• Anonym (Hh)

Spelar antalet sexpartners någon roll?

Så, hur är det egentligen. Bryr ni er om antalet sexpartners era respektive har i bagaget? Och är det en deal breaker för ett förhållande?
    Kommentera gärna också vad som skulle kunna vara den magiska gränsen om ni bryr er. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Hh) skrev 2024-04-10 07:08:05 följande:
    Jag hoppas verkligen ni förstår att det inte gäller ALLA kvinnor. Vi är ju individer, och mitt antal sexpartners har inget att göra med hur jag sköter mitt jobb eller ekonomi. Och vad har slarv med sex att göra ?
    Jag tror ofta att man kan ha fel. Kvinnan som man tror säkert måste ha flera sexpartners, hon klär sig ju utmanande, kanske inte alls är så. Medan kvinnan som inte ser ut som den typen kanske döljer sidor som man aldrig kunnat ana.
    Oavsett så är nog båda kapabla att sköta sina jobb. 
  • Anonym (Fd)
    Anonym (Spelar roll) skrev 2024-04-10 06:55:06 följande:
    Ja, jag håller med. Antal sexpartners säger en hel del om hur en person är. Det hör oftast ihop med andra värderingar också. Personer och särskilt kvinnor som har många partners, brukar vara slarviga och ooerdentliga även på andra livsområden. Typ inte kunna sköta sin ekonomi, sitt arbete, sina barn, sitt hem...
    detta är nog bara fördomar som du skapat från att enskilda individer du mött varit så.

jag har full koll på barn, ekonomin och karriär (mer än de flesta män jag dejtat). 
  • Anonym (Man)

Jag tror att det är vanligare att män som gjort karriär har haft fler sexpartners än långtidsarbetslösa män. Så ett tips för dom som vill träffa män med få tidiga sexpartners är att söka bland arbetslösa.

• Anonym (Hh)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-10 08:03:18 följande:

Jag tror att det är vanligare att män som gjort karriär har haft fler sexpartners än långtidsarbetslösa män. Så ett tips för dom som vill träffa män med få tidiga sexpartners är att söka bland arbetslösa.

😂😂😂
  • Anonym (M)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-10 08:03:18 följande:

Det rådet kommer då inte jag att ta till mig. Vill inte dejta någon oansvarig person.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (M) skrev 2024-04-10 08:40:28 följande:
    Det rådet kommer då inte jag att ta till mig. Vill inte dejta någon oansvarig person.
    Jag som är långtidsarbetslös tycker att fler kvinnor borde träffa såna som mig. Vem vet, hon kanske blir överraskad och får sitt livs bästa sex.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (M) skrev 2024-04-10 10:10:48 följande:
    Tror jag knappast då du är ett lågvattenmärke på den marknaden.
    Säg inte det.
  • Anonym (borderlina)

Jag tror att ett högt antal sexpartners göt det svårt att knyta an till en man sexuellt och sex riskerar bli kärlekslöst och mekaniskt. Är så tacksam att det inte blivit så för mig. 

Jag tror även antalet sexpartners och sjuka destruktiva saker som gangbangs, bli utlånad,  dp och fisting riskerar riskerar att göra att romantiskt sex med rätt man inte ger något. Jag är så tacksam att det inte blivit så för mig.

Jag tänkte ofta på det under och efter sådana saker att nu har jag förstört mig för rätt man i framtiden. Jag kommer inte uppskatta honom och han kommer inte älska mig, jag har förstört det. Är så tacksam att det inte blev så.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-04-10 10:33:51 följande:

Jag tror att ett högt antal sexpartners göt det svårt att knyta an till en man sexuellt och sex riskerar bli kärlekslöst och mekaniskt. Är så tacksam att det inte blivit så för mig. 

Jag tror även antalet sexpartners och sjuka destruktiva saker som gangbangs, bli utlånad,  dp och fisting riskerar riskerar att göra att romantiskt sex med rätt man inte ger något. Jag är så tacksam att det inte blivit så för mig.

Jag tänkte ofta på det under och efter sådana saker att nu har jag förstört mig för rätt man i framtiden. Jag kommer inte uppskatta honom och han kommer inte älska mig, jag har förstört det. Är så tacksam att det inte blev så.

Så kan det nog vara. Tror också att många har en vild period, men sen vill ha nåt mer intimt. Och att det inte behöver betyda att de inte kan känna kärlek och uppskatta mys, trots att de tidigare legat runt, haft trekanter, testat samma kön osv.
Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?