• Anonym (Hh)

Spelar antalet sexpartners någon roll?

Så, hur är det egentligen. Bryr ni er om antalet sexpartners era respektive har i bagaget? Och är det en deal breaker för ett förhållande?
    Kommentera gärna också vad som skulle kunna vara den magiska gränsen om ni bryr er. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?
  • Anonym (jag)
    Anonym (Maria) skrev 2024-04-13 22:09:25 följande:
    Nej, det står ingenting i trådstarten om att ha haft många samtidigt, det hittade du på helt själv.

Du resonerar ju som så att om hon är van vid något så kanske hon inte håller sig till dig, så gäller inte det allt i hennes historia? Resonerar du så då blir det ju väldigt svårt om hon har haft bara ett eller två förhållande innan dig. Hon kan ju vara van vid kärleken och allt som de hade, så hon kanske inte håller sig till dig?

Ja den anledningen kritiserar jag och har nu förklarat varför. Jag har inte skrivit att det inte får nämnas.
    Ok, verkar som att du inte fattade poängen, jag får göra det tydligare då.

Jag struntar fullkomligen i vad just du anser att tråden handlar om och vad just du anser att andra får skriva. 

Kan vi avsluta denna meningslösa diskussion nu?
  • Tobben
    Anonym (Tjej) skrev 2024-04-13 23:24:56 följande:

Ja, såklart det spelar roll, som en väldigt svartsjuk tjej så spelar det mycket roll speciellt om han pratar om det framför mig eller har nån kontakt med dom. Jag vill inte ha sex me en som har varit inne i varje hål, då fattar man att en sån person knullar vem som. gäller samma för tjejer.

Du borde sluta att vara så svartsjuk och välja vettigare pojkvänner.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (jag) skrev 2024-04-15 13:01:29 följande:
    Ok, verkar som att du inte fattade poängen, jag får göra det tydligare då.

Jag struntar fullkomligen i vad just du anser att tråden handlar om och vad just du anser att andra får skriva. 

Kan vi avsluta denna meningslösa diskussion nu?
    Att du säger dig strunta i det spelar ingen roll alls, för det här diskussionen, har inget att göra med vad jag anser, utan faktum kvarstår att det står ingenting i trådstarten om frågan är om det spelar roll att en respektive tidigare samtidigt har haft flera sexpartners, så nej du har ingen poäng. Och jag har inte sagt någonting om vad andra får skriva, så du har ingen poäng där heller. Skriv om vad du vill, precis som jag skriver vad jag vill som svar.
  • Anonym (Peder)

Det beror på. Är det en kvinna som har haft många relationer är det en sak. Är det dock en kvinna som har knullat runt hejvilt är det nej tack för mig. En sån klarar knappast av att vara trogen mot någon.

• Anonym (jag)
    Anonym (Maria) skrev 2024-04-16 18:29:38 följande:
    Att du säger dig strunta i det spelar ingen roll alls, för det här diskussionen, har inget att göra med vad jag anser, utan faktum kvarstår att det står ingenting i trådstarten om frågan är om det spelar roll att en respektive tidigare samtidigt har haft flera sexpartners, så nej du har ingen poäng. Och jag har inte sagt någonting om vad andra får skriva, så du har ingen poäng där heller. Skriv om vad du vill, precis som jag skriver vad jag vill som svar.
    Jaha, då får du väl tycka så...
  • Anonym (Maria)
    Anonym (jag) skrev 2024-04-18 11:13:54 följande:
    Jaha, då får du väl tycka så...
    Återigen, har inget med tycka att göra. Det är inte att jag tycker att det inte står i trådstarten, utan det står faktiskt inte.
  • Anonym (Hh)

Hej hej, 
    Frågan gällde hur om hur många sexpartners någon totalt har haft spelar någon roll. 
    Har man deltagit i orgier/gruppsex osv så ökar ju siffran per automatik. 

Men det är fritt fram att tolka frågan och svara det man känner för. 

• Anonym (Maria)
    Anonym (Hh) skrev 2024-04-18 21:52:05 följande:

Hej hej, 
    Frågan gällde hur om hur många sexpartners någon totalt har haft spelar någon roll. 
    Har man deltagit i orgier/gruppsex osv så ökar ju siffran per automatik. 

Men det är fritt fram att tolka frågan och svara det man känner för. 

Nu var det ju så att denna skribent (jaha) verkar väljer bort en potentiell partner som haft många sexpartners på grund av att han utgår ifrån att den personen måste ha haft många samtidigt och så behöver det ju inte alls vara. 
  • JJ19

Jag är man och ser det snarare som något positivt om kvinnan är erfaren och vet vad hon vill ha!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?