• Anonym (N.)

Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett par år nu. Vårt sexliv är bra. Jag har inga klagomål. Tror inte han har det heller. Vi sover tillsammans flera gånger i veckan. Jag vägrar honom nästan aldrig när han initierar eftersom jag har ganska hög sexlust. 

Jag säger ibland nej eftersom jag har sömnlöshet och tar medicin ibland. Medicinerna slår ut mig så hårt att du förmodligen skulle kunna operera mig och jag skulle inte vakna. På grund av detta, om jag har tagit mina mediciner, kommer jag inte att ligga med honom på grund av den reaktion jag har. Jag skulle inte vilja somna under akten. 

Nåväl för ett par dagar sedan mådde jag illa och nekade honom. Jag somnade och allt var bra tills jag väcktes ungefär en timme senare med min pojkvän inuti mig. Jag fick panik först eftersom jag inte insåg att det var han och jag kände mig lite instängd. När jag frågade vad han gjorde var hans svar att han trodde att jag hade tagit mina mediciner. När jag frågade igen erkände han att han har gjort det tidigare och tyckte inte att det var en stor grej eftersom vi har väckt varandra med oralsex tidigare (jag ska tillägga att vi har ganska mycket pågående samtycke till att någon av oss kan väcka den andra med oralsex på morgnarna). Jag sa uttryckligen nej till honom innan jag somnade. Jag blev chockad och är fortfarande i chocktillstånd. 

Han tycker fortfarande inte att det är en stor grej för jag var inte vaken för det. Han tycker att jag överreagerar. Men för mig, om han tyckte att det var okej så skulle han direkt ha sagt till mig att han hade gjort det första gången han gjorde det. Det faktum att han har gjort det flera gånger stämmer helt enkelt inte med mig. Och det faktum att han i stort sett väntade tills jag drogade mig själv för att göra det också. Det får mig att känna mig lite rädd och äcklad. Jag kan inte beskriva det. Jag vet inte vad jag ska säga till honom. Några råd?
  • Svar på tråden Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller
  • molly50
    EpicF skrev 2024-06-16 21:40:33 följande:
    Är iallfall bra att hon lämnar. 
    Ja,absolut! 
  • Anonym (Liknande)
    molly50 skrev 2024-06-16 21:20:52 följande:
    Ändå var det just det som hände mig.
    Jag blev utsatt för övergrepp när jag var berusad och hade somnat.
    Av en etniskt svensk man. Tro det eller ej.
    Jobbig upplevelse. Min fru råkade ut för liknande. Pojkvännen tog henne när hon var berusad och sov. Hon var vuxen men oskuld.
  • molly50
    Anonym (Liknande) skrev 2024-06-18 15:23:11 följande:
    Jobbig upplevelse. Min fru råkade ut för liknande. Pojkvännen tog henne när hon var berusad och sov. Hon var vuxen men oskuld.
    I mitt fall var det inte ens en pojkvän utan en vän.
    Och han hade visserligen berättat att han var kär i mig,men det ursäktar ju inte hans handling.
  • Anonym (Liknande)
    molly50 skrev 2024-06-18 15:37:49 följande:
    I mitt fall var det inte ens en pojkvän utan en vän.
    Och han hade visserligen berättat att han var kär i mig,men det ursäktar ju inte hans handling.
    Tråkigt. Var du ung? Ställde du honom till svars på något vis? Hade ni någon kontakt efteråt?
  • molly50
    Anonym (Liknande) skrev 2024-06-18 15:58:02 följande:
    Tråkigt. Var du ung? Ställde du honom till svars på något vis? Hade ni någon kontakt efteråt?
    Ja,jag var bara 20 år.

Ja,det gjorde jag. Och jag var dum nog att säga att jag funderade på att anmäla honom för det han gjorde.
    Hans svar var att han mådde så dåligt över det att han tog till flaskan.
    Så han fick mig att känna skuld.

Vi hade inte så mycket mer kontakt efter det.
    Jag kunde inte fortsätta vara vän med honom efter det.
    Och han var dessutom svartsjuk mot mina andra killkompisar.
    Och sådant orkar jag inte med.
    I synnerhet inte när man bara är vänner och är och har varit tydlig med det hela tiden.
  • Anonym (Liknande)
    molly50 skrev 2024-06-18 16:05:56 följande:
    Ja,jag var bara 20 år.

Ja,det gjorde jag. Och jag var dum nog att säga att jag funderade på att anmäla honom för det han gjorde.
    Hans svar var att han mådde så dåligt över det att han tog till flaskan.
    Så han fick mig att känna skuld.

Vi hade inte så mycket mer kontakt efter det.
    Jag kunde inte fortsätta vara vän med honom efter det.
    Och han var dessutom svartsjuk mot mina andra killkompisar.
    Och sådant orkar jag inte med.
    I synnerhet inte när man bara är vänner och är och har varit tydlig med det hela tiden.
    Ok. Frun var äldre. Men hon fortsatte att vara tillsammans med honom en tid. Hon skuldbelade sig själv för det som hänt. Först småningom växte insikten hos henne om hur fel han hade gjort.
    Var det jobbigt för dig att träffa någon "ny" efter dettta?
  • molly50
    Anonym (Liknande) skrev 2024-06-18 16:15:12 följande:
    Ok. Frun var äldre. Men hon fortsatte att vara tillsammans med honom en tid. Hon skuldbelade sig själv för det som hänt. Först småningom växte insikten hos henne om hur fel han hade gjort.
    Var det jobbigt för dig att träffa någon "ny" efter dettta?
    Ok. Ja,det gjorde ju jag med. Till en början.
    Framförallt när jag såg hur dåligt han mådde och när han började dricka.
    Men jag insåg till slut att jag inte hade gjort något fel.

Ja,jag hade ju svårt att lita på män ganska lång tid efter det.
    Det är egentligen först nu,med min nuvarande man,som jag känner mig helt trygg och har full tillit.
  • Cathariiina
    molly50 skrev 2024-06-16 21:17:08 följande:
    Men vad har det för betydelse vilket ursprung TS kille har?
    Menar du att det är värre om han råkar ha ett utländskt ursprung?
    Jag tycker inte att ursprunget spelar någon roll i det här sammanhanget då handlingen i sig är lika illa oavsett
    Och TS fråga i trådstarten var vad hon skulle göra.
    Så att dra upp ursprunget tycker jag bara är onödigt och OT.
    Vill du diskutera olika våldsbrukares ursprung så kan du väl starta en egen tråd om det.
    Jag tycker inte att det är OT, eftersom det är vanligt att män från kulturer där flickor måste vara oskulder när de gifts bort, i stället utnyttjar svenska flickor och kvinnor sexuellt. De kan maskera det som att det handlar om ett förhållande, och lura den svenska kvinnan att de är på väg mot drömbröllop-drömhus-och-babybarn. Fastän killen redan är trolovad, till och med, med en oskyldig flicka i hemlandet.

...och de är ofta inte snälla mot den svenska älskarinnan (det är ju det hon är fast hon inte vet om det) heller, utan fruktansvärt respektlösa, då bara det faktum att hon gått med på sex utan äktenskap har gjort henne till en värdelös hora i mannens ögon. Med hennes kropp kan han leva ut alla fantasier från porrens värld. Det här samhällsproblemet måste vi börja prata om, och varna våra döttrar.

Vidare är det relevant för att det kan vara farligare att anmäla en sådan kille, då han kan skicka hela klanens män att hämnas. Det gör ju en svensk man ytterst sällan - om ens någonsin - i ett sexualmål.
  • molly50
    Cathariiina skrev 2024-06-18 19:59:52 följande:
    Jag tycker inte att det är OT, eftersom det är vanligt att män från kulturer där flickor måste vara oskulder när de gifts bort, i stället utnyttjar svenska flickor och kvinnor sexuellt. De kan maskera det som att det handlar om ett förhållande, och lura den svenska kvinnan att de är på väg mot drömbröllop-drömhus-och-babybarn. Fastän killen redan är trolovad, till och med, med en oskyldig flicka i hemlandet.

...och de är ofta inte snälla mot den svenska älskarinnan (det är ju det hon är fast hon inte vet om det) heller, utan fruktansvärt respektlösa, då bara det faktum att hon gått med på sex utan äktenskap har gjort henne till en värdelös hora i mannens ögon. Med hennes kropp kan han leva ut alla fantasier från porrens värld. Det här samhällsproblemet måste vi börja prata om, och varna våra döttrar.

Vidare är det relevant för att det kan vara farligare att anmäla en sådan kille, då han kan skicka hela klanens män att hämnas. Det gör ju en svensk man ytterst sällan - om ens någonsin - i ett sexualmål.
    Men vi vet ju inte vilket ursprung han har!
    Och handlingen i sig är ju lika illa oavsett vilken etnicitet han har. Tycker du inte det?
    Därför tycker jag att det är både onödigt och OT att ens dra upp det kortet.

Om du läser mina senaste inlägg här i tråden så ser du att jag blev utsatt för övergrepp av en etniskt svensk man. När jag var berusad och hade somnat.
    (Just det du påstår att svenska män inte gör.)
    Och jag tycker att du resonerar på ett sätt som att det är värre att bli utsatt av en utländsk man än av en svensk.
    Och det tycker jag känns som ett hån mot oss som blivit utsatta,ärligt talat.
  • EpicF
    Cathariiina skrev 2024-06-18 19:59:52 följande:

Finns även svenska män som varken är snälla mot sina älskarinnor eller sin fru/sambo. 

Du har väldigt många fördomar mot utländska män. Varför?

Precis som det finns utländska män som inte är svin finns det svenskar män som är svin. 

Sedan förstorar du upp allt med uppdiktade historier om att mannen ska skicka hela sin "klan" för att hämnas. 
  • EpicF
    molly50 skrev 2024-06-18 20:47:56 följande:
    Men vi vet ju inte vilket ursprung han har!
    Och handlingen i sig är ju lika illa oavsett vilken etnicitet han har. Tycker du inte det?
    Därför tycker jag att det är både onödigt och OT att ens dra upp det kortet.

Om du läser mina senaste inlägg här i tråden så ser du att jag blev utsatt för övergrepp av en etniskt svensk man. När jag var berusad och hade somnat.
    (Just det du påstår att svenska män inte gör.)
    Och jag tycker att du resonerar på ett sätt som att det är värre att bli utsatt av en utländsk man än av en svensk.
    Och det tycker jag känns som ett hån mot oss som blivit utsatta,ärligt talat.
    Det är lika illa att bli sexuellt utsatt oavsett mannens etniska härkomst. 
  • Cathariiina
    EpicF skrev 2024-06-18 21:43:07 följande:
    Det vete Fan om jag skulle tycka. Den svenske mannen har i alla fall rätt att leva sitt liv här, han har inte bett om att bli född. Men den utländske mannen hade aldrig ens befunnit sig här, om vi inte hade haft hjärndöd migrationspolitik i flera decennier. Men nu är vi OT.
  • EpicF
    Cathariiina skrev 2024-06-18 22:08:58 följande:
    Det vete Fan om jag skulle tycka. Den svenske mannen har i alla fall rätt att leva sitt liv här, han har inte bett om att bli född. Men den utländske mannen hade aldrig ens befunnit sig här, om vi inte hade haft hjärndöd migrationspolitik i flera decennier. Men nu är vi OT.
    Du vet att man kan vara utländsk även om man är född och har bott hela sitt liv i Sverige. 

Även den utländska mannen har rätt att leva sitt liv här. Men ingen av de har rätt att utsätts en kvinna för sexuella övergrepp. 

Om du aldrig har aldrig blivit utsatt för sexuella övergrepp så du kanske ska låta bli att uttala dig om det. 
  • molly50
    EpicF skrev 2024-06-18 21:43:07 följande:
    Ja,precis. 
Svar på tråden Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller