Inlägg från: Anonym (borderlina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (borderlina)

Spelar antalet sexpartners någon roll?

Jag tycker det spelar väldigt stor roll och det är äckligt att ha ett högt antal. Jag har ett högt antal och min blivande man accepterar det och har inte sagt eller visat att han tycker jag är äcklig men jag tror han känner det innerst inne, han är bara snäll och duktig på att dölja det.

Om jag säger att jag är en äcklig h*ra så säger han det är du inte alls, du är en underbar ängel osv. Så det känns lite bättre trots att jag vet att han måste tycka att jag är äcklig ändå innerst inne.

Jag tror det är väldigt destruktivt att ligga runt sådär, har man fler än 3 under en livstid är det nåt fel tycker jag (Min man har haft 2 innan mig så 3 är precis lagom).

• Anonym (borderlina)
    Anonym (Qvinnan) skrev 2024-04-07 21:39:27 följande:
    Varför skulle du vara äcklig som haft fler sexuella partners än din nuvarande partner?  Hen verkar ju inte alls tycka det och de flesta andra tycker detsamma.

Det är människan som är viktig inte hens sexuella bakgrund. Du har ingen anledning att skämmas
    Jag är dessutom 18 år yngre än honom och har haft typ 25ggr...så många. Riktigt sunkigt. Jag känner att förutom min första och min nuvarande så var övriga kanske 73 (jag vet inte exakt) bara onödigt och destruktivt.

Han är kristen så jag vet att det är sunkigt inför hans Gud med. Jag har sålt sex tom. så jag är bokstavligt talat en h... Anledningen att han inte säger det är för att han älskar mig men nånstans tycker han ändå det... och nu skall jag sluta med självhatet...sorry. Han har åkt till Norge och skall vara borta ända till till tis kväll så det är lite ångesttankar :)
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Qvinnan) skrev 2024-04-07 23:00:33 följande:
    Det kan vara svårt för dig att bara släppa tankarna på vad som varit, men tänk på att det kommer en ny dag imorron och  vad som tidigare hänt bara är historia.

Om din partner är kristen så lever han efter kärleksbudskapet vilket innebär att alla synder är förlåtna.
    Jag försöker tänka positivt, att jag tar all min h...righet och kanaliserar den på honom och då blir det till något positivt av det istället. Jag längtar tills han kommer tillbaks nåt enormt och vad jag skall göra med honom då.
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Kan inte bry mig mindre) skrev 2024-04-08 06:49:33 följande:
    Åh, herrejisses! Tre? Det är ju ingenting. Man behöver inte ligga runt för att komma upp i över tre. Fast, det beror ju på vid vilken ålder du menar. 
    Han är snart 50. Först hade han en flickvän, sedan träffade han sin (ex) fru och sedan mig. 3 totalt. Jag är 18år yngre och har legat med kanske 75 :(
  • Anonym (borderlina)

Jag tror att ett högt antal sexpartners göt det svårt att knyta an till en man sexuellt och sex riskerar bli kärlekslöst och mekaniskt. Är så tacksam att det inte blivit så för mig. 

Jag tror även antalet sexpartners och sjuka destruktiva saker som gangbangs, bli utlånad,  dp och fisting riskerar riskerar att göra att romantiskt sex med rätt man inte ger något. Jag är så tacksam att det inte blivit så för mig.

Jag tänkte ofta på det under och efter sådana saker att nu har jag förstört mig för rätt man i framtiden. Jag kommer inte uppskatta honom och han kommer inte älska mig, jag har förstört det. Är så tacksam att det inte blev så.

• Anonym (borderlina)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-12 12:05:11 följande:

En kvinna kan ha haft 25 älskare, men kanske tycker att jag är den bästa. Eller näst bäst.

Mannen hon hade bäst sex med sitter inne, såg jag i en film.

"You don't want best-sex-that-you've-ever-had-guy. That's a creepy guy. Best-sex-that-you've-ever-had-guy is in jail." Trainwreck (2015)

Herre gud fett nej på det där, åtminstone från mig. Bäst sex har man (ok jag åtminstone) om jag känner att jag har full kontroll och jag är älskad, avgudad och 100% trygg. Det skall vara försiktigt, mysigt och romantiskt.
Svar på tråden Spelar antalet sexpartners någon roll?