• Anonym (N.)

Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett par år nu. Vårt sexliv är bra. Jag har inga klagomål. Tror inte han har det heller. Vi sover tillsammans flera gånger i veckan. Jag vägrar honom nästan aldrig när han initierar eftersom jag har ganska hög sexlust. 

Jag säger ibland nej eftersom jag har sömnlöshet och tar medicin ibland. Medicinerna slår ut mig så hårt att du förmodligen skulle kunna operera mig och jag skulle inte vakna. På grund av detta, om jag har tagit mina mediciner, kommer jag inte att ligga med honom på grund av den reaktion jag har. Jag skulle inte vilja somna under akten. 

Nåväl för ett par dagar sedan mådde jag illa och nekade honom. Jag somnade och allt var bra tills jag väcktes ungefär en timme senare med min pojkvän inuti mig. Jag fick panik först eftersom jag inte insåg att det var han och jag kände mig lite instängd. När jag frågade vad han gjorde var hans svar att han trodde att jag hade tagit mina mediciner. När jag frågade igen erkände han att han har gjort det tidigare och tyckte inte att det var en stor grej eftersom vi har väckt varandra med oralsex tidigare (jag ska tillägga att vi har ganska mycket pågående samtycke till att någon av oss kan väcka den andra med oralsex på morgnarna). Jag sa uttryckligen nej till honom innan jag somnade. Jag blev chockad och är fortfarande i chocktillstånd. 

Han tycker fortfarande inte att det är en stor grej för jag var inte vaken för det. Han tycker att jag överreagerar. Men för mig, om han tyckte att det var okej så skulle han direkt ha sagt till mig att han hade gjort det första gången han gjorde det. Det faktum att han har gjort det flera gånger stämmer helt enkelt inte med mig. Och det faktum att han i stort sett väntade tills jag drogade mig själv för att göra det också. Det får mig att känna mig lite rädd och äcklad. Jag kan inte beskriva det. Jag vet inte vad jag ska säga till honom. Några råd?
  • Svar på tråden Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller
  • EpicF
    molly50 skrev 2024-06-16 15:00:30 följande:
    Nej,jag var tyvärr inte det.
    Och det är något jag ångrar.
    Speciellt som jag fick veta att de båda har betett sig på liknande,eller t om värre,sätt med andra tjejer efter mig.
    Man kan bara hoppas att andra har varit starkare än vad jag var och att ingen försökte skrämma dem till tystnad.

Jag kan ha förståelse för att man väljer att inte anmäla om man inte har några bevis.
    Men att inte våga anmäla pga att någon har använt ssig av skrämselpropaganda tycker jag är hemskt.
    Vi får hoppas att inte ts eller andra utsatta kvinnor lyssnar på Cathariiinas idiotiska skrämselpropaganda. 
  • Cathariiina
    EpicF skrev 2024-06-16 15:17:43 följande:
    Naiv? 

Snarare naivt att tro att svenska killar aldrig skulle kunna misshandla och våldta sin kvinnor, och om det gud förbjude skulle förekomma så är det pga de har en psykisk störning. 

Då finna det många svenska killar därute med en "psykisk störning". 

För jo, de män som misshandlar och våldtar kvinnor gör detta oberoende av vilken etnisk tillhörighet det har. 
    Som jag skrev i den andra tråden dit du flyttade det här ämnet anonymt (Skrattande), så har jag aldrig någonsin sagt att svenska män inte kan våldta kvinnor. Men jag är intresserad av kriminalfall, och brukar roa mig (missförstå mig rätt, jag menar inte att själva brottet är något roligt) med att gissa vilken del av världen gärningsmannen kommer ifrån, och jag får nästan alltid rätt sedan när uppgiften kommer ut.

Man lär sig att känna igen de olika motiven och tillvägagångssätten. Och att utnyttja en kvinna som är sövd är inte vanligt i vår kultur. Jag säger dock inte att det inte förekommer, det var t.ex. en infödd skånsk kirurg som utnyttjade sina patienter under narkos till och med på sin privatklinik, där han kunde bli ensam med patienterna medan de var sövda.

Men att utnyttja sin egen partner, som man bor ihop med till och med... Det är BÅDE så respektlöst och utom vår kultur, att jag misstänker att det finns en "svenska kvinnor är inte värda mer för de är ändå horor alliihopa"-aspekt här. Invandrarmän kan ha svenska kvinnor, som de inte respekterar, som flickvänner och till och med sambos, i väntan på att få gifta sig med en kysk, beslöjad 14-15-årig flicka från hemlandet. Men TS vägrar ju konsekvent att komma tillbaka och berätta hur det ligger till med pojkvännens ursprung.
  • EpicF
    Cathariiina skrev 2024-06-16 15:42:39 följande:
    Som jag skrev i den andra tråden dit du flyttade det här ämnet anonymt ( // Skrattande), så har jag aldrig någonsin sagt att svenska män inte kan våldta kvinnor. Men jag är intresserad av kriminalfall, och brukar roa mig (missförstå mig rätt, jag menar inte att själva brottet är något roligt) med att gissa vilken del av världen gärningsmannen kommer ifrån, och jag får nästan alltid rätt sedan när uppgiften kommer ut.

Man lär sig att känna igen de olika motiven och tillvägagångssätten. Och att utnyttja en kvinna som är sövd är inte vanligt i vår kultur. Jag säger dock inte att det inte förekommer, det var t.ex. en infödd skånsk kirurg som utnyttjade sina patienter under narkos till och med på sin privatklinik, där han kunde bli ensam med patienterna medan de var sövda.

Men att utnyttja sin egen partner, som man bor ihop med till och med... Det är BÅDE så respektlöst och utom vår kultur, att jag misstänker att det finns en "svenska kvinnor är inte värda mer för de är ändå horor alliihopa"-aspekt här. Invandrarmän kan ha svenska kvinnor, som de inte respekterar, som flickvänner och till och med sambos, i väntan på att få gifta sig med en kysk, beslöjad 14-15-årig flicka från hemlandet. Men TS vägrar ju konsekvent att komma tillbaka och berätta hur det ligger till med pojkvännens ursprung.
    Nu är inte jag en sådan person som blandar olika ämnen i olika trådar, utan av hänsyn till ts i respektive tråd så håller jag mig till ämnet. 

Nej, men din påstår att svenska män aldrig är respektlösa mot sina kvinnor. Både våldräkt och misshandel utför av svenska män och det är att vara respektlös mot sina kvinnor eller andra kvinnor. Varesig du vill eller inte. 

Tyvärr så har du fel. Att våldta en sovande kvinna är det vanligare att mannen är av svensk härkomst än av utländsk. Tyvärr så är det, som även du har sagt, svårt att bevisa. Även om folk faktiskt har blivit dömda. Även svenskar. 

Det spelar ingen roll om det är respektlöst eller utanför våran kultur, eftersom svenska män gör det ändå. Det var inte förrän 1965 som våldräkt inom äktenskapet förbjöds. Innan dess var det helt lagligt. Ändå dröjde det hela 19 !) år innan den första domen mot våldtäkt i hemmet kom. Formligen för att kvinnorna inte vågade anmäla av rädsla för att bli utsatt ännu mera innanför hemmets fyra väggar. 

Du är naiv om du tror att det inte förnimmer i stor grad även bland svenska män. Då också bland icke-kriminella, icke-psykisk-störda svenska män. 

Precis som det idag är olagligt att aga sin barn så händer även i svenska familjer. Och även i svenska familjer förkommer mycket våld i form av både misshandel och våldtäkt, även om det vanligen inte är i vår kultur. 

I svenska bryr oss inte så mycket om vad som ingår i våran kultur. 
  • EpicF

Personligen tror jag det finns ett oerhört stor mörkertal bland våld i hemma hos svenska familjer. Även bland invarandrar familjer. 

• EpicF
    Som jag skrev i den andra tråden dit du flyttade det här ämnet anonymt ( // Skrattande), så har jag aldrig någonsin sagt att svenska män inte kan våldta kvinnor. Men jag är intresserad av kriminalfall, och brukar roa mig (missförstå mig rätt, jag menar inte att själva brottet är något roligt) med att gissa vilken del av världen gärningsmannen kommer ifrån, och jag får nästan alltid rätt sedan när uppgiften kommer ut.

Ts pojkväns urslrung är helt irrelevant.

Det har ingen som helst betydelse om ts pojkvän är helsvensk, helsvensk, muslim, kristen, iranier, tysk, engelsk, amerkansk eller afrikan. Det är totalt irrelevant eftersom det han har gjort både är otroligt respektlöst mot ts och ett.fruktsnsvört brott. 

Inte ens ts pojkvän så är av kunglig ätt är relevant. 
  • Tow2Mater
    EpicF skrev 2024-06-16 14:08:47 följande:
    Ehh...va? 

Ja, självklart finns det idioter till kvinnor som vill hämnas av olika anledningar precis som det finns idioter till män som också vill hämnas av olika anledningar. Men det var inte poängen. Poängen är att man kan anmäla utan att ha konkreta bevis (oavsett om det är våld/våldtäkt i nära relation eller från random personer) och man kan bli dömd utan konkreta bevis. 

Och har man blitt utsatt våld eller misshandel i sin relation så SKA man anmäla oavsett om det finns ko kreta bevis. Samma gäller om det är en okänd. Sedan är det upp till åklagare att bedöma om det ska tas vidare och domaren/nämndemännen som dömer om det ta vidare.

Och nej, rättsväsendet är inte perfekt. Det består av människor som kan göra misstag, pga att de är just människor. Människor gör misstag. Ibland små och ibland stora.

Men oavsett så ska man inte hålla på med skrämselpropaganda för att få kvinnor att inte anmäla våld och våldtäkter i nära relationer  
    Vaddå eh va- jag svarade på din fråga Varför skulle man anmäla sin partner för en våldtäkt som inte ägt rum? Eller för den delen en kompis som sover över?

Om din  poäng inte är den fråga du ställer, utan något annat, ska du kanske inte ställa den.

• molly50
    EpicF skrev 2024-06-16 15:19:40 följande:
    Vi får hoppas att inte ts eller andra utsatta kvinnor lyssnar på Cathariiinas idiotiska skrämselpropaganda. 
    Det senaste TS skrev var att hon tänkte lämna,men inte anmäla,om jag förstod det rätt.
    Sen varför hon väljer att inte anmäla vet jag inte.
  • molly50
    Som jag skrev i den andra tråden dit du flyttade det här ämnet anonymt (Skrattande), så har jag aldrig någonsin sagt att svenska män inte kan våldta kvinnor. Men jag är intresserad av kriminalfall, och brukar roa mig (missförstå mig rätt, jag menar inte att själva brottet är något roligt) med att gissa vilken del av världen gärningsmannen kommer ifrån, och jag får nästan alltid rätt sedan när uppgiften kommer ut.

Men vad har det för betydelse vilket ursprung TS kille har?
    Menar du att det är värre om han råkar ha ett utländskt ursprung?
    Jag tycker inte att ursprunget spelar någon roll i det här sammanhanget då handlingen i sig är lika illa oavsett
    Och TS fråga i trådstarten var vad hon skulle göra.
    Så att dra upp ursprunget tycker jag bara är onödigt och OT.
    Vill du diskutera olika våldsbrukares ursprung så kan du väl starta en egen tråd om det.
  • molly50

Ändå var det just det som hände mig.
    Jag blev utsatt för övergrepp när jag var berusad och hade somnat.
    Av en etniskt svensk man. Tro det eller ej.
  • EpicF
    molly50 skrev 2024-06-16 21:11:48 följande:
    Det senaste TS skrev var att hon tänkte lämna,men inte anmäla,om jag förstod det rätt.
    Sen varför hon väljer att inte anmäla vet jag inte.
    Är iallfall bra att hon lämnar. 
Svar på tråden Pojkvän hade sex med mig när jag hade tagit sömnpiller