BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Grattis❤️❤️
Stort grattis Natalina 🥰
Vad härligt @syskonförsök!! Ja, dig känner jag allt igen! Du är så hjälpsam och svarar till alla ☺️
Så härligt att det blev er tur!!
Så mysigt!! Och spännande med RUL! Skall ni ta reda på könet eller har du is i magen? Så kul för dig!!
Ja, jag hopps verkligen det! Det hade vart en dröm som blev sann 🥰
Jag får ta det lugnt och ta det som det kommer. Men fortsätter det stiga får jag göra ett VUL, kan inte släppa det @cutepenguin sa.
Hoppas du får en riktigt härlig nyårsafton
Jag har varit gravid 2 gånger innan och varje gång alltid känt symtom som spända bröst, illamående 1 vecka efter äl. Vi är inne på 4:e försöket och jag bara önskar jag är gravid denna gången men hoppet är noll då jag verkligen inte känner ett enda symtom, är på dag 8 efter äl nu. Någon som har lite pepp? kan man va gravid utan symtom tidigt fast man gjorde de dom andra graviditeterna?
Jag har varit gravid 2 gånger innan och varje gång alltid känt symtom som spända bröst, illamående 1 vecka efter äl. Vi är inne på 4:e försöket och jag bara önskar jag är gravid denna gången men hoppet är noll då jag verkligen inte känner ett enda symtom, är på dag 8 efter äl nu. Någon som har lite pepp? kan man va gravid utan symtom tidigt fast man gjorde de dom andra graviditeterna?
Jag hoppar också in här! Var med i december-tråden. Hade ägglossning 16 dec osäker på när BIM är men de tester jag tagit har visat negativt så gör mig redo för mens och sikte mot nästa ägglossning. Hur vanligt är det att testa positivt efter BIM? Och negativt inann? 😕
Samt oregelbunden mens efter att man ammat/ och tidigare förlossning. min dotter är 8 månader slutade amma för 3 veckor sen. Är andra barnet blev gravid direkt på första.
BIM-5 och ömma bröst Har jag nu. Sen vet jag inte om att få synliga blodådror på brösten något tecken?
Men tack så fint att höra❤️ jag tycker det är så fint att heja på varandra på det här sättet att jag inte ens släppt det nu som gravid 😂🥰 och har så många en följt länge som jag hoppas få se ett plus hos!
denna gång kommer vi ta reda på kön om allt ser bra ut, med dottern gjorde vi inte det! :) men nu är det lite skönt att förbereda henne och även kunna gå igenom och sortera barnkläderna innan bebis kommer etc.
jag håller tummarna stenhårt för dig ❤️ det var verkligen er tur nu så länge som ni kämpat så jag hoppas innerligt allt går vägen 🌟
tack detsamma!🥰
Vad härligt @syskonförsök!! Ja, dig känner jag allt igen! Du är så hjälpsam och svarar till alla ☺️
Så härligt att det blev er tur!!
Så mysigt!! Och spännande med RUL! Skall ni ta reda på könet eller har du is i magen? Så kul för dig!!
Ja, jag hopps verkligen det! Det hade vart en dröm som blev sann 🥰
Jag får ta det lugnt och ta det som det kommer. Men fortsätter det stiga får jag göra ett VUL, kan inte släppa det @cutepenguin sa.
Hoppas du får en riktigt härlig nyårsafton