• AlbertSchweinstein

Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM

Enligt Folkhälsomyndigheten är män betydligt ensammare än vad kvinnor är. FHMs tips är att ta initiativ och kontakt. Men vi vet ju vad som händer när lågstatusmän tar initiativ och kontakt med kvinnor. Hånfulla blickar, spydiga kommentarer och mobbning väntar på den fronten.

sverigesradio.se/artikel/man-ska-bli-mindre-ensamma-behover-nagon-att-prata-med

• Svar på tråden Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM
  • Postman
    nihka skrev 2024-03-14 07:38:23 följande:
    Precis. Du har inte en susning, men ändå ska du uttala dig  om det du inte har en susning om.
    Vad svamlar du om nu? 
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-14 07:50:29 följande:
    Vad svamlar du om nu? 
    Om du vill veta mer om vad du inte har en susning om får du fråga någon annan som du klarar av att vara lite trevligare mot.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (A)
    Anonym (Garv) skrev 2024-03-13 23:41:02 följande:
    Du vill hålla okej nivå genom att ignorera kvinnoförakt, och säga *du har en poäng*? Som en ursäkt till kvinnoföraktet? inser du inte att det är att normalisera? På tal om *helikopterperspektiv*.

mansförakt hugger du på, och blir djupt kränkt över. men kvinnoförakt? Äh, kunde inte bry dig mindre. Är inte det typexempel på favoritordet; hyckla. Är du medvetet en hycklare?
    +1
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-14 18:07:30 följande:
    carolatom07, men jag tror inte att det är han som är TS i den här tråden

www.familjeliv.se/forum/thread/80163911-varfor-fungerar-familjeliv-sa-daligt/183

www.familjeliv.se/forum/thread/80163911-varfor-fungerar-familjeliv-sa-daligt/184
    Du vet väl att forumvärd dyker upp när man klickar på länkarna. Tycker det är ganska dåligt att forumvärdar som du sänker familjeliv.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-14 23:00:43 följande:
    Han har skrivit på fler bloggar, idioten outade sej själv.
    www.familjeliv.se/forum/thread/82594852-mobbning-pa-fl/20

Han verkar bli svårt känkt av att bli ifrågasatt men så overkligt konflikträdd att han biter ihop, och gör ljugbloggar.

Så du pratar om någon som inte ens existerar i tråden, bara för att du själv känner ett behov av att kalla andra för öknamn eller hänga ut folk. Du kallar mig för ett antal öknamn och försöker på diverse sätt invalidera mina inlägg. Inte för att du egentligen har något vettigt att säga om mina inlägg, mer för att kränka. 

Vad säger det om dig då? Förutom att du är en forumvärd så är du otroligt aggressiv, men tillräckligt feg för att inte våga vara direkt. Ingen bra kombination.

• ClumsySmurf
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-14 23:32:38 följande:

Så du pratar om någon som inte ens existerar i tråden, bara för att du själv känner ett behov av att kalla andra för öknamn eller hänga ut folk. Du kallar mig för ett antal öknamn och försöker på diverse sätt invalidera mina inlägg. Inte för att du egentligen har något vettigt att säga om mina inlägg, mer för att kränka. 

Vad säger det om dig då? Förutom att du är en forumvärd så är du otroligt aggressiv, men tillräckligt feg för att inte våga vara direkt. Ingen bra kombination.

Du gaslightar mig här. Har du reflekterar över det? Det är en härskarteknik.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-15 00:32:16 följande:
    Du gaslightar mig här. Har du reflekterar över det? Det är en härskarteknik.
    Blev du kränkt? Du fortsätter med din undvikande aggressiva attityd. Du tar upp en hel del användare helt orelaterat till diskussionen. Senaste var carolatom. Fast du inte kände att denne var ts så var personen ändå viktig för dig att ta upp, lite så där helt appropå. Du flikade in personen helt orelaterat i en mening. Så absurt.

Jag förstår varför du trollar. Du är en fegis.
    Dåligt att forumvärdar tillåts bete sig på det här sättet.
  • nihka
    Postman skrev 2024-03-14 20:27:47 följande:
    Aha ok. Tack för info.
    Slutpratat om hur andra "ser väl lite dunkelt från skyttegraven"?
  • nihka
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-14 23:32:38 följande:

Så du pratar om någon som inte ens existerar i tråden

Han figurerar i de flesta misogyna trådar.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    nihka skrev 2024-03-15 11:28:17 följande:
    Han figurerar i de flesta misogyna trådar.
    jag skiter egentligen i carolatom. Jag förstår inte varför diskussionen ska vinklas till att försöka pinpointa användare som vill vara anonyma för att kunna kalla dom för öknamn. Det smurfen håller på med är kränkande och ett sätt att avfärda. 
  • nihka
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-15 11:49:31 följande:
    jag skiter egentligen i carolatom. Jag förstår inte varför diskussionen ska vinklas till att försöka pinpointa användare som vill vara anonyma för att kunna kalla dom för öknamn. Det smurfen håller på med är kränkande och ett sätt att avfärda. 
    Jag adresserade som du kanske märkte på min citering inte den delen av ditt inlägg.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    nihka skrev 2024-03-15 12:14:23 följande:
    Jag adresserade som du kanske märkte på min citering inte den delen av ditt inlägg.
    Du behöver inte svara på det. Men jag undrar för mig själv varför du ändock svarar (i princip) med att du inte vill beröra smurfens kränkningar.
  • nihka
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-15 12:53:48 följande:
    Du behöver inte svara på det. Men jag undrar för mig själv varför du ändock svarar (i princip) med att du inte vill beröra smurfens kränkningar.
    Jag anser att det finns personer som man bäst ignorerar. Mitt beslut och andra får göra som de tycker passar dem.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    nihka skrev 2024-03-15 13:00:36 följande:
    Jag anser att det finns personer som man bäst ignorerar. Mitt beslut och andra får göra som de tycker passar dem.
    Du har rätt. De svar jag får från smurfen skulle lika gärna kunna vara oogabooogablahblahblah. 
Svar på tråden Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM