BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Bim är inte förrän den 4/1 men är ju testmissbrukare. ser ni vad jag ser? Det ser rosa ut irl, men undrar nu. Är rfsu testa tidigt kända för spökstreck?
också tagit tento testa tidigt och där kan man skymta något men inte sådär tydligt som denna.. och de ska vara lika känsliga 😵?💫
tagit ett vanligt testa ofta också men det är solklart negativt, men de är ju från missad mens.
Hej tjejer!
Behöver er hjälp.
Det är så här att vi har först med bebis nummer 4 i ca. 5 mån nu. Varje månad har jag haft en cykel på 24-27 dagar. Denna månaden stod det först att mensen skulle komma den 28/12 men då jag ändrade ägglossningdatumet från den 13/12 till den 16/12 så ändrades också datumet för mensen till den 30/12 alltså idag och med en cykel på 29 dagar. Men det är såhär att jag fortfarande inte fått någon mens men jag tog också ett graviditetestest igår som visade neg. Vad är det som händer denna månaden, någon som har en förklaring?
Tack på förhand
Natalia1451:
Jag kan definitivt se två streck, grattis☺️
@Natalina grattis! Kommer nog synas på fler test om några dagar 🥳
@9208 testa att ta ett tidigt test snart igen om inte mensen kommer 😊 hur säker är du på din ÄL dag?
@Natalina grattis! Kommer nog synas på fler test om några dagar 🥳
@9208 testa att ta ett tidigt test snart igen om inte mensen kommer 😊 hur säker är du på din ÄL dag?