• Syskonförsök

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • Hannis1983
    Idaho1989 skrev 2024-08-11 13:57:23 följande:

Började blöda igen i morse, lite mer denna gång men fortsätter inte jättemycket. Pratat med 1177 de tyckte jag kunde avvakta tills imorgon om jag inte får ont eller börjar blöda mycket. Fan också 😭😭😭

Håller alla tummar att det inte är något farligt ❤️
  • Symetrical
    Hannis1983 skrev 2024-08-13 14:11:43 följande:
    Fina du! Tråkigt med revbenet hoppas det läker snabbt! Har dragit på mig en envis hosta här med och tycker det räcker med den så låter som en mardröm stackare! 

Men nu är det upplopp och snart är bebis här ❤️
    Tack fina du! ❤️
  • Startingover

Men åhh så söt!!! Stort grattis! Hur mår ni? Blev plötsligt väldigt verkligt att jag också ska få en bebis snart, är I vecka 25+6 idag 😀 

Hannis1983 skrev 2024-08-21 18:50:23 följande:

Vi skippade upploppet. I vecka 34+3 kom hon med raketfart. 

• Brallans

Stort Grattis ❤️
  • Symetrical

Stort grattis! En sån goding! 😍
  • EFW

Ååå så fin! 😍 Stort grattis!! ❤️❤️
  • Cocachins

Wow Hannis vilket underverk! ❤️ Stort Grattis! Och så himla mysigt med din magbild Symetrical ! ❤️

Jag har precis gått in i vecka 17. Har äntligen vågat släppa garden och börjat våga njuta. ❤️

• Symetrical
    Cocachins skrev 2024-08-25 20:19:45 följande:

Wow Hannis vilket underverk! ❤️ Stort Grattis! Och så himla mysigt med din magbild Symetrical ! ❤️

Jag har precis gått in i vecka 17. Har äntligen vågat släppa garden och börjat våga njuta. ❤️

Åh vad glad jag blir av att läsa att du börjar kunna njuta av graviditeten! 😍 Har du någon kubbild att visa? Rul borde ju vara snart med!? 😀
  • Cocachins
    Symetrical skrev 2024-08-26 08:30:33 följande:
    Åh vad glad jag blir av att läsa att du börjar kunna njuta av graviditeten! 😍 Har du någon kubbild att visa? Rul borde ju vara snart med!? 😀
    Åh Tack!! Hjärta Ja här kommer bild på lillasyster, vi gjorde nipt så därför vet vi redan nu att det är en liten flicka Hjärta Har RUL bokat vecka 19+4 och är på 16+5 idag så får vänta 3 veckor till på det,.. känns såå länge hehe. Men börjar iaf synas på magen nu så det hjälper till att göra det verkligt, men inte känt några rörelser ännu, ser fram emot det! :) 
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning