• Syskonförsök

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • Bär
    Symetrical skrev 2024-07-08 06:36:47 följande:

Börjar bli tungt nu 😅 Tacksam över att det inte är en brutalt varm sommar än så länge 🙏🏼

Hur mår alls ni andra preggers? Efterlyser magbilder!

🤰🏼💜

Åh, redan vecka 32! Tiden går 😄

Har ingen magbild, men gick in i vecka 19 igår 🥰 Har nedräkning till RUL som är om 6 dagar!! Längtar!
  • Startingover
    Symetrical skrev 2024-07-08 06:36:47 följande:
    //

Börjar bli tungt nu 😅 Tacksam över att det inte är en brutalt varm sommar än så länge 🙏🏼

Hur mår alls ni andra preggers? Efterlyser magbilder!

🤰🏼💜

Vilken fin mage! Jag är enorm denna graviditeten, lika stor nu som jag var i veckan 30 med dottern tror jag :D på fredag går jag in i vecka 21, är i v 19+5 idag. Har varit på RUL och allt såg fint ut. Är just nu på husvagnssemester, det är visserligen väldigt mysigt men ganska jobbigt när jag måste upp och kissa hela tiden 😅

• Startingover
    DidoAeneis skrev 2024-07-09 07:06:42 följande:
    Ja 🙏 Fick en starkare antibiotika igår, så jag hoppas att den gör susen. Och vad långt du har kommit! Tror inte riktigt jag börjat skriva i gruppen när du blev gravid, men jag hade läst lääääänge.
    Stort grattis!!
  • Symetrical
    DidoAeneis skrev 2024-07-09 07:06:42 följande:
    Ja 🙏 Fick en starkare antibiotika igår, så jag hoppas att den gör susen. Och vad långt du har kommit! Tror inte riktigt jag börjat skriva i gruppen när du blev gravid, men jag hade läst lääääänge.
    Och jag har fortsatt läsa, så har följt dig med sen du började skriva där. Världens bästa tråd! 🥰
  • Symetrical
    Bär skrev 2024-07-09 10:17:34 följande:
    Åh, redan vecka 32! Tiden går 😄

Har ingen magbild, men gick in i vecka 19 igår 🥰 Har nedräkning till RUL som är om 6 dagar!! Längtar!
    Eller hur!? Helt galet vad fort det går när man redan har tre andra 🤪

Men åh, vad spännande! Ska ni ta reda på kön?
  • Symetrical
    Startingover skrev 2024-07-10 02:39:52 följande:
    Vilken fin mage! Jag är enorm denna graviditeten, lika stor nu som jag var i veckan 30 med dottern tror jag :D på fredag går jag in i vecka 21, är i v 19+5 idag. Har varit på RUL och allt såg fint ut. Är just nu på husvagnssemester, det är visserligen väldigt mysigt men ganska jobbigt när jag måste upp och kissa hela tiden 😅
    Jag tycker att du har en superfin mage! 😍 Tror att alla upplever att den blir stor fortare som ömföderska, även om den inte nödvändigtvis behöver vara större i slutet av graviditeten 😊 Vad skönt med rul 🙏🏼 Tog ni reda på kön?
    Förstår besväret med kissandet. Ibland sitter jag kvar på toa efter jag kissat och väntar tills jag kan kissa en gång till 🤣
  • DidoAeneis

Tack, Startingover och vad roligt, Symmetrical! Då vet du om historien med mf och kemisk. Nojig som satan denna gång, men tog ett nytt test idag som var mycket starkare, så nu vågar jag tro på att det inte är kemisk iaf 🙏

Övre var äl+11, nedre idag, äl+13.

• Bär
    Symetrical skrev 2024-07-10 07:04:38 följande:
    Eller hur!? Helt galet vad fort det går när man redan har tre andra 🤪

Men åh, vad spännande! Ska ni ta reda på kön?
    Ja, vi ska ta reda på kön! Jag är alldeles för nyfiken, haha 😍
  • Startingover
    Symetrical skrev 2024-07-10 07:07:09 följande:
    Jag tycker att du har en superfin mage! 😍 Tror att alla upplever att den blir stor fortare som ömföderska, även om den inte nödvändigtvis behöver vara större i slutet av graviditeten 😊 Vad skönt med rul 🙏🏼 Tog ni reda på kön?
    Förstår besväret med kissandet. Ibland sitter jag kvar på toa efter jag kissat och väntar tills jag kan kissa en gång till 🤣
    Nej vi tog inte reda på könet. Men känner på mig att det är en kille. Ska bli så häftigt att gå igenom en förlossning utan att veta! Men barnen är såå besvikna på att jag inte tog reda på det 🤣 
  • Startingover
    DidoAeneis skrev 2024-07-10 07:16:01 följande:

Tack, Startingover och vad roligt, Symmetrical! Då vet du om historien med mf och kemisk. Nojig som satan denna gång, men tog ett nytt test idag som var mycket starkare, så nu vågar jag tro på att det inte är kemisk iaf 🙏

Övre var äl+11, nedre idag, äl+13.

Jättefin ökning på testen ju!
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning