• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Oväntadedrömmen
    Natalina1451 skrev 2023-12-31 10:53:51 följande:
    Imorse slog det över till gravid, så verkar som att RFSU hade riktiga streck ändå, tog ett till RfsU imorse också och det var starkare än igår 🙏 
    även en vanlig teststicka från apotea hade ett svagt streck idag, det kom inte me dop bilden dock men såhär ser det ut nu 
    Grattis 🌷
  • Syskonförsök

Grattis❤️❤️

Natalina1451 skrev 2023-12-31 10:53:51 följande:
    //

Imorse slog det över till gravid, så verkar som att RFSU hade riktiga streck ändå, tog ett till RfsU imorse också och det var starkare än igår 🙏 
    även en vanlig teststicka från apotea hade ett svagt streck idag, det kom inte me dop bilden dock men såhär ser det ut nu 
  • Humlisen17
    1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket
    1/1 Ovissheten, 2:a barnet 6:e försöket (två kem grav)
    1/1 Humlisen17 2:a barnet 3:e försöket
    2/1 Rooiboste, 2:a barnet, 8:e försöket. 
    3/1 Mhe, 5:e barnet, 5:e försöket
    3/1 Höst2023, 1a barnet, 5:e försöket 
    3/1 oväntadedrömmen, 2a barnet, försökt 13månader
    4/1 LillaPingvin, 3e barnet, andra försöket
    4/1 nellys 2a barnet, fjärde försöket
    4/1 Obalem 3e barnet, första försöket
    4/1 Natalina1451 4e barnet, första försöket efter sent missfall. 
    5/1 pippi12345 3:e barnet, fjärde försöket
    6/1 - jossolo, 3e barnet, andra försöket 
    6/1 Anonimato 2:a barnet, andra försöket
    7/1 - Anga, 3e barnet, första försöket
    8/1 hejkoala 3:barnet, fjärde försöket 
    11/1 - juliab, 2a barnet, 6:e försöket12/1 -Kvinnan97, 2a barnet, 2a försöke
    12/1- gbg mamma, 3e barnet, 2a försöket. 
    12/1 Anonym01082121-2a barnet ca 8 försöket
    13/1 - amiilee, 1 barnet, 9e försöket
    13/1 - cececilia, 1a barnet, många försök
    16/1 - Adaad, 1 barnet, (ett MA i sept) 4:e försöket efter Ma.
    19/1 - bebissugen91, 1a barnet, 5e försöket
    19/1 - kiwikiwi, 2a barnet, 2a försöket
    22/1 - fancyf 3e barnet, 2a försöket
    25/1 - Embarazda, 3e barnet, 19:e försöket
    26/1 - Bär, 3:e barnet, 9:e försöket efter MF

Hej allihopa! Lägger in mig här med BIM 1/1. Hade positivt ÄL 20/12 och har en kort lutealfas. Hade kunnat testa idag men ska nog vänta till imorgon för att göra spänningen ännu mer 😅

Hoppas vi alla får börja det nya året med massa plus! 
  • Ailicececilia

Vad härligt @syskonförsök!! Ja, dig känner jag allt igen! Du är så hjälpsam och svarar till alla ☺️
    Så härligt att det blev er tur!!

Så mysigt!! Och spännande med RUL! Skall ni ta reda på könet eller har du is i magen? Så kul för dig!!

Ja, jag hopps verkligen det! Det hade vart en dröm som blev sann 🥰 
    Jag får ta det lugnt och ta det som det kommer. Men fortsätter det stiga får jag göra ett VUL, kan inte släppa det @cutepenguin sa. 

Hoppas du får en riktigt härlig nyårsafton

• Hejkoala

Jag har varit gravid 2 gånger innan och varje gång alltid känt symtom som spända bröst, illamående 1 vecka efter äl. Vi är inne på 4:e försöket och jag bara önskar jag är gravid denna gången men hoppet är noll då jag verkligen inte känner ett enda symtom, är på dag 8 efter äl nu. Någon som har lite pepp? kan man va gravid utan symtom tidigt fast man gjorde de dom andra graviditeterna? 

• Oväntadedrömmen
    Hejkoala skrev 2023-12-31 13:13:11 följande:

Jag har varit gravid 2 gånger innan och varje gång alltid känt symtom som spända bröst, illamående 1 vecka efter äl. Vi är inne på 4:e försöket och jag bara önskar jag är gravid denna gången men hoppet är noll då jag verkligen inte känner ett enda symtom, är på dag 8 efter äl nu. Någon som har lite pepp? kan man va gravid utan symtom tidigt fast man gjorde de dom andra graviditeterna? 

Nu minns jag inte hur det var sist eftersom det var 16år sedan. Men den här gången har jag inte haft några som helst symtom förrän igår kväll som alltså måste vara äl+11 eller något sådant. Hade jag inte vetat om plus, så hade jag dessutom tänkt att det var tecken på mens fast lite värre än det brukar vara. 
    Så hoppet är inte ute än 😊 alla graviditeter är ju olika varandra 🌷
  • JagheterKarolina

Jag hoppar också in här! Var med i december-tråden. Hade ägglossning 16 dec osäker på när BIM är men de tester jag tagit har visat negativt så gör mig redo för mens och sikte mot nästa ägglossning. Hur vanligt är det att testa positivt efter BIM? Och negativt inann? 😕
    Samt oregelbunden mens efter att man ammat/ och tidigare förlossning. min dotter är 8 månader slutade amma för 3 veckor sen. Är andra barnet blev gravid direkt på första. 

• Jossolo

BIM-5 och ömma bröst Har jag nu. Sen vet jag inte om att få synliga blodådror på brösten något tecken?

• Syskonförsök

Men tack så fint att höra❤️ jag tycker det är så fint att heja på varandra på det här sättet att jag inte ens släppt det nu som gravid 😂🥰 och har så många en följt länge som jag hoppas få se ett plus hos! 

denna gång kommer vi ta reda på kön om allt ser bra ut, med dottern gjorde vi inte det! :) men nu är det lite skönt att förbereda henne och även kunna gå igenom och sortera barnkläderna innan bebis kommer etc. 

jag håller tummarna stenhårt för dig ❤️ det var verkligen er tur nu så länge som ni kämpat så jag hoppas innerligt allt går vägen 🌟

tack detsamma!🥰

Ailicececilia skrev 2023-12-31 12:36:37 följande:

Vad härligt @syskonförsök!! Ja, dig känner jag allt igen! Du är så hjälpsam och svarar till alla ☺️
    Så härligt att det blev er tur!!

Så mysigt!! Och spännande med RUL! Skall ni ta reda på könet eller har du is i magen? Så kul för dig!!

Ja, jag hopps verkligen det! Det hade vart en dröm som blev sann 🥰 
    Jag får ta det lugnt och ta det som det kommer. Men fortsätter det stiga får jag göra ett VUL, kan inte släppa det @cutepenguin sa. 

Hoppas du får en riktigt härlig nyårsafton

Svar på tråden BIM JANUARI 2024