BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Jag hann prova det mesta under all väntan och förstår frustrationen! För mig var det när jag började boosta med d vitamin som det tog sig försök två med det. Vet inte om det var grejen men kanske värt ett försök! :) sen hade jag precis varit på en solsemester den ägglossningen det tog sig så ligger säkert något i att d vitamin hjälper 👍🏼 utöver det åt jag gravid tabletter (för vanliga vitaminer och folsyra).
har innan provat munkpeppar, rosenrot, c vitamin, inotisol, bidrottningsgele och något mer jag inte minns namnet på. Inte allt samtidigt men olika versioner.
Jag hann prova det mesta under all väntan och förstår frustrationen! För mig var det när jag började boosta med d vitamin som det tog sig försök två med det. Vet inte om det var grejen men kanske värt ett försök! :) sen hade jag precis varit på en solsemester den ägglossningen det tog sig så ligger säkert något i att d vitamin hjälper 👍🏼 utöver det åt jag gravid tabletter (för vanliga vitaminer och folsyra).
har innan provat munkpeppar, rosenrot, c vitamin, inotisol, bidrottningsgele och något mer jag inte minns namnet på. Inte allt samtidigt men olika versioner.
Läste att de som går igenom IVF rekommenderas en daglig dos på 30µg av vitamin D.
Körde en boost ett par dagar innan ägglossning om typ 25000 IE, Vulverine har skrivit mycket om det som ni kan läsa: jag blev tipsad i en annan familjelivtråd om just detta :)
så ingen daglig dos utan hellre boost innan ägglossning.
Bim 1/1 2024
Mensen kom idag, så uppdaterar listan med nytt datum då jag hinner med en gång till i januari😊
1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket
1/1 Ovissheten, 2:a barnet 6:e försöket (två kem grav)
1/1 Humlisen17 2:a barnet 3:e försöket
2/1 Rooiboste, 2:a barnet, 8:e försöket.
3/1 Mhe, 5:e barnet, 5:e försöket
3/1 oväntadedrömmen, 2a barnet, försökt 13månader
4/1 LillaPingvin, 3e barnet, andra försöket
4/1 nellys 2a barnet, fjärde försöket
4/1 Obalem 3e barnet, första försöket
4/1 Natalina1451 4e barnet, första försöket efter sent missfall.
5/1 pippi12345 3:e barnet, fjärde försöket
6/1 - jossolo, 3e barnet, andra försöket
6/1 Anonimato 2:a barnet, andra försöket
7/1 - Anga, 3e barnet, första försöket
8/1 hejkoala 3:barnet, fjärde försöket
11/1 - juliab, 2a barnet, 6:e försöket12/1 -Kvinnan97, 2a barnet, 2a försöke
12/1- gbg mamma, 3e barnet, 2a försöket.
12/1 Anonym01082121-2a barnet ca 8 försöket
13/1 - amiilee, 1 barnet, 9e försöket
13/1 - cececilia, 1a barnet, många försök
16/1 - Adaad, 1 barnet, (ett MA i sept) 4:e försöket efter Ma.
19/1 - bebissugen91, 1a barnet, 5e försöket
19/1 - kiwikiwi, 2a barnet, 2a försöket
22/1 - fancyf 3e barnet, 2a försöket
25/1 - Embarazda, 3e barnet, 19:e försöket
26/1 - Bär, 3:e barnet, 9:e försöket efter MF
28/1 - Gloover, 1a barnet. 3e försöket efter MF, totalt många försök.
29/1 - Höst2023, 1 barnet, 6e försöket
Heej,
jag fick neg gravtest den 31/12, då var det äl+8.
Känns som att mens ska komma men samtidigt har jag känt så här sen äl så jag vet inte. det känns som pms men Vill ju gärna tänka positivt, det kanske var för tidigt för att testa. fick en sån jäkla värk på vänstra sidan tjejmagen idag Och känner mig väldigt varm?kanske händer det något där inne. man kanske inte ska tappa hoppet än.
lycka till och grattis till er som har plussat ✨
Heej,
jag fick neg gravtest den 31/12, då var det äl+8.
Känns som att mens ska komma men samtidigt har jag känt så här sen äl så jag vet inte. det känns som pms men Vill ju gärna tänka positivt, det kanske var för tidigt för att testa. fick en sån jäkla värk på vänstra sidan tjejmagen idag Och känner mig väldigt varm?kanske händer det något där inne. man kanske inte ska tappa hoppet än.
lycka till och grattis till er som har plussat ✨
Är det nån mer som varit med om att NC och FF ger olika ägglossningsdagar och även väldigt olika coverline-värden? Blir så förvirrad och vet inte vad jag ska räkna ifrån för dag eller vilken dag BIM ska vara längre.