• Anonym (Hh)

Spelar antalet sexpartners någon roll?

Så, hur är det egentligen. Bryr ni er om antalet sexpartners era respektive har i bagaget? Och är det en deal breaker för ett förhållande?
    Kommentera gärna också vad som skulle kunna vara den magiska gränsen om ni bryr er. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (jaja) skrev 2024-04-12 08:20:41 följande:

Ju fler, desto bättre. 

Har själv stor lust och skulle det finna det tråkigt om partnern var pryd och försiktig och oerfaren.

Mig kvittar det som sagt om hon haft få eller många, men hon får gärna vara vild i sängen med mig.
    How To Be A Complete & Total Slut - 14 Steps To Sluthood (badgirlsbible.com)

Most guys will admit they want a slut for a partner. Maybe not a slut who is sleeping with others but a woman who behaves like a slut just for him. No guy dreams about being with a woman who is boring and unadventurous when having sex. They want a woman who is willing to try new things and make him feel like a stud.
  • Anonym (jag)
    Tobben skrev 2024-04-11 18:54:58 följande:
    Har det verkligen något att göra med hur personen är idag?
    När jag gick gymnasiet var det populärt att röka, särskilt på fest.
    Är de som rökte då vidriga personer även idag?
    Behöver inte vara så men risken är ju betydligt större än med en person som aldrig gjort så och varför utsätta sig för den risken öht?

Om du får höra att en potentiell partner kan vara pundare, inleder du en relation med personen ändå och hoppas på det bästa eller väljer du hellre någon som det inte finns såna frågetecken kring?
  • Anonym (Helena)
    Tobben skrev 2024-04-11 18:54:58 följande:
    Har det verkligen något att göra med hur personen är idag?
    När jag gick gymnasiet var det populärt att röka, särskilt på fest.
    Är de som rökte då vidriga personer även idag?
    Jo det har det, definitivt.

Dt vimlar av tjejer/kvinnor som haft hans kuk i sig. Hur attraktivt är det på en skala? För mig hamnar det på minussidan.

Om han rökte på högstadiet "drabbade" ingen annan än honom själv.

Vi finns, som tycker att det är avtändande med en ev partner som haft en massa olika sexpartners. Jag vill inte ha en sån man.
    Vill inte ha en man som tror sig vara guds underverk och ska bevisa sig själv i sängen heller. 

Min man måste vara mjuk och kärleksfull och inte vara ute efter akrobatiska konster i sänghalmen. Kalla mig gärna för tråkig, det kan jag bjuda på. Men jag är en vanlijkvinna och vill ha en vaniljman, annars är jag helt ärligt hellre själv.

Jag behöver inte sex för sexets skull. Sex utan kärlek är totalt värdelöst.
  • Anonym (jag)
    Och vad har det med hur många sexpartners personen haft att göra?

Antal sexpartners säger ju ingenting om hur ofta man knullat och vad man gjort i sänghalmen. 

A kan ha haft 5 sexpartners men knullat flera ggr om dan med dem

B kan ha haft 200 ons sporadiskt och vara kass i sängen.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (jag) skrev 2024-04-12 11:57:28 följande:
    Och vad har det med hur många sexpartners personen haft att göra?

Antal sexpartners säger ju ingenting om hur ofta man knullat och vad man gjort i sänghalmen. 

A kan ha haft 5 sexpartners men knullat flera ggr om dan med dem

B kan ha haft 200 ons sporadiskt och vara kass i sängen.
    Precis. Mig kvittar det. Huvudsaken är vad hon och jag gör tillsammans.
  • Anonym (Kaffedraken)

En kvinna kan ha haft 25 älskare, men kanske tycker att jag är den bästa. Eller näst bäst.

Mannen hon hade bäst sex med sitter inne, såg jag i en film.

"You don't want best-sex-that-you've-ever-had-guy. That's a creepy guy. Best-sex-that-you've-ever-had-guy is in jail." Trainwreck (2015)

• Anonym (jag)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-12 12:05:11 följande:

En kvinna kan ha haft 25 älskare, men kanske tycker att jag är den bästa. Eller näst bäst.

Mannen hon hade bäst sex med sitter inne, såg jag i en film.

"You don't want best-sex-that-you've-ever-had-guy. That's a creepy guy. Best-sex-that-you've-ever-had-guy is in jail." Trainwreck (2015)

Frågan är ju om hon kommer hålla sig till bara dig om hon är van vida att ha flera åt gången jämfört med en som inte är van vid det?

Om hon haft många sexpartners för att hon aldrig haft en lång relation utan många korta så kan man ju fråga sig hur det kommer sig, är hon knepig att leva med? Har hon problem? 

Filmer är väl kanske inte den bästa källan till "kunskap". Det är fiktion och speglar ofta inte realiteten. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (jag) skrev 2024-04-12 12:35:39 följande:
    Frågan är ju om hon kommer hålla sig till bara dig om hon är van vida att ha flera åt gången jämfört med en som inte är van vid det?

Om hon haft många sexpartners för att hon aldrig haft en lång relation utan många korta så kan man ju fråga sig hur det kommer sig, är hon knepig att leva med? Har hon problem? 

Filmer är väl kanske inte den bästa källan till "kunskap". Det är fiktion och speglar ofta inte realiteten. 
    Ja, det är nog individuellt. Hon kanske fick leva ut den sidan tidigare och är nöjd med bara en älskare nu. 

Film skildrar ofta verkligheten.
  • Tobben
    Anonym (Helena) skrev 2024-04-12 11:51:49 följande:
    Jo det har det, definitivt.

Dt vimlar av tjejer/kvinnor som haft hans kuk i sig. Hur attraktivt är det på en skala? För mig hamnar det på minussidan.

Om han rökte på högstadiet "drabbade" ingen annan än honom själv.

Vi finns, som tycker att det är avtändande med en ev partner som haft en massa olika sexpartners. Jag vill inte ha en sån man.
    Vill inte ha en man som tror sig vara guds underverk och ska bevisa sig själv i sängen heller. 

Min man måste vara mjuk och kärleksfull och inte vara ute efter akrobatiska konster i sänghalmen. Kalla mig gärna för tråkig, det kan jag bjuda på. Men jag är en vanlijkvinna och vill ha en vaniljman, annars är jag helt ärligt hellre själv.

Jag behöver inte sex för sexets skull. Sex utan kärlek är totalt värdelöst.
    En person som rökte på högstadiet kan alltså inte vara mjuk och kärleksfull 20 år senare?
  • Tobben
    Anonym (jag) skrev 2024-04-12 11:44:27 följande:
    Behöver inte vara så men risken är ju betydligt större än med en person som aldrig gjort så och varför utsätta sig för den risken öht?

Om du får höra att en potentiell partner kan vara pundare, inleder du en relation med personen ändå och hoppas på det bästa eller väljer du hellre någon som det inte finns såna frågetecken kring?
    Jag kanske är annorlunda då som inte har något problem med människors eventulla trassel i det förflutna.
Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?