamiljelivet |Visa alla inlägg
  • drömmenomfamiljelivet

BIM Augusti 2024

Hej! Jag hoppar in här också. Har oregelbundna cyklar, men är rätt säker att jag hade äl ca 31 juli. Hade den 12/8 vad jag tror var nidblödning. BIM (om den ens kommer) är 20/8. Inbillar jag mig eller ser jag en svag svag linje? Har trötthet, kissnödig, känner mig konstant febrig och molande värk konstant i 2 dagar nu. Brukar aldrig få symptom innan mens. Detta testet togs 15/8. Har köpt fler som jag tänkte ta nästa vecka. Försökt bli gravid över ett år. Ge mig lite hopp!!! :(((
  • drömmenomfamiljelivet

Kan inte hålla mig, men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket☹️ ska testa imorgon igen så får vi se, hcg borde ju isåfall ökat en del sedan sista testet togs i torsdags🥰

tack snälla❤️

• drömmenomfamiljelivet
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-18 09:57:26 följande:
    Hur har det gått? ❤️
    Testade mig imorse igen, både med rfsu sticka samt BC digital. Negativt på båda :( vet inte om jag borde vänta några dagar till (vet inte hur många dagar efter nidis som man borde vänta innan man testar). Iallafall ingen mens i sikte ännu & molande värken är kvar. Vet inte om jag borde ge upp hoppet denna månad också☹️❤️
  • drömmenomfamiljelivet
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-18 17:33:19 följande:
    När jag var gravid (tyvärr missfall) testade jag negativt på bim -2 och positivt på bim!! Så det kan ju absolut finnas chans 🙏❤️

Men du testar med vanliga test och inte tidiga test alltså?
    Ja jag har kört vanliga stickor! kanske borde satsa på ?ultratidig? varianter. Vet egentligen inte om jag kan lita på att bim är tisdag som jag tänkt, men tänker att jag får köpa stickor som är mer känsliga och kanske testa på torsdag eller något! annars får jag nog tyvärr inse att detta skepp har seglat denna gång😓❤️
  • drömmenomfamiljelivet

Hej gänget!

Ville bara lägga in en uppdatering so far. BIM idag, inga känningar av att det är på ingång, enda är att jag fått spända bröst. OCH har dragit på mig världens förkylning från ingenstans, så nu ska jag bädda ner mig i soffan och bara mysa hela dagen. Testandet får vänta till fredag! Jag ska resa bort över helgen, så blir det negativt på testet så har jag annat att tänka på❤️

stort lycka till till er allihopa😍 hoppas bebisgudarna är med oss alla

Kram!

• drömmenomfamiljelivet
    211010 skrev 2024-08-21 07:33:57 följande:

Jag kunde såklart inte hålla mig.. Tog första gravtestet i måndags som givetvis var negativt (bim-7). Andra gravtestet gjordes idag (bim-5) vilket också var negativt. Någon mer som tagit test? Eller har ni mer disciplin och kan hålla er till efter bim? 🤭

Jag tog ett test idag, BIM +1. Vet inte om det bara är jag, men tror jag ser antydan till ett streck. Ska testa igen på fredag som planerat!❤️
Svar på tråden BIM Augusti 2024