• Syskonförsök

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • Symetrical
    EFW skrev 2024-07-05 10:41:37 följande:

Hej tjejer,
    Vi fick tyvärr tråkiga nyheter i dag. Fans inget foster och hinnsäcken var lika stor som i vecka 4-5. 💔 Vi är såklart besvikna och ledsna. Jag kände dock på mig då jag blödde lite i morse och haft enstaka färgade flytningar i veckan. 

Läkaren var dock inte beredd att ge mig några abortpiller utan ville att jag gör ett nytt ul i slutet av nästa vecka. Jag är dock skeptiskt till att det finns liv där inne. Hoppas på att kroppen ska sköta det själv och att få gör en sista FET (i denna ivf) efter semestern. 😊 

Blir så ledsen av att läsa detta 😢 men måste säga att din inställning är beundransvärd. Känns som att du ändå håller humöret uppe ❤️
  • EFW
    Symetrical skrev 2024-07-05 17:27:38 följande:
    Blir så ledsen av att läsa detta 😢 men måste säga att din inställning är beundransvärd. Känns som att du ändå håller humöret uppe ❤️
    Tack fina! ❤️ 

Jag tror ju att det finns en mening med allt och inget som är menat för mig kommer jag att missa 🥰 Så när tiden är rätt så faller allt på plats. Jag är iallafall glad över att jag nu vet att min livmoder fungerar som den ska och kan omfamna ett ägg, det känns trygg. 
    Så hoppas vi att nästa embryo är vårat guldägg 😊
  • Startingover
    EFW skrev 2024-07-06 06:50:56 följande:
    Tack fina! ❤️ 

Jag tror ju att det finns en mening med allt och inget som är menat för mig kommer jag att missa 🥰 Så när tiden är rätt så faller allt på plats. Jag är iallafall glad över att jag nu vet att min livmoder fungerar som den ska och kan omfamna ett ägg, det känns trygg. 
    Så hoppas vi att nästa embryo är vårat guldägg 😊
    Åh vad tråkigt att höra. Hoppas verkligen att det är er tur nästa gång! 
  • Symetrical

Börjar bli tungt nu 😅 Tacksam över att det inte är en brutalt varm sommar än så länge 🙏🏼

Hur mår alls ni andra preggers? Efterlyser magbilder!

🤰🏼💜

• Anonym (1986)
    EFW skrev 2024-07-05 10:41:37 följande:

Hej tjejer,
    Vi fick tyvärr tråkiga nyheter i dag. Fans inget foster och hinnsäcken var lika stor som i vecka 4-5. 💔 Vi är såklart besvikna och ledsna. Jag kände dock på mig då jag blödde lite i morse och haft enstaka färgade flytningar i veckan. 

Läkaren var dock inte beredd att ge mig några abortpiller utan ville att jag gör ett nytt ul i slutet av nästa vecka. Jag är dock skeptiskt till att det finns liv där inne. Hoppas på att kroppen ska sköta det själv och att få gör en sista FET (i denna ivf) efter semestern. 😊 

Beklagar 😢
  • Anonym (1986)

symetrical: wow vilken fin mage!

Mår väldans bra förutom en jobbig Orkeslöshet och trötthet :) Fick göra RUL i fredags som visade på en frisk pojke. är i vecka 19+0 idag och börjar känna av rörelser varje dag nu. Tiden går sjukt fort men ändå långsamt. Typ ett halvår kvar ju till  bf 😬😅

• DidoAeneis

Trots att jag ju snackat med de flesta av er vågar jag knappt skriva här. Vill inte jinxa nåt, och det är ju så tidigt. Men jag vill ändå försöka glädjas åt och hoppas på det här, för jag plussade idag, på äl+11! Har plågats av en massa uvi-besvär nu efter äl, så det är mest det jag har grubblat över på sistone. Men det verkar ju inte ha spelat nån roll 🙏 Bf 22 mars typ. Gud, det känns avlägset 😅

• Symetrical
    Anonym (1986) skrev 2024-07-08 13:50:24 följande:

symetrical: wow vilken fin mage!

Mår väldans bra förutom en jobbig Orkeslöshet och trötthet :) Fick göra RUL i fredags som visade på en frisk pojke. är i vecka 19+0 idag och börjar känna av rörelser varje dag nu. Tiden går sjukt fort men ändå långsamt. Typ ett halvår kvar ju till  bf 😬😅

Tack snälla ❤️ Själv känner man ju sig mest otymplig 😆

Hurra, vilka härliga nyheter! 🥳
  • Symetrical
    DidoAeneis skrev 2024-07-08 17:22:54 följande:

Trots att jag ju snackat med de flesta av er vågar jag knappt skriva här. Vill inte jinxa nåt, och det är ju så tidigt. Men jag vill ändå försöka glädjas åt och hoppas på det här, för jag plussade idag, på äl+11! Har plågats av en massa uvi-besvär nu efter äl, så det är mest det jag har grubblat över på sistone. Men det verkar ju inte ha spelat nån roll 🙏 Bf 22 mars typ. Gud, det känns avlägset 😅

Stort grattis! 🥰  Nu hoppas vi bara att din uvi vill ge med sig med! ✊🏼
  • DidoAeneis
    Symetrical skrev 2024-07-08 19:55:10 följande:
    Stort grattis! 🥰  Nu hoppas vi bara att din uvi vill ge med sig med! ✊🏼
    Ja 🙏 Fick en starkare antibiotika igår, så jag hoppas att den gör susen. Och vad långt du har kommit! Tror inte riktigt jag börjat skriva i gruppen när du blev gravid, men jag hade läst lääääänge.
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning