• Syskonförsök

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • Symetrical

Här är vårt lilla mirakel, född igår i v 39+ 5 på ena brorsans 8-årsdag 😆🥰❤️
    Han är så fin och jag är såå kär 🥹
  • DidoAeneis
    Symetrical skrev 2024-09-01 07:00:42 följande:

Wow, grattis Symetrical! Ljuvlig ❤️
  • EFW

Men så fin!! 😍 Stort grattis! ❤️❤️
  • Symetrical
    DidoAeneis skrev 2024-09-01 20:21:44 följande:
    Wow, grattis Symetrical! Ljuvlig ❤️
    EFW skrev 2024-09-02 13:10:57 följande:
    Men så fin!! 😍 Stort grattis! ❤️❤️

Tack snälla fina tjejer! ❤️🥰🙏🏼
  • Bär

Grattis till alla era små som kommit nu 😍
    Själv är man i vecka 27 och jag tycker tiden går så fort! 

• Cocachins

Så himla fantastiskt! Stort stort Grattis till hela familjen! Blev det en pojke eller flicka? 
  • Symetrical
    Cocachins skrev 2024-09-03 13:14:15 följande:
    Så himla fantastiskt! Stort stort Grattis till hela familjen! Blev det en pojke eller flicka? 
    Tack snälla! 🙏🏼 En liten grabb 🥰
  • Brallans

Åååh Grattis ❤️ absolut inte jag som började böla med morgonkaffet i handen när jag läste detta! 

• Anonym (Förstförderskan88)

Hej! Jag är född 88 och fick nu ett oplanerat men välkommet plus. Har följt gruppen lite på distans utan att skriva innan. Jag undrar om det finns någon ny grupp/forum för oss som plussat i augusti/september?

• Anonym (Förstförderskan88)
    Anonym (Förstförderskan88) skrev 2024-09-06 11:22:26 följande:

Hej! Jag är född 88 och fick nu ett oplanerat men välkommet plus. Har följt gruppen lite på distans utan att skriva innan. Jag undrar om det finns någon ny grupp/forum för oss som plussat i augusti/september?

Eller förlåt! Jag virrade ihop det. Är denna grupp fortfarande aktuell eller har de flesta här inne redan fått sin bebis? :)
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning